Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger hjelp til å få bort "noe" fra huset

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2007 11:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Asker

Trenger hjelp til å få bort "noe" fra huset

Innlegg av Mikkel »

For to måneder siden flyttet jeg og min kone inn i "drømmehuset" i Asker. Det er over 3 etasjer hvor øverste etasje har vært leid ut de siste årene, noe vi ikke har tenkt å gjøre. Den har egen utgangsdør, men også en dør inn til resten av huset. Den har vært låst med en slåe på innsiden, så leiehoerene ikke kunne komme inn i resten av huset.

Siden første natt har jeg følt at det er noe ekkelt i den øverste etasjen, og jeg har misslikt å gå opp der alene. Denne følelsen blir sterkere og sterkere ,og i starten låste jeg døren til utleieetasjen "for sikkerhetsskyld". Og innimellom føles deler av resten av huset utrygt.

Vi overtok en ung katt av noen venner da vi kom oss in det nye huset. De siste ukene har den hatt store øyne og virket engstelig enkelte ganger den har gått alene i huset samtidig som at den har mjauet. Når jeg kommer bort til den er den veldig glad for å se oss samtidig så ser vi at det er noe som er galt. Da kan den være i armene mine lenge noe den ellers ikke har tid til. Kona min lurer på om det er noe galt med katten, om den er syk. Men jeg føler at den har hatt kontakt med det "ekkle".

Jeg har under oppveksten hatt et gjenferd i huset (Gamlebyen i Fredrikstad) som har vært ubehagelig. De nermeste naboene hadde også opplevelser med det samme gjenferdet, og til slutt klarte faren min å få det bort. Jeg sitter med de samme følelsene når jeg er hjemme i mitt eget hus i dag. Derfor er jeg ganske sikker på at det ikke bare er innbildning. Det som er ekstra vanskelig er at kona mi ikke føler det som er i huset. Jeg kan heller ikke ta det opp med henne, for hun har blitt helt vettaskremt de gangene jeg har snakker om mine opplevelser. En gang vi overnattet et sted på ferie følte jeg at noe var i rommet sammen med oss. Da ble hun helt fra seg, og holdt meg i hånda helt til vi forlot stedet.

Faren min fortalte at da han hadde fjernet gjenferdet, gikk han opp til det og ba det om å forlate huset, på en bestemt måte. Dette måtte han gjenta flere gagner før det forsvant. For en uke siden var kona mi borte i to dager, så jeg forsøkte det samme. Jeg hadde også lest litt på dette forumet og funnet ut at jeg ikke må vise at jeg er redd, (jeg tok ikke med meg et stearinlys og ba det om å følge lyset). Jeg tok mot til meg og gikk opp forsøkte på si mentalt, at det ikke kunne være her lenger, og måtte gå til den andre siden. Det var veldig skummelt men jeg hadde en slags kontroll på situasjonen så det gikk greit. Da jeg kom ned igjen føltes resten av huset rolig igjen. Men etter et par deger var det likedan igjen. I helgen kom svigermor og min svigerinne på overnatting, de overnattet i toppetasjen, og hadde sovet bra. Da føltes det midlertidig bedre.

Det virker som om situasjonen blir værre og værre. Der er mulig at jeg bare blir mer og mer oppmersom på det, men jeg må gjøre noe.

I natt mjauet katten utenfor soveromsdøren og ville inn (for første gang). Da var den veldig glad for å se meg.

Jeg trenger hjelp til å finne ut hva dette kan være for noe, og hvordan jeg kan bli kvitt det. Men i utgangspunktet må jeg forsøke selv, før jeg eventuelt må leie inn hjelp.
Antall ord: 646

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. jeg tror deg, det gjør jeg.

Håper dette ordner seg for deg.

Plages du veldig kan du ta å sende meg en pm, så kan vi snakke litt mer om dette og se om det er noe jeg kan gjøre :)

det er bare å ta kontakt
Antall ord: 55
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg er ikke sikker har aldri opplevd noe sånt men prøv og finne ut mer om hvem som går i gjen i huset og hva den heter asså tilkall en klarsynt en gang da kona di er vekke sånn at hun ikke blir redd
Antall ord: 48
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Hei! Litt av en historie du sitter på!
Fælt å si det, men det er litt facinerende om slike episoder!
At din kone ikke merker noe kan være at hun er en "lukket" person, slik at ånder ikke kommer innpå henne, mens du selv er veldig åpen for dette. Ånder søker jo til de som er åpne! Og du er sikkert en person som er aktiv og mye god energi, og da søker de gjerne til deg!
Katter og dyr generelt, er veldig sensitive og kan både høre og se mye som vi mennesker ikke er anlagte til ,så at katta reagerer og oppfører seg merkelig, har ingenting med at den er syk, men at den reagerer på aktiviteten du har i huset!
Du gjør også helt riktig når du ikke viser frykt, og der er ikke lett å "skjule". Og jeg syns
absolutt det er positivt at du prøver å ta handling i situasjonen, istedet for å sitte ned å kun fortvile! At du tørr gå opp der alene å konfrontere, er tøft! Gå opp der i fred og kjærlighet og la det som måtte være der komme til deg, om du klarer, sett deg ned der oppe og mediter, åpne kanaler i kroppen, kanskje, bare kanksje, du kan få kopntakt også. Og såklart prøve å finne litt bakgrunnshistorie til huset. Får du noe spesieller følelser på kroppen, tristhet, sinne o.l.? Husk at kun 3-4 % av åndene er onde, så ikke frykt noe selv om det er ubehagelig.
Har din kone opplevd/vært borte i overnaturlige ting tidliger i sitt liv? Kan være hun er oppvokst i god tro om at slikt ikke finnes, og at hun fornekter det som trolig er i huset deres! Lykke til hvertfall!
Antall ord: 305
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Lokalisering: Hordaland

Re: Trenger hjelp til å få bort "noe" fra huset

Innlegg av Wild Rose »

Jeg vet ikke om jeg er helt på jorde nå, men jeg hadde det sånn en gang og tok bilder av rommet og sendt det til sånne som kan se slike ting. det var noe i huset våres som de fikk frysninger av (som de så på bilde) og jeg selv fikk frysninger av å være i huset. men uansett poenget mitt er at kansje du kan ta noen bilder der du føler mest ubehag og sende det inn til dette forumet eller andre som kan med dette å gjøre og se om noen av dem kan se om det er noe der og kansje gi deg råd.. bare en ide fra min side:) lykke til
Antall ord: 121
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

I går var vi og ordna noe greier i øverste etage. Jeg opplever at når jeg/vi har vært der oppe litt og "forstyrra" ensomheten der virker det som om det blir litt lettere i hele huset en stund. Når jeg er sammen med kona mi virker det mye tryggere, akkurat som om hun skyver det bort i sitt nærvær.

Vi kommer til å bruke denne etasjen til gjestesoverom og et hobbyrom, men det er fremdeles ikke helt orden. Det er dermed så å si en ubebodd etasje. Men det har bodd to studenter der frem til den dagen vi overtok. Vi vet ingeting om dem.

Katten liker faktisk å være oppe i øverste etage, hver gang vi åpner døren som går inn til trappen smetter den opp. I natt sov den der oppe i en sofa. Dette betyr nok at det ikke er en ond ånd. Jeg har heller ikke opplev at ting flytter på seg, banking ol. (Har aldri opplev det tidligere heller).

Noen ganger lurer jeg på om dette bare er innbildning, at jeg bare er litt husredd. For det er jo et stort hus på tre etasjer. Men jeg ser på katten at den til tider er engstelig, og den er veldig var på lyder. Da er det ikke nysjerrig blikk den ser med, men med store svarte øyne og den set litt annspent ut. Jeg har vokst opp med flere katter og er veldig glad i dyr. Det er ikke vanlig at et dyr reagerer på nesten alle lyder som skjer i et hus. For det er alltid bevegelse og dermed lyder, som man blir vant til.

Er det mulig at ved bare å bruke etasjen mye så skyves "det" vekk fra huset? Eller det det mer vanlig at man må aktivt be det det om å forlate huset? For når jeg tenker etter så har jeg blitt mer og mer oppmerksom på dette, men det er samtidig lenger og lenger siden leieboerene flyttet ut.

Jeg har ingen erfaring med å meditere og å åpne kanaler som du foreslår Mysticool, men det høres ut som om et godt forslag. Jeg skal forsøke det.
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Altså jeg tror ikke på å "ignonere" og skyve bort problemene ved å bruke etasjen mye, aktiviteten vil være der, selfølgelig kan du menge deg med det som er der/lære å leve med det. Noen har ånder i huset uten å bry seg da de merker de ikke er farlige, gjør noe osv...mens de fleste foretrekker jo å få dem vekk.
Så hvis du ikke føler for å ha dem der så ville jeg nok foretatt en rensing av huset, om så en prest velsigner huset, eller et medium kommer til deg (kan koste en del kr...)
Viktigste er at DU skal trives i huset ditt, føle og ha det trygt og godt. :)
Antall ord: 115
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

Det viser seg at jeg får huset alene onsdag kveld. Så da tenkte jeg å gå opp og konfrontere det som er der oppe. Men jeg har aldri gjort noe slikt bortsett fra den ene gangen i forrige uke. Så er det noen nybegynertips jeg jeg burde vite for å gjøre det best?
-Jeg har forstått at jeg ikke skal bruke stearinlys siden jeg kan åpne "døren" den gale veien også.
-Skal jeg sette meg ned i det rommet jeg føler er værst og forsøke å meditere?
-Skal jeg forsøke å "snakke" til det og be det om å forlate huset? Skal jeg isåfal bruke vennlige ord, eller skal jeg være streng?
-Er det noe poeng å ta masse vilkårlige bilder med digitalkamera for å se om det kommer noen mistenkelige skygger på bildet?
J-eg har vokst opp med bruk av pendel i familien i forbindelse med matallergi. Kan det være en ide og forsøke å komme i kontakt med en slik en?

Håper at noen har noen svar og forslag på hva jeg kan gjøre.

Det er jo litt spennende også dette da, selv om jeg får en del frysninger til tider :mozilla_wink:

Mvh. Mikkel
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Hvis hvertfall ikke frykt og tror ikke du er redd heller.
Ikke press fram noe fra åndene, la de "komme" til deg! Det er ikke sikkert du får svar.
Sett deg feks ned på sengekanten eller en stol i det aktuelle rommet, lukk øynene, fri deg selv fra alt du har i tankene, fokuser og prøvd å mediter, still sprøsmål til "det ukjente" inni deg og sett feg inn i det du har hørt/sett/opplevd!
Pendel har jeg ikke erfaring fra så det kan jeg ikke svare på, lys trenger du ikke bruke, selv om faren for å åpne portaler er minimal.
Be pent om at åndene som ikke hører hjemme i ditt hus om å forlate ditt område!
Understrek at det er du som bor der og vil ha fred.

Det er det beste du kan gjøre!
Antall ord: 144
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Mikkel skrev:Det viser seg at jeg får huset alene onsdag kveld. Så da tenkte jeg å gå opp og konfrontere det som er der oppe. Men jeg har aldri gjort noe slikt bortsett fra den ene gangen i forrige uke. Så er det noen nybegynertips jeg jeg burde vite for å gjøre det best?
-Jeg har forstått at jeg ikke skal bruke stearinlys siden jeg kan åpne "døren" den gale veien også.
-Skal jeg sette meg ned i det rommet jeg føler er værst og forsøke å meditere?
-Skal jeg forsøke å "snakke" til det og be det om å forlate huset? Skal jeg isåfal bruke vennlige ord, eller skal jeg være streng?
-Er det noe poeng å ta masse vilkårlige bilder med digitalkamera for å se om det kommer noen mistenkelige skygger på bildet?
J-eg har vokst opp med bruk av pendel i familien i forbindelse med matallergi. Kan det være en ide og forsøke å komme i kontakt med en slik en?

Håper at noen har noen svar og forslag på hva jeg kan gjøre.

Det er jo litt spennende også dette da, selv om jeg får en del frysninger til tider :mozilla_wink:

Mvh. Mikkel
Hei Mikkel!
Fasinerende historie du kan dele med oss!!
Jeg hadde min første husrens forige søndag, og etter det jeg har hørt er det helt rolig og fredelig der nå. Der følte jeg en eldre mann, bare gode energier, så det var ikke truende ting de opplevde, men det var utroligg plagsomt for barnet i huset, som hadde fått helt sperre på å sove. Han sovnet momentant etter at jeg hadde vært der, og jeg var enda i huset da han ble lagt for kvelden, så dette vet jeg er sant.

Jeg må få sagt at jeg ikke ba han forlate huset, for jeg vet ikke om han er fastboende der, eller bare er innom på snarvisitter.., men ba han om å la barnet få ha rommet sitt for seg selv.
Det eneste jeg gjorde var at jeg gikk opp på loftet alene og satte meg ned og snakket med han gjennom tanken, for det er nok. Da kom han til meg, så jeg fikk tatt et "godt blikk" på han og hans utseende, slik at jeg dermed kunne vidreformidle hvordan han så ut.
Det trenges ingen fiksfakserier for å få ro i huset, så det er bare å be om at vedkommende lar deg få ro, si at du ikke føler velvære med dens nærvær, og at det er du som bor der nå.
Meditasjon i forkant tror jeg er viktig, for behersker du det, er det mye enklere å få kontakten du ønsker, men ikke anstreng deg, tankene lar oss lett lede, og vi kan rote fælt med dem! Så tøm hode for tanker og bruk lang tid på å roe ned med pusteøvelser!!

Lykke til med huset!
Antall ord: 495
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

Dere fortjener en tilbakemelding på hvordan det har gått, etter at jeg har fått alle disse konstruktive tilbakemeldingene fra dere. Dere er sikkert spente på hvordan det gikk.

Det var faktisk en stor skuffelse. Jeg gikk opp og satte meg i en seng og forsøkte å tømme tankene. Jeg satt lenge og bare var tilstede, men følte ingen ting. Etter hvert kom katten opp også og la seg i fanget mitt, fikk litt kos og så la seg til å sove. Det kom noen knepp og knak i huset som den ragerte på, men det var nok bare vanlige huslyder for den mistet fort interessen. Forsikkerhetsskyld begynte jeg etter en stund å fortelle (via tanken) at det er vi som bor der og at den må la oss være i fred osv. På en vennlig måte Men jeg hadde ingen følelse av at jeg hadde besøk.

Jeg tenker flere muligheter på hvorfor det ikke skjedde noe i går: Denne følelsen av at noe er der, har kommet og gått. Det er altså noen dager hvor det har føltes greit i huset, og det kan jo hende at det var en slik dag i går. Det kan også hende at det har forlatt huset siden jeg har vært veldig fokusert på å få det bort og har forsøkt å prate med det tidligere. Og den siste muligheten er at jeg hadde en mental sperre i går. For jeg har planlagt denne kvelden i god tid, og har vært veldig fokusert på hva jeg skulle.

Jeg får se fremover om hva som skjer. Jeg kan jo være heldig :mozilla_smile: Uanset kommer jeg med tilbakemeding på hvordan det har gått.

Mikkel
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Tiden vil vise :)
Antall ord: 3
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

Hei igjen.

Nå er det tre uker siden jeg har skrevet noe sist, og det har skjedd litt av hvert.

Det var rolig i ca en og en halv uke, og jeg begynte å slappe av. Jeg tror også katten begynte å bli litt mer avslappet. Men så fikk jeg til bake følelsen at det var noen der i gangen utenfor stuen. Først ved at katten tittet i den samme retningen flere ganger, som om den holdt noe under oppsikt, litt over gulv høyde. Da ble jeg også var og følte at det var noe der. Fra den dagen så virker det som om det ”noe” kommer og går. For det er dager som er ”frie” for denne følelsen. Jeg har forsøkt å gå opp flere ganger under påskudd av å gjøre noe annet der oppe, (så kona mi ikke skal fatte mistanke). Da har jeg liksom ikke følt noe spesielt nærvær annet enn at det er litt skummelt og litt avvisende der oppe. Men det er antagelig bare meg selv som er anspent og venter å møte ”noe”.

Den sterkeste følelsen av at noe var der, skjedde for tre dager siden. Vi hadde funnet frem bilder som vi skulle henge opp (endelig). Et av bildene fant vi ut at vi skulle henge opp i gangen, ved siden av døra som går inn til trappen opp til øverste etasje. Vi fant spiker og hammer og banket den inn, og det runget i hele huset for hvert slag. Jeg fikk umiddelbart følelsen av at dette ikke var bra, men jeg fortsatte selvfølgelig. Jeg har tidligere hatt en følelse at høy musikk også er upopulært, i huset. Vi hang opp bildet og gikk inn i stuen for å planlegge de neste bildene. 1-2 minutter etter at vi hadde kommet inn i stuen, hørte vi et kjempe brak og glass om knuste i gangen. Vi stormet ut og fant bildet på gulvet med skjev ramme og glass over alt. Det viste seg at det ene feste til ramma hadde løsnet. Jeg sjekket det andre festet og var vel ikke imponert over hvor godt det satt det heller. Men det er et bilde som er rammet inn på et rammeverksted, så det burde være bra nok kvalitet. Samtidig har det hengt oppe i forrige leilighet i to år (uten å falle ned). . Jeg ble umiddelbart kjempe sinna men viste bare irritasjon ovenfor kona. Men jeg bannet inni meg og nærmest ba ”det dere” om å dra dit pepperen gror. Senere på kvelden gikk jeg opp og forsøkte å be det om å forlate huset. Da stod jeg i døråpningen mellom det rommet jeg føler sterkest nærvær og gangen. Da følte jeg nærvær, og jeg fikk flere ”bølger/skyllebøtter over meg” hvor jeg følte at hårene på ryggen reiste seg. Jeg var ikke redd, men jeg fikk en følelse at det nærmet seg eller forsøkte å passere meg flere ganger.

Dette er første hendelse som denne ånden kan ha gjort noe fysisk i huset. Jeg er litt betenkt for det, men samtidig så var jo det andre festet på bildet litt dårlig det også, så det kan jo ha en naturlig forklaring. Så foreløpig er jeg ikke helt overbevist om at den forårsaket ting, men jeg har notert meg hendelsen.

Mikkel
Antall ord: 581

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

Hei igjen.

Nå er det tre uker siden jeg har skrevet noe sist, og det har skjedd litt av hvert.

Det var rolig i ca en og en halv uke, og jeg begynte å slappe av. Jeg tror også katten begynte å bli litt mer avslappet. Men så fikk jeg til bake følelsen at det var noen der i gangen utenfor stuen. Først ved at katten tittet i den samme retningen flere ganger, som om den holdt noe under oppsikt, litt over gulv høyde. Da ble jeg også var og følte at det var noe der. Fra den dagen så virker det som om det ”noe” kommer og går. For det er dager som er ”frie” for denne følelsen. Jeg har forsøkt å gå opp flere ganger under påskudd av å gjøre noe annet der oppe, (så kona mi ikke skal fatte mistanke). Da har jeg liksom ikke følt noe spesielt nærvær annet enn at det er litt skummelt og litt avvisende der oppe. Men det er antagelig bare meg selv som er anspent og venter å møte ”noe”.

Den sterkeste følelsen av at noe var der, skjedde for tre dager siden. Vi hadde funnet frem bilder som vi skulle henge opp (endelig). Et av bildene fant vi ut at vi skulle henge opp i gangen, ved siden av døra som går inn til trappen opp til øverste etasje. Vi fant spiker og hammer og banket den inn, og det runget i hele huset for hvert slag. Jeg fikk umiddelbart følelsen av at dette ikke var bra, men jeg fortsatte selvfølgelig. Jeg har tidligere hatt en følelse at høy musikk også er upopulært, i huset. Vi hang opp bildet og gikk inn i stuen for å planlegge de neste bildene. 1-2 minutter etter at vi hadde kommet inn i stuen, hørte vi et kjempe brak og glass om knuste i gangen. Vi stormet ut og fant bildet på gulvet med skjev ramme og glass over alt. Det viste seg at det ene feste til ramma hadde løsnet. Jeg sjekket det andre festet og var vel ikke imponert over hvor godt det satt det heller. Men det er et bilde som er rammet inn på et rammeverksted, så det burde være bra nok kvalitet. Samtidig har det hengt oppe i forrige leilighet i to år (uten å falle ned). . Jeg ble umiddelbart kjempe sinna men viste bare irritasjon ovenfor kona. Men jeg bannet inni meg og nærmest ba ”det dere” om å dra dit pepperen gror. Senere på kvelden gikk jeg opp og forsøkte å be det om å forlate huset. Da stod jeg i døråpningen mellom det rommet jeg føler sterkest nærvær og gangen. Da følte jeg nærvær, og jeg fikk flere ”bølger/skyllebøtter over meg” hvor jeg følte at hårene på ryggen reiste seg. Jeg var ikke redd, men jeg fikk en følelse at det nærmet seg eller forsøkte å passere meg flere ganger.

Dette er første hendelse som denne ånden kan ha gjort noe fysisk i huset. Jeg er litt betenkt for det, men samtidig så var jo det andre festet på bildet litt dårlig det også, så det kan jo ha en naturlig forklaring. Så foreløpig er jeg ikke helt overbevist om at den forårsaket ting, men jeg har notert meg hendelsen.

Mikkel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Mikkel »

Hei igjen.

Mikkel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links