Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEnergi?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2006 17:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Smurfeland?

Energi?

Innlegg av Frodo »

Hei nå i kveld så var jeg og noen kamerater av meg på ett sted for og se etter no åndelig aktivitet, og det gikk fint fant ikke så mye men.
Når vi hadde vært der en stund og satte oss i bilen igjen og skulle dra hjem så begynte jeg og føle meg så slapp,vanskeligt og forklare men ble bare så tung i hodet mitt kunne ikke konsentrere meg så godt..og fikk litt vondt i ryggen min heh... og veldig tørst.
Har vært ute på mange sånne turer og aldri vært slapp etterpå men denne gangen var vi der litt lengre en normalt så vet ikke jeg om dem ville kanskje ha oss bort der i fra?
kan det være mulig om dem har brukt min energi ?
Antall ord: 138
i am a ghost hunter,doent you fuck with me

I am 66% addicted to Counterstrike. What about you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Pinginyni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2007 23:28
17

Re: Energi?

Innlegg av Pinginyni »

Frodo skrev:Hei nå i kveld så var jeg og noen kamerater av meg på ett sted for og se etter no åndelig aktivitet, og det gikk fint fant ikke så mye men.
Når vi hadde vært der en stund og satte oss i bilen igjen og skulle dra hjem så begynte jeg og føle meg så slapp,vanskeligt og forklare men ble bare så tung i hodet mitt kunne ikke konsentrere meg så godt..og fikk litt vondt i ryggen min heh... og veldig tørst.
Har vært ute på mange sånne turer og aldri vært slapp etterpå men denne gangen var vi der litt lengre en normalt så vet ikke jeg om dem ville kanskje ha oss bort der i fra?
Nei, det tror jeg ikke de kan. Det er da bare helt normalt å føle seg slapp av og til.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: Energi?

Innlegg av Frodo »

Pinginyni skrev:
Frodo skrev:Hei nå i kveld så var jeg og noen kamerater av meg på ett sted for og se etter no åndelig aktivitet, og det gikk fint fant ikke så mye men.
Nei, det tror jeg ikke de kan. Det er da bare helt normalt å føle seg slapp av og til.
jeg vet att ånder kan bruke energien vår...men vet ikke hvilken "symptomer" for følger av det
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

TRO DU MEG, de bruker energien vår!

Ånder trenger energi, og søker autoamtisk etter mennesker. Fordi de søker etter oppmerksomhet! Og da vil særlig vi som er åpne mennesker føle og merke de ganske fort, mens andre som ikke er åpne, kanskje ikke merker noe til åndene! Individuellt!

Klassiske tegn/symptomer på at du blir tappa for krefter og energi er:
Hodepine, slapphet, sjelving og kvalme.
Noen kan få utslett og noen får synsforstyrrelser, personligheten kan forandre seg også i enkelte tilfeller, men da vesentlig når ens kropp blir besatt.
Antall ord: 97
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frodo
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Frodo »

Mysticool skrev:TRO DU MEG, de bruker energien vår!

Ånder trenger energi, og søker autoamtisk etter mennesker. Fordi de søker etter oppmerksomhet! Og da vil særlig vi som er åpne mennesker føle og merke de ganske fort, mens andre som ikke er åpne, kanskje ikke merker noe til åndene! Individuellt!

Klassiske tegn/symptomer på at du blir tappa for krefter og energi er:
Hodepine, slapphet, sjelving og kvalme.
Noen kan få utslett og noen får synsforstyrrelser, personligheten kan forandre seg også i enkelte tilfeller, men da vesentlig når ens kropp blir besatt.
takker for det mysticool..noen av de symptomene merka jeg spesielt med slappheten :)
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Har merka det godt selv etter feks Lier eller andre hjemsøkte steder, fplutselig hodepine, svimmelhet o.l.
Jeg prøver, PRØVER, da å nøytralisere meg selv, setter meg godt tilbake, lukker øyne, ber folk rundt meg være stille, kobler ug lukker det som er rundt meg (kall det meditering) og går tilbake til det som skjedde.
Har opplevd flere flash fra Lier engang på veien hjem, og fått opp navn og sett klart en person som trolig var pasient der. Den ene fikk jeg kun opp ansikt og skikkelse, mens en annen som var med hosta opp et navn. Åssen det skjedde vet jeg ikke.
Er jo sensitiv person.
Antall ord: 114
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Joda, jeg merker også om det er energier tilstede....
jeg får nakke / skulder smerter, og også i det siste hjertebank, men det er ved kontakt under meditasjon. Det vil vise seg om hjertebanken også vil oppstå om jeg skulle "føle" noe på steder jeg oppsøker for å oppleve nettopp energier!
Antall ord: 52
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2007 15:50
17

Innlegg av bjørnekvinnen »

Vist kan de bruke din energi! Derfor er det viktig at du vet hvordan du skal beskytte deg selv før og under og etter du gjør noe lignende igjen. Ønsker ikke å stoppe deg i det du gjør, men ønsker ikke at du skal slite med andres energier over lang tid.
Antall ord: 53
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

bjørnekvinnen skrev:Vist kan de bruke din energi! Derfor er det viktig at du vet hvordan du skal beskytte deg selv før og under og etter du gjør noe lignende igjen. Ønsker ikke å stoppe deg i det du gjør, men ønsker ikke at du skal slite med andres energier over lang tid.
Med andre ord, vær forsiktig.
Man skal oppsøke steder av respekt og kjærlighet, ikke for gøy og faenskap!
Antall ord: 78
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Jeg synes absolutt du skal oppsøke steder av naturlig nysgjerrighet og ungdoms mot. På den måten kan du selv ta stilling til hva du måtte tro og mene, og ikke bare ta prestens ord for gitt. Vandrer du av sted full av kjærlighet og tro, så er vel sjansen større for at du ser og tolker "Bibelens skrifter", enn om du i ungdoms mot gjør det.

Om du må ha den "religøse" og "troende" forståelse for å finne det paranormale kan godt være. Men det må du nesten avgjøre selv.

Jeg tror bare på harde beviselige fakta, men jeg lar meg besnære av ideen om at det kan være noe mer.

Uansett, så bør en utvise folkeskikk og respekt dersom en er på f.eks gravlunder. Dette fordi det en gang var mennesker som du og jeg, og fordi det sier mennesker rundt om som savner sine. Og det koster i grunnen lite å vise litt respekt.

Når det kommer til de symptomer du beskriver, så ligner de i grunnen veldig på symptomer etter høyt stressnivå. Dvs om du har vært anspent og ivrig over litt lengre tid. Dette er helt naturlig og kombinert med fall i blodsukkeret vil det oppleves ekstra sterkt.

Om du lar deg fasinere av dette, og tror at du kan ha blitt tappet for energi (åndelig tapping), så vil jeg anbefale deg etterhvert å se på elektroniske duppedingser for å måle elektrostatiske forhold etc.... Da kan det hende at du kan finne fysiske beviser som støtter teoriene dine ;)

Lykke til og god spenning videre ;)

StormS;)
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

Skader aldri å utforske litt!
Men jeg mente at feks LIER hvor det er fryktens mye energier og aktivitet så bør man ta forhåndsregler spør du meg, gjerne beskytte seg med kors/krusifik/krystall, og ikke bare dra dit for å "plage" og erte de stakkars sjelene som går der!

Har du vært mye på jakt eller paranormale turer, Storms?
Hva har du erfart og opplevd? Lærer jo mye av slikt da!
Antall ord: 76
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Jeg har vært på et par, men desverre aldri opplevd noe spesielt. Jeg identifisert et par nye plasser som jeg vil se litt nærmere på utover høsten og har gode forhåpninger.

Jeg har opplevd ting som ligger i et paranormalt grenseland i andre sammenhenger, men ikke sterkt nok til å konstatere at "det" eksisterer som et "annet liv" eller annen "virkelighet".

Jeg tror virkelig folk ser gjernferd og historiske hendelser, men jeg holder mer på ideen om at dette er statiske energispor.

Men for all del, jeg jobber med saken ;)

StormS;)
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Mysticool »

storms skrev:Jeg har vært på et par, men desverre aldri opplevd noe spesielt. Jeg identifisert et par nye plasser som jeg vil se litt nærmere på utover høsten og har gode forhåpninger.

Jeg har opplevd ting som ligger i et paranormalt grenseland i andre sammenhenger, men ikke sterkt nok til å konstatere at "det" eksisterer som et "annet liv" eller annen "virkelighet".

Jeg tror virkelig folk ser gjernferd og historiske hendelser, men jeg holder mer på ideen om at dette er statiske energispor.

Men for all del, jeg jobber med saken ;)

StormS;)
With all respect :)

Den dagen du opplever det fysisk så vet du ;)
Antall ord: 108
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links