Jeg bor i oslo så vet jeg dessverre ikke noe.. Men hvis du sier at du har alltid følt det var noen der og en bekjent har nevnt at hun har sett ham... Så det burde være riktig.. Hva er det du søker etter?? Om andre har opplevd det samme som deg?? Hvorfor det??London skrev:Jeg og en venninde leide for ca 10 år siden en leil. i midtbyen.
Den var i et hus bak Jomfru Maria kirken mot Nidarosdomen. Dette var en "ny" leil.,hadde vert en snekker "kjeller" før,men han som eide huset hadde akkurat bygget det om til leil.
Hadde også en leil. over oss og på toppen bodde huseier.
Jeg hadde alltid en ekkel følelse på soverommet mitt og i gangen utenfor.
Jeg fortalte aldri noen om dette,da jeg trodde at det var min egen fantasi som løp løpsk.
Men jeg følte meg iaktatt. Etter at vi flyttet ut,fortalte en bekjent av oss at hun hadde sett en mann på mitt soverom og i gangen utenfor. Han var ikke farlig,men nokså sinna.
Jeg lurer VELDIG på om dere har vert der eller kjenner noen som har vert der etc. i ettertid og om de merker det samme???
Dersom du tror muligens du kan vite noe...please svar her!!! Så skal jeg fortelle ytterligere om adr. etc.
[/b]
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ***
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nittedal
Re: LEILIGHET I MIDT BYEN,TRONDHEIM!
Antall ord: 234
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |