Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ liesr sykehu
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
liesr sykehu
hei
vi var en gjeng på 5 som var på lier i natt ,
vi for rundt og filmet over hele lier i bil vinduge pga dorleg ver og det ,
men etter ei lita stond møtte vi 2 stykk som haddert der siden kl 8 og når vi komm va kl 12 .
vi blei enige om og gå lag alle sammen for dem visste om innganger som vi ikke viste om, vi var i 2 bygg den natten vi var i ett som vi ikke komm lenger en og vere ned i kjelleren men vi hadde 2 kamera og båndoptaker , vi var ca 1 time i det fyrste bygget ble dorlig av og ver der ,smerte i magen og rygg. det var ikke berre meg men typen og en av di to som vi møtte ble dorlig av og vere der ,
det gjekk over etter vert vi komm oss ut .
etter på gjekk vi opp til det store bygget der det er gjenspikra og det men vi komm oss in vi ingangen er at du må gå opp murtappa opp mot skogen og fylle gjere helt til du ser ei dør da kommer du rett inn i 3 eller 4 etasje vi lot kamera gå og båndoptakker så mange skikelser og kjente panikk i romet og mange som ropte og det ei og en anna hadde evner men jeg kunne se og han følte det , vi så to jenter 1 med langt mørkt hår og kvit kjole og og ho andre va yngre og for og small i dørene og prøvde og skremme oss , men vi var der vell 4 timer der før vi tokk hjemmoverveien ska få vidioen snart men vi merka mange rare ting , blant anna ei klokke som tikker der er jo ikke strøm eller noe jo og svake skrik av kjelleren og subbene steg og kliring av noe i metallboks og det
vi var en gjeng på 5 som var på lier i natt ,
vi for rundt og filmet over hele lier i bil vinduge pga dorleg ver og det ,
men etter ei lita stond møtte vi 2 stykk som haddert der siden kl 8 og når vi komm va kl 12 .
vi blei enige om og gå lag alle sammen for dem visste om innganger som vi ikke viste om, vi var i 2 bygg den natten vi var i ett som vi ikke komm lenger en og vere ned i kjelleren men vi hadde 2 kamera og båndoptaker , vi var ca 1 time i det fyrste bygget ble dorlig av og ver der ,smerte i magen og rygg. det var ikke berre meg men typen og en av di to som vi møtte ble dorlig av og vere der ,
det gjekk over etter vert vi komm oss ut .
etter på gjekk vi opp til det store bygget der det er gjenspikra og det men vi komm oss in vi ingangen er at du må gå opp murtappa opp mot skogen og fylle gjere helt til du ser ei dør da kommer du rett inn i 3 eller 4 etasje vi lot kamera gå og båndoptakker så mange skikelser og kjente panikk i romet og mange som ropte og det ei og en anna hadde evner men jeg kunne se og han følte det , vi så to jenter 1 med langt mørkt hår og kvit kjole og og ho andre va yngre og for og small i dørene og prøvde og skremme oss , men vi var der vell 4 timer der før vi tokk hjemmoverveien ska få vidioen snart men vi merka mange rare ting , blant anna ei klokke som tikker der er jo ikke strøm eller noe jo og svake skrik av kjelleren og subbene steg og kliring av noe i metallboks og det
Antall ord: 328
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Fredens Ro
Merkelig igrunnen!
Vi var der fredag kveld selv vi, i halv åtte tida, vi var i øverste bygget, oppover i alle 3 etasjer (ikke loft pga asbest) og jeg har ALDRI merket et så stille Lier noen gang, i våres blei vi nermest "leid ut" av noe(n) som ikke ville ha oss der, nå igår var det nesten frefullt inne på Lier. Og vi var 3 stk som dro, 4 mann kjørte en tur innom Drammen iemllomtida!
Vi var der fredag kveld selv vi, i halv åtte tida, vi var i øverste bygget, oppover i alle 3 etasjer (ikke loft pga asbest) og jeg har ALDRI merket et så stille Lier noen gang, i våres blei vi nermest "leid ut" av noe(n) som ikke ville ha oss der, nå igår var det nesten frefullt inne på Lier. Og vi var 3 stk som dro, 4 mann kjørte en tur innom Drammen iemllomtida!
Antall ord: 81
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hei vi komm rundt halv 12 eller 12 er ikke sikker , da traff vi noen der somm hadde vert der siden 8 og det eneste dem hadde møtt var noen fise fine jenter som ikke torde og nerme seg huse og noen som berrekjørte og såg , men vi var der i flere timer og da vi va i øvste huse skremte vi vekk noen der i fra , men der var aktivitet jeg komuniserte med di og det og det var en tikke lyd der hele tiden og der er ikke strøm kan du forklare det
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Okt 2007 10:46
- 17
Re: liesr sykehu
vel jeg synes ikke det er så rart, hvis det er noen som går igjen på Lier sykehus så må jo de være dritt lei alle de som går inn og forstyrrer med kamera og roter rundt der...zasha skrev:hei
vi så to jenter 1 med langt mørkt hår og kvit kjole og og ho andre va yngre og for og small i dørene og prøvde og skremme oss
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
HEI
du jeg kan snakke med ånder og det,
har ikke du hørt at ånder har forskjelige tidsromm og slikt . dem merker ikke at vi er der en gang , dem oppføre seg slik dem hadde det før di døde der da
men der er mange klebe ånder og det der da ,
men vi har vert der mange ganger og man kommer seg inn og det er ingen narkiser der lenger
har ikke du hørt at ånder har forskjelige tidsromm og slikt . dem merker ikke at vi er der en gang , dem oppføre seg slik dem hadde det før di døde der da
men vi har vert der mange ganger og man kommer seg inn og det er ingen narkiser der lenger
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hei
jeg vet om mange som ikke tør og gå inn jeg og har blitt gale pga ånder og det der.
