Jeg forstår deg ikke, syns du gjenfer d er usannsynlig? Da bør du lese bibelen, koranen, osv. "Gikk på vannet" "Ei jente og en okse hadde seg og oksen fikk Minotaurus" "Healet folk" "Gjorden en blind fyr, til en som kan se". Er ikke DET usannsylig? Man kan tro på hva man enn vil i Norge, og man har rett til åsi hva enn man mener. Komme det folk fra koranen og halshugger meg p.g.a at jeg skrev at det var usannsynlig, er de ALDRI mer velkommen i Norge.søtgutt skrev:det går ikke ann å tro på noe som ikke fins
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ de som tror
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 107
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kanskje du vet hva som skjer, så fortell oss det da.søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Blir virkelig alt borte? Forsvinner du? Det går ikke ann å bare se svart.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 14:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøgstad
Jaja. La nå folk få lov til å tro hva de vil.
Antall ord: 11
Ida Renathe
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Ikke få meg til å le, tante grusom, jeg kunne risikerer å måtte ha sykologhjelp - da jeg prøver å se deg som grusom!!!!!Amfelia skrev:Velkommen til oss
Men kan du ikke skifte nick, pliiis, jeