Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderskogen i dragsund (gurskøy i sunnmøre)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

skogen i dragsund (gurskøy i sunnmøre)

Innlegg av zarsha »

hei
jeg flyttet ditt da jeg var 5 og budde der berre 8 år før mora mi og x gikk fra hverandre , men på dem 8 åra opplevde vi mange rare og uforklarlege ting . jeg har evner til og komunisere med ånder og slikt men der var det noe galt , pga jeg og noen venner av meg gjekk tur med hunden til venina mi komm vi oss bort til noen ruiner av gammle gårder og hus ble tulla veldig redd og knurra og prøvde og komme seg unna men da vi gjekk fra ruinene ble ho rolig . de er mange historier her men ingen vet ektsakt ka som har hent , men jeg har hat rommet mit mot skogen og oplevd roping og skriking i skogen og snakking og dyr som ikke vises ( sauer og kyr mene jeg da) men vi har sett menesker der og som går i gammle kleder og slikt og der et båt hus rett at med huse jeg budde i som er over 100 år som det er lys i om nettene men ingen kan ver der pga taket ligger nede og ikke noe golv berre sjø . mange ganger har det ringt på og då står det et gammalt par der men dem sier ingenting berre går , prøvd og kontakte di min ingen snakker dem bere viser seg , dem sir det er en ammal krigs kirkegard der pga en stor minne stein er der mitt i skogen men med mange navn . noesom vet litt mer om plassen ?
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Hei,

Fortell meg nøyaktig hvor disse ruinene står på Dragsund så skal jeg ta meg en tur dit i morgen og ta noen bilder.

StormS;)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

ja er du kjent ?
vet du kor bilverkstede er det er med dragsundbrua og kjør til du ser ett hus med vindu i takker og gå mot skogen på baksiden
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dragsund03
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Okt 2007 02:19
17

Nei, er du fra Dragsund?

Innlegg av Dragsund03 »

Når flyttet du da? Hvem er du? Skal litt til å finne noen som har bodd på samme plass som meg, når plassen er så liten! :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mollatia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2007 21:14
17