blant anna går det igjen ei jente der som man kan se . ho kan plutseleg vises i en av vinduene og berre håpe , mange har trudd det er en av di inlagte men da dem ser ned er det ingen der . men dem kan tenke til bake på ei som hået ned fra et berg der . det er ho
jeg vet om mange som ikke tør og gå inn jeg og har blitt gale pga ånder og det der.
blant anna går det igjen ei jente der som man kan se . ho kan plutseleg vises i en av vinduene og berre håpe , mange har trudd det er en av di inlagte men da dem ser ned er det ingen der . men dem kan tenke til bake på ei som hået ned fra et berg der . det er ho
Antall ord: 84
alle har sin eigen meining
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Okt 2007 10:46
- 17
Re: HEI
jeg sier ikke noe om jeg er i mot at det går så mangen folk på lier eller ikke, men jeg forstår hvis de som bor der blir litt irritert når det kommer så mangen folk og vaser rundt der :mozilla_wink: . Hvis de ikke ser dere hvordan har det seg til da at de to jentene prøvde å skremme dere da?zarsha skrev:du jeg kan snakke med ånder og det,
Antall ord: 140
Hide post links |
Re: Fredens Ro
Vi var der også ved 8 tida, og jeg kan da sverge på det at det ikkr var noen andre der, synes dette virket veldig rart.
Vi må enten ha hørt eller støtt på noen.
Og hvordan kom dere dere inne?
Sjåføren våres kom å henta oss i 9 tida.
Vi må enten ha hørt eller støtt på noen.
Og hvordan kom dere dere inne?
Sjåføren våres kom å henta oss i 9 tida.
Antall ord: 54
Hide post links |
Re: hei
Hmm jeg tror dere er noen med veldig god fantasi i hvertfall..zarsha skrev:hei vi komm rundt halv 12 eller 12 er ikke sikker , da traff vi noen der somm hadde vert der siden 8 og det eneste dem hadde møtt var noen fise fine jenter som ikke torde og nerme seg huse og noen som berrekjørte og såg , men vi var der i flere timer og da vi va i øvste huse skremte vi vekk noen der i fra , men der var aktivitet jeg komuniserte med di og det og det var en tikke lyd der hele tiden og der er ikke strøm kan du forklare det
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hei dem skremmer da ikke men dem prøver og ta live sitt
kem er dere da , gjengen min vi komm rundt halv 12 vi da og da møtte vi 2 guter nemne ikke navn men dem hadde berre vert der siden kl 8 og det eneste dem hadde sett av menesker der var noen jenter som ikke turde og nerme seg husene og noen som berre hadde kjørt og snudd
kem er dere da , gjengen min vi komm rundt halv 12 vi da og da møtte vi 2 guter nemne ikke navn men dem hadde berre vert der siden kl 8 og det eneste dem hadde sett av menesker der var noen jenter som ikke turde og nerme seg husene og noen som berre hadde kjørt og snudd
Antall ord: 73
Hide post links |
Nei, men kanskje du traff de gutta vi egentlig skulle møte, aner ikke.zarsha skrev:hei dem skremmer da ikke men dem prøver og ta live sitt
Men vi så ingen, vi var inne i det grønne øverste bygget, det går an å komme seg opp og videre i det bygget.
Vi var ikke de fisefine jentene for å si det sånn.
Mysticool er en ganske masklin gutt så han tror jeg ikke det går an å ta feil av.
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hre
jeg og di 6 andre vi var i den øverste bygningen da detvar noen folk utafor me 2 lykte men dem sprang fort som f... når vi lyste 3 lysglimt i vinduge ,
ka ti kom dere da .
trur det va dere som va di fise fine jo
jeg og di 6 andre vi var i den øverste bygningen da detvar noen folk utafor me 2 lykte men dem sprang fort som f... når vi lyste 3 lysglimt i vinduge ,
ka ti kom dere da .
Antall ord: 49
Hide post links |
Hadde vi vært det så hadde vi vel ikke turt å gå inn i bygget.zarsha skrev:hre
ka ti kom dere da .
Vi var bare 3 stykker der inne, vi dro derfra ved 9 tida tenker jeg.
Vi var over hele bygget.
Har bilder tatt derfra i går.
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
hmmmm ang det øverste bygget der du kan gå opp skråningen..... vordan kom dere inn.... vinduet på høyer side v hoved ingangen (ned i kjelleren)? har oxo hørt den klokka men var der selv torsdags natt til fredag.... ca 01.35 men det var mildt sakt fredfyllt der oppe var nesten får stile
ordblind til1000 sory feil e.t.c
morten
ordblind til1000 sory feil e.t.c
morten
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hei få se bildene da .
ingangen til øvste bygge er at du må gå inn gjere opp mutrappen mot skogen og fylle gjere videre til du ser ei dør som er vekke , det du komer inn i da er vel i 4 etasje eller noe , men det vertfal 2 senger i gangen der og står man i trappen så høre man tikking og det er jo merkeleg pga det er jo ikke strøm eller noe ,
ingangen til øvste bygge er at du må gå inn gjere opp mutrappen mot skogen og fylle gjere videre til du ser ei dør som er vekke , det du komer inn i da er vel i 4 etasje eller noe , men det vertfal 2 senger i gangen der og står man i trappen så høre man tikking og det er jo merkeleg pga det er jo ikke strøm eller noe ,
Antall ord: 79
Hide post links |