Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvordan bli kvitt "spøkelser" i huset?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
susie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2007 22:16
17

Hvordan bli kvitt "spøkelser" i huset?

Innlegg av susie »

alle vi som er i huset kjenner at det er noe der. Vi er 4 barn og en mamma. Vi ser skygger og skikkelser. Ting som banker på vinduer. (Vinduer som er alt for langt oppe til at noen på utsiden kan nå opp). Disse tingene sliter veldig på oss. Vi blir slitne og trøtte. Skummelt for barna er det også. Er det noen som har noen råd om hvordan man kan få bort ånder som har kommet inn i huset???
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Hvordan bli kvitt "spøkelser" i huset?

Innlegg av Metodisten »

susie skrev:alle vi som er i huset kjenner at det er noe der. Vi er 4 barn og en mamma. Vi ser skygger og skikkelser. Ting som banker på vinduer. (Vinduer som er alt for langt oppe til at noen på utsiden kan nå opp). Disse tingene sliter veldig på oss. Vi blir slitne og trøtte. Skummelt for barna er det også. Er det noen som har noen råd om hvordan man kan få bort ånder som har kommet inn i huset???
Hei Susie

Ser att du er ganske ny her, for ellers ville du ha sett svar som ligger nær opp til en hundre ganger.
Uhyggelig med bankig på vinduer da.
Er det trær nære dem som kan slå med grener når et blåser f.eks
Tror du det er ånder, er ett velrenomert medium det som anbefales fra meg, siden jeg har sett det før en gang med forbløffende resultat
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...

Innlegg av Amfelia »

Kanskje du burde ta de tingene du tok med deg fra ditt besøk på Lier og få de tilbake dit de tilhører...., kanskje noen som misliker det...
Antall ord: 29
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mononoke
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2006 15:25
18
Lokalisering: Oppland

Innlegg av Mononoke »

Enig.. Det skulle alldeles ikke forundre meg at du har opprørt noe og tatt med deg noe hjem..
Antall ord: 19
... ... Oh sure, pointless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DareToBeDifferent
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Okt 2007 14:34
17
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av DareToBeDifferent »

Hei. (:

Et av mine tips er å finne en god utdriver som kan hjelpe deg med å få ut ånden(e).
Dette koster som regel penger, så lenge du ikke har en bekjent av deg som er utdriver og som vil gjøre jobben gratis.

Hvis du ikke vil dette (du bør også egentlig prøve på dette før du kontakter en utdriver uansett), kan du finne ut hvor ånden(e) befinner seg i huset. Gå dit og si rett ut at ånden skal komme seg ut av huset. Er ånden(e) lett å overbevise kan det hende de/den drar, hvis ikke, så bør du heller kontakte en utdriver.
Si til ånden(e) (enten høyt, eller via telepati) at de/den vil få det mye bedre hvis de/den går over til den andre siden, og at de/den ikke er velkommen i ditt hjem lenger.
Du kan også tenne røkelse og og lukke opp alle (eller mange av) vinduene og dørene i huset ditt, og be ånden(e) om å dra ut av huset sammen med røkelsen.
Dette var et tips jeg fikk av en utdriver som har fått bort åndene her hjemme hos meg tidligere.

Noe som også kan hende er at du har tatt med deg en gjenstand til huset ditt som rett og slett har en ånd "på slep". Hvis du har kjøpt/fått/tatt med deg noe fra et loppemarked (o.l.) eller fra et hjemsøkt sted i det siste, bør du få den gjenstanden ut av huset og se om det hjelper noe.

Det er mine råd. (:

Lykke til med å få ånden(e) ut av huset!
Antall ord: 283
- Ida Marie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

susie; Pøh...er din egen frykt som gjere at alle lyder du eller andre høyre vert tillagt spøkelser...om du tør å jobbe med frykten vil det du trur er spøkelser oxo forsvinne...så spørs det om du er voksen nok til å ordne opp i dette før det virkeleg går ut over barna...
Antall ord: 60
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades

Innlegg av Xirque Z'dataan »

madjava skrev:susie; Pøh...er din egen frykt som gjere at alle lyder du eller andre høyre vert tillagt spøkelser...om du tør å jobbe med frykten vil det du trur er spøkelser oxo forsvinne...så spørs det om du er voksen nok til å ordne opp i dette før det virkeleg går ut over barna...
Uvitenhet er ofte tegn på usikkerhet på seg selv, og slik en instilling gjør at du kår glipp av mange fine ting. Det er ingen drunn til å bli ufin madjava og denne kommentaren viser at du sjuler din egen usikkerhet i å være trøff i trynet og frekk. antallet skrevne inlegg og stjerner som du har har ingenting med kunskap å gjøre.

til deg susie: Snakk med ett medium eller klarsynt, så får du svar på hva det er i huset.

Det du kan gjøre selv, er å røyke huset med Salvie og strø salt forran vinduer, dører, i kroker og ned i sluk. Dette vil jage ut *negative*/ onge ånder.
Om du har kjenskap til ritualmagi så kan du også sette opp segl for beskyttelse og forvisning.

Få hjeløp av noe noen som kan det med å føre gjengangere over til den andre siden, etter at de kansje har gitt deg en beskjed, ofte er avdøde bekjente på besøk for å gi beskjeder til deg, men om du ikke er i stand tikl å ta inn slike beskjeder selv,så må du uansett snakke med ett medium.

måter å ta kontakt på egenhånd:
1: Bruk av pendel: Ja, nei, vet ikke spørsmål.
2: Oijabrett: Ja, det gode gamle spiritiosmebre3ttet, Ver forslktig med bruken og ver 3 personer for å få kontakt.
3: Automatskrift. Bruk penn i ledig hånd, eller spesialmarkør med hjul.

Håper jeg kunne hjelpe deg :)
Antall ord: 312
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daiel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2007 23:46
17

Innlegg av daiel »

du kan bli kvit et hjenferd ved og ringe en prest .han kan komme hjem til deg og døpe huset . han blander van med ett eller anet og skveter det på vegende . det vill få vekk hjenferdene . jeg har set en prest gjøre det hos en venn av meg .
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Innlegg av marikken »

Ville anbefale å rense opp i huset jeg;)Jeg har hatt samme problem flere ganger.Du kan sende meg pm,om du vil jeg skal hjelpe.
mvh marikken
Antall ord: 27
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
montypija
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Apr 2007 15:33
17
Lokalisering: My very own dream world.

Innlegg av montypija »

madjava skrev:susie; Pøh...er din egen frykt som gjere at alle lyder du eller andre høyre vert tillagt spøkelser...om du tør å jobbe med frykten vil det du trur er spøkelser oxo forsvinne...så spørs det om du er voksen nok til å ordne opp i dette før det virkeleg går ut over barna...
okey, kor masse veit du? ken det er så må bli voken her? dte er helt sikkert eit gjenferd i huset, ja ok, det blir ikkje bedre av å vere redd, men skjerp deg!
Antall ord: 95
What happens if you get scared half to death twice?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Ofte er det slik, at man setter seg i en mental tilstand som gjør at en tolker ting i en bestemt retning, I de siste årene har interessen for paranormale fenomener økt betraktelig og snart ser selv Johan Skepsis ulykke i en sort katt som krysser gaten. Selv 2 millioner svarte katter krysser gater hver eneste dag.

Noen ganger ønsker en fokus rundt egen person og litt blest. Sympati, medfølelse og 10 minutter i rampelyset.

La oss nå f.eks anta at vi snakker om spøkelser. Hvorfor vil de banke på vinduene høyt oppe og ikke de nede? Hvorfor ikke banke på døra eller i bordet om de først gjør fysiske ting?

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at du har tatt med noe fra Lier eller andre plasser. Klebeånder mangler vel nok dokumentasjon til å bli tatt seriøst. At gjenstander kan inneholde energier tviler jeg ikke på, men at ånder setter seg i baksetet sammen med deg og kjører 12 mil tror jeg lite på. Deres univers har vel ikke de samme fysiske begrensinger?

Om du har tatt med deg noe med energier i, så tror jeg i beste fall at disse energiene kan virke i samspill med allerede eksisterende energier og så skape visualiseringer. (tenk deg at du legger to ledninger like ved hverandre. Du kan ikke se at det er strøm i ledningene før de ligger nær hverandre. Da vil de skape en lysbue/gnistrer)....

Hva er du Susie? 36???

Midt i alderen hvor stabilitet er alt?

Skulle det være at dere fortsatt ser/hører, så anbefaler jeg følgende før dere går hen og bruker penger på klarsynte Klara, og utdriver John.

1. Noter tidspunkter og hendelser.
2. Ta bilder ved hver anledning
3. Bruk lydopptaker.

Disse tingen vil vise om det er noe system. Som f.eks lyder mellom 02 og 04 etc.... Dersom disse registreringene ikke kan forklares normalt, så skal jeg personlig betale for utdriver John under den forutsetning at jeg får være tilstede ;)

Mvh

StormS;)
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links