jeg har endret navnene for sikkerthetenskyld
Jeg fant ut at plassen var hjemsøkt. Vi tok med kamera og dro opp mot den mørke skumle skogen. Allerede etter 15 minutter begynte det å skje ting vi ikke kunne forklare. En merket at noen trampet hardt bak han. VI tok bilder bak han... det var en sterk sky bak han. V i pustet både inn og ut for å se om det hadde noen virkning, men det hadde det ikke. Og det var heller ikke noen som røyket og det var delvis myr der. Anne begynte å bli veldig redd, vi gikk videre og vi fortsatte å få slike rare ting på kameraene. Men så gikk kameraet mitt tomt for batteri. Vi gikk og gikk, vi kom til riksveien der vi syntes vi så noen som rørte på seg. Lars sa at jeg måtte ta med Petters kamera og komme med en gang, alene. Jeg tok med kameraet og så viste han meg en stein som ble hvitere og hvitere. Jeg holdt opp kameraet og tok ett bilde, Petter kom løpende og sa: "Få se". Det stod Loading please wait, da bildet kom fram var alt hvitt og det var to øyne som så på meg. Jeg ble livredd og sprang ca 19 meter tilbake til gjengen. Vi ble stadig reddere og reddere. Så sa Anne "dette er slik som en gjeng som går i skogen og alle dør, men ikke jeg siden jeg har hovedrollen". Vi delte oss og jeg, Anne, Lars, Fredik og Ola gikk tilbake. Vi kom til ett stup og Anne ble helt stiv mens hun hylte, hun ville ikke fortelle oss hva hun så. Men etter vi hadde gått ned stupet klarte hun ikke å holde på det. Hun sa hun så en som holdt ut armene og som falt ned stupet, men landet aldri. Vi ble seriøst VELDIG REDD. Vi klarte ikke å gå lengre, vi måtte springe! Da vi kom fram der vi lå sa alle sammen: ”ja, særlig, bra skuespill”. Jeg rakk ikke en gang å si noe. Våre hjerteter pumpet veldig raskt.
Da vi kom fram til de andre, var det bare noen få som ikke trodde noe på oss. De som var voksne torde ikke å gå alene ut en gang. Jeg ringte etter de andre som vi delte oss med og mens jeg sa at de skulle kom tilbake. Gikk 50 % av de som var her opp mot skogen for å se om det var sant. Men plutselig så såg Anne den samme skikkelsen igjen, men denne gang bak Lars. Det gikk ikke lange stunden før hun fikk se skikkelsen bak ei annen jente. Vi leste igjennom ett avisutklipp fra Oppdals avisa om det. Og der sto det at det var noen som trampet bak noen, men når noen snudde seg. Var det ingenting der. Den andre gruppen gikk forbi der Lars kjente noen som trampen, og der var det en skikkelse som satt på kne. Og plutselig forsvant det en øks…
Bildene:
(Plassen der vi lå, orber?)
(Noen som trampet bak han...)
(Uvanlig dårlig kvalitet + enda mer skygger)
(Vi fant en vei... og her var det ingen forran bildet)
(Ut på tur, aldri sur... WTF?)
(jaha?)
(Blinker =D)
(Scary =P)
(Her er dem =D)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Opplev Oppdal
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Bare naturlige fenomener på bildene.
Hadde det vært lyst så ville dere sett disen over bakken
Hadde det vært lyst så ville dere sett disen over bakken
Antall ord: 17
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
kaller det ikke naturnlig når en person blir trampet bak (Akurat slik som det står skrevet, han hadde ikke lest det).
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Akkurat hva er du vil ha kommentarer til?
Klassetur? Tur på jakt etter spøkelser? Overspente, lettpåvirkelige ungdommer med sans for spenning går tur i mørk, skummel skog og hører rare lyder, fotograferer hverandre og får tåke på bildene pluss masse støvkorn.
Hva er det som er så mystisk med det?
Beats me...
Dersom du vil ha kommentarer, er du pent nødt til å skrive hva det er du vil ha kommentarer på, for det var ikke lett å lese blant alle de halve setningene.
Prøv igjen.
Hva er det som er så mystisk med det?
Beats me...
Dersom du vil ha kommentarer, er du pent nødt til å skrive hva det er du vil ha kommentarer på, for det var ikke lett å lese blant alle de halve setningene.
Prøv igjen.
Antall ord: 86
Hide post links |
Hvis man vil oppleve dis og støv så kan man vel egentlig reise overalt, det er ikke noe paranormalt med disse bildene.
Mener nå jeg da.
Mener nå jeg da.
Antall ord: 27
Hide post links |
Mhm... Det var egentlig en vanlig klassetur, men så fant jeg ut at det spøkte der. Jeg tok med noen venner og ett par kamera. Mitt kamera klikka så jeg ifkk bare tatt noen få bilder, men en venn hadde med kamera og tok en del bilder. På bilde nr. 3 trampet noen bak han, ingen var der fordi jeg sto ved siden av han. Det sto skrevet at akurat det bruker å hende, men han hadde ikke lest det. INGEN av lederne på den plassen tørr å gå ut alene eller å være den siste der. Selv ikke foreldrene torde det mer. Han som ble trampet bak veddet alle pengene i banken på at vi ikke kom til å se noe... jeg veddet ikke i mot, men hadde jeg gjort det ville jeg ha fått dem.
Antall ord: 137
Hide post links |