Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen profesjonelle her?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 02:20
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Hvilken profesjon ønsker du hjelp fra?
Det sitter nok mange profesjonelle
fra ett utall av yrker her inne.
Det sitter nok mange profesjonelle
fra ett utall av yrker her inne.
Antall ord: 18
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 02:20
- 17
Altså..jeg er ikke typen som oppsøker slike plasser. Men i det siste har jeg opplevd endel rare ting, jeg har f.eks sett ting når jeg lukker øya. Å etter hver dag som går ser jeg mer å mer. Men jeg ønsker ikke å legge ut alt her, ønsker heller å snakke med noen som er proffesjonelle. Så send meg en pm om det er mulig.
Tenkte jo på profesjon innen paranormale ting, drømmer og illusjoner. Utelukker ikke at det er ånder som prøver å få kontakt, men dette er ikke noe jeg har stor tro på.. litt ja, men at jeg skulle oppleve det selv var utenkelig før nå.
På forhånd, takk
mvh
Tenkte jo på profesjon innen paranormale ting, drømmer og illusjoner. Utelukker ikke at det er ånder som prøver å få kontakt, men dette er ikke noe jeg har stor tro på.. litt ja, men at jeg skulle oppleve det selv var utenkelig før nå.
På forhånd, takk
mvh
Antall ord: 117
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |