Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJa nu igjen...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Ja nu igjen...

Innlegg av @ngel »

Ja jeg vet det ble snakket om det før..

Men jeg bor i Akerhus og lurer på om noen her vet om noen som kan rense huset/leilighet som dere vil anbefal???

Setter stoooor pris på svar :D
Antall ord: 38
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

Ingen som gidder å svare på min innlegg???? :mozilla_surprised:

Jeg begynner å bli sliten.... Sønnen min på 5 år har lagt merket til det også, det er noen som går rundt her og begynner å bli plagsomt i det siste tid.. Jeg tror nok det er fordi jeg er blitt enda mer åpen i det siste tid så har "den viste seg enda mer".

~Det sies jo mer åpen du er jo mer "tiltrekker" blir du av ånder.~

Jeg må ha mannen min her tilstedet for å få være i fred for da er det stille og rolig her, men når han er borte om kveldene så dukket det opp... Slitsomt synes jeg.. :mozilla_undecided:

I begynnelse synes sønnen min at det var "greit", men nu begynner han å bli redd og synes det er ubeha. Jeg ønsker å få tak i en som kan få dem over til den andre siden..
Kjenner bare frykt her jeg... Som om den vet ikke hva som ventes på den andre siden..
Jeg er for sliten og ønske ikke å gjøre det selv heller, og vil heller ha hjelp av en annen..

Men jeg vil gjerne høre om dere kjenner til noen som dere vil anbefal, for ikke alle er like "seriøst" dessverre....

Setter stor pris på svaret......

~@ngel~
Antall ord: 216
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

@ngel skrev:Ingen som gidder å svare på min innlegg???? :mozilla_surprised:

Jeg begynner å bli sliten.... Sønnen min på 5 år har lagt merket til det også, det er noen som går rundt her og begynner å bli plagsomt i det siste tid.. Jeg tror nok det er fordi jeg er blitt enda mer åpen i det siste tid så har "den viste seg enda mer".

Jeg må ha mannen min her tilstedet for å få være i fred for da er det stille og rolig her, men når han er borte om kveldene så dukket det opp... Slitsomt synes jeg.. :mozilla_undecided:

I begynnelse synes sønnen min at det var "greit", men nu begynner han å bli redd og synes det er ubeha. Jeg ønsker å få tak i en som kan få dem over til den andre siden..
Kjenner bare frykt her jeg... Som om den vet ikke hva som ventes på den andre siden..
Jeg er for sliten og ønske ikke å gjøre det selv heller, og vil heller ha hjelp av en annen..

Men jeg vil gjerne høre om dere kjenner til noen som dere vil anbefal, for ikke alle er like "seriøst" dessverre....

~@ngel~
Jeg skulle gjerne ha tryllet denne skikkelsen bort for dere. Jeg er ennå amatør, da så det er ikke sikkert resultatet kan bli like effetiv. Men å kommunisere kan jeg. Hvis du trenger slik hjelp :)
Antall ord: 253
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

Medi skrev:
@ngel skrev:Ingen som gidder å svare på min innlegg???? :mozilla_surprised:

~@ngel~
Jeg skulle gjerne ha tryllet denne skikkelsen bort for dere. Jeg er ennå amatør, da så det er ikke sikkert resultatet kan bli like effetiv. Men å kommunisere kan jeg. Hvis du trenger slik hjelp :)
Sendt deg en pm ;)
Antall ord: 259
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Jeg var i et hus i Eidsvoll kommune søndag der jeg hadde min første "husrens", det vil si jeg ba ikke mannen forsvinne, men ba han om å la barnet ha fred, da han ikke hadde sovet en eneste natt etter at familien hadde overtatt huset nylig.
Jeg var der da barnet skulle legge seg, og utrolig nok sovna gutten momentant for første gang siden de flytta inn!!
Får bare håpe at mandag og tirsdagskvelden ble likedan for han og foreldrene, skal kontakte dem i dag for å høre hvordan det har vært så langt.
Men jeg føler meg ikke klar til å begynne med dette på ordentlig enda, er nok litt for usikker på meg selv enda, men vil prøve å hjelpe folk i nærområdet som ønsker det.
Tror trygt du kan prøve dette selv, du har egentlig ingeting å tape på det.... Lykke til!
Antall ord: 153
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

Hvis en husrens bli misslykka, kan ånden bli sint da, kan det lissom merkes enda mer at det er no der??
Antall ord: 21
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

Kommer vel litt an på ånden, eller?

Har ikke peiling jeg altså men.
Antall ord: 13
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

shadowgirl skrev:Hvis en husrens bli misslykka, kan ånden bli sint da, kan det lissom merkes enda mer at det er no der??
Om man skulle misslykkes tror jeg ikke ånden blir sint...., og det vil nok fortsatt merkes aktivitet, kanskje ikke mer.
Jeg har nå akkurat hatt besøk av det ekteparet jeg var hos på søndag, de var strålende fornøyd så langt, gutten hadde sovet rolig siden jeg var der, og de hadde ikke merka noe ellers i huset. Så kanskje hadde jeg reell kontakt, har fortalt dem hvordan mannen som kom til meg så ut, så nå skal de i gang med å finne ut om denne mannen jeg har beskrevet har hatt noen tilknyttning til huset..., spennende!
Antall ord: 123
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25