God vinkling.Selv om åndene er borte, trenger ikke det bety det samme som at de dårlige energiene er borte. Det er vel all denne elendigheta i veggene man merker vel så godt som de hvileløse sjeleneMysticool skrev: ...På Lier er det veldgi mye energi og antakeligvis mange ånder som gåre igjen, tror
aldri energiene der blir borte, nedrivd eller ei, nye blokker/hus eller ei!...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ være med på spøkelses jakt rund oslo omeråde?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Antall ord: 70
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
Det har du rett i suss24.suss24 skrev:Min mening er at folk burde respektere disse sjelene og overlate det til mediumer og rense stedet. Ikke bruke slike steder som en zoo.....det er rett og slett for slemt og egoistisk....
Prøv å ikke bli så opprørt over det likevel.
Jeg gir deg en klem og holder deg i mine armer til du slapper av og kommer på gode ting som finnes rundt oss, og til du igjen kan slappe av og ha en fin kveld videre. Jeg slipper ikke taket rundt deg før du husker de gode tingene og holder på dem.
Antall ord: 105
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Jepp, skriver under på den suss24
Fokus på det positive er viktig ja. Ønsker dere derfor alle en fortsatt fortreffelig aften!
Fokus på det positive er viktig ja. Ønsker dere derfor alle en fortsatt fortreffelig aften!
Antall ord: 21
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ha en fatastisk kveld videre du og Zindzind skrev:Jepp, skriver under på den suss24
Antall ord: 31
Hide post links |
Hehe, da må du holde lenge Medi... Er meget engasjert i dette. Selv kan jeg ikke gjøre noe, men jeg jobber med å finne folk som kan gjøre en forskjell.
Det dere burde tenke over er om dere hadde ønsket at "spøkelsesjegere" skulle reist rundt på slike plasser. Hvine av fryd på det stedet DIN far hadde blitt mishandlet til døde. Opplevd grusommere ting enn det du kan forestille deg, i lang tid helt til dødsøyeblikket. Mennesker som gleder seg over at dette har skjedd, DIN far, DIN bror, DIN ektemake,DIN søster, DEG.
Jeg ville ha kjempet med nebb og klør for å unngå dette, regner med at de fleste her inne vile gjort det. Derfor er det ondskapsfullt å oppsøke sånne steder med andre hensikter enn å gi ro, men det er det ikke så mange som kan derfor prøver man heller å få tak i slike mennesker i stede for å dra på slike ego safarier. Vis litt EMPATI! Argh......Blir så lei meg....
Det dere burde tenke over er om dere hadde ønsket at "spøkelsesjegere" skulle reist rundt på slike plasser. Hvine av fryd på det stedet DIN far hadde blitt mishandlet til døde. Opplevd grusommere ting enn det du kan forestille deg, i lang tid helt til dødsøyeblikket. Mennesker som gleder seg over at dette har skjedd, DIN far, DIN bror, DIN ektemake,DIN søster, DEG.
Jeg ville ha kjempet med nebb og klør for å unngå dette, regner med at de fleste her inne vile gjort det. Derfor er det ondskapsfullt å oppsøke sånne steder med andre hensikter enn å gi ro, men det er det ikke så mange som kan derfor prøver man heller å få tak i slike mennesker i stede for å dra på slike ego safarier. Vis litt EMPATI! Argh......Blir så lei meg....
Antall ord: 172
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg skal holde lenge jeg suss24, så du slipper ikke så lett unna.suss24 skrev:Hehe, da må du holde lenge Medi... Er meget engasjert i dette. Selv kan jeg ikke gjøre noe, men jeg jobber med å finne folk som kan gjøre en forskjell.
Men skjøner deg godt, jeg blir også opprørt. Det må være veldig, utrolig bittert og sårende for de som er på den andre siden å bli "spurt" om å løfte på ting, vise seg eller gjøre andre ting som kan overbevise en skeptiker. Det er forferdeligt.
Men la oss prøve å riste av oss den negativiteten som også finnes på dette området, og forsøke å komme på de gode tingene mennesker gjør på dette området. Det finnes fantastiske mennesker som jobber med dette, de er verd å respektere og å takke.
Antall ord: 283
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Mange drar nok til slike steder bare for å oppleve spenningen etter at de har lest om diisse stedene, det er nok ikke alle som opplever noe, men det er lett å la seg skremme til å tro at noe oppleves....
Jeg personlig skal tilbake til Lier, i allefall en gang til, men det blir ikke sammens med en stor gjeng..., jeg blir bare stressa dersom det blir mye tull og tøys, og ikke minst banning...på slike steder!! For det er ikke til å unngå at en eller annen blir redd, noen kan bli veldig usikker å dermed bli stående og le, andre kan "hvine" rundt...Da blir jeg litt ukomfortabel med en gang, for jeg tror at det er litt for mye redsel med, og da blir ikke vår tilstedeværelse riktig på en måte.... Selv har jeg sluppet redselen for åndeverden, og vil heller ha det rolig og fredelig slik at jeg kan sanse og oppleve.
Jeg personlig er mye på kirkegårder, elsker freden slike steder gir, og rusler rundt og småprater litt, finner meg en benk hvor jeg kan sette meg ned litt og meditere, sende kjærlighet og gode tanker....
Så jeg vil fortsett å oppsøke slike steder, for jeg dras til dem, men jeg vil alltid vise respekt og kjærlighet, og da går jeg trygt!
Jeg personlig skal tilbake til Lier, i allefall en gang til, men det blir ikke sammens med en stor gjeng..., jeg blir bare stressa dersom det blir mye tull og tøys, og ikke minst banning...på slike steder!! For det er ikke til å unngå at en eller annen blir redd, noen kan bli veldig usikker å dermed bli stående og le, andre kan "hvine" rundt...Da blir jeg litt ukomfortabel med en gang, for jeg tror at det er litt for mye redsel med, og da blir ikke vår tilstedeværelse riktig på en måte.... Selv har jeg sluppet redselen for åndeverden, og vil heller ha det rolig og fredelig slik at jeg kan sanse og oppleve.
Jeg personlig er mye på kirkegårder, elsker freden slike steder gir, og rusler rundt og småprater litt, finner meg en benk hvor jeg kan sette meg ned litt og meditere, sende kjærlighet og gode tanker....
Så jeg vil fortsett å oppsøke slike steder, for jeg dras til dem, men jeg vil alltid vise respekt og kjærlighet, og da går jeg trygt!
Antall ord: 224
Hide post links |
Min mening i følge dette er all oppsøking til slike steder som ikke er ett forsøk på å rense stedet for ULYKKELIGE LIDENDE sjeler er Zoo gåing......Å dra nytelse på den ene eller andre måten fra mennesker som har hatt en grusom skjebne er ikke greit, uansett om man bare drar for å kjenne tilstedeværelse eller å be dem bevege ting.......
Vis litt empati.................
Vis litt empati.................
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Det med respekt og respekt for de døde...! Det er viktig!suss24 skrev:Hehe, da må du holde lenge Medi... Er meget engasjert i dette. Selv kan jeg ikke gjøre noe, men jeg jobber med å finne folk som kan gjøre en forskjell.
Antall ord: 186
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |