Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKan ånder kommunisere med oss gjennom mailer???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Corerith

Innlegg av Corerith »

Etter det jeg forsto var det ikke hovedsaklig OM det var han eller ikke, det virker det jo som om trådstarter allerede vet. Og vet man så vet man;) Men siden dette er den siden det er, er det alltid det som blir hovedtema :D
Syns heller en kan diskutere hva han prøvde å si, jeg:) Jeg tror han prøvde å si akkurat det han skreiv; Ikke bekymre dere;)
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

bjørnekvinnen skrev:Min mann døde i mine armer og var død i minimum 19 minutter. Deretter var han i koma i 5 dager. Samme dag som han døde og ble gjennopplivet og gikk i koma hadde han sin mobil med seg i ambulansen. Da jeg senere samme dag hentet mobilen hans på sykehuset ringte jeg fra hans mobil og under samtalen kom det noen utrolige forstyrrelser. Jeg hørte min far tydelig, men han kunne ikke høre meg. Da jeg skulle avslutte samtalen, som jeg hadde startet, kunne jeg verken slå av mobilen på den vanlige av knappen eller slå hele mobilen av på den bryteren som slår av batteriet. Det som skjedde var at det kom opp som en orm 666666666666666666666666666666666666666666666666 som gikk og gikk. Jeg tok ut batteriet for å avslutte samtalen. Det var bare en beskjed fra min mann at han elsket meg. Men jeg ble ganske lang i fjeset da 6 tallene begynte å renne inn på skjermen til mobilen. Kjenn i hjertet ditt hva det er så vet du svaret. Han tenker nok på dere fra den andre siden og vil gjerne formidle den beskjeden til dere. Det er mange skeptikere på denne web siden, men som jeg har sagt, gå i ditt eget hjerte så finner du svaret. Ønsker dere alt godt.
Det var en dramatisk opplevelse du hadde der.

Tenker litt på dette med elektriske apparater og elektronikk.
På TVnorge åndenes makt var det en eppisode der det begynte og skje allt mulig i ett nybygd hus. Husker du den ?
Ett eldre hus var revet under dette og det var iflg. mediumet grunnen til all uro allt denne familien såg.
Poenget,
I kjelleren hadde mannen ett hjemmekontor for han var en slags revisor og jobbet med fakturaer og sånt.
Han forklarte hvordan han følte nærvær og hørte skritt.
Så begynnte Pc skjermen og rulle.
Lange tråder med tall uten mening. Så etter en stund virket det igjen. Etter mediumet hadde gjort jobben sin og fått denne ånden bort som var så ulykkelig over sitt nedrivde hus som var borte, så skjedde dette aldri mere.

Kom til å tenke på det når du sa det om mobilen. Håper manen din er oppe og holder på da.
Ha en fin helg.
Antall ord: 389

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Antarath
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Sep 2007 19:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Undheim, Jæren

Innlegg av Antarath »

Metodisten

Det du sa om at tvskjermen begynte å rulle skjedde også på "direkten" når en på youtube satt foran pc'en sin og fortalte om besteforeldrene sine. Han kaller seg EVPrecorder. Knallfyr

Video: http://www.youtube.com/watch?v=WlSP6VONOHY
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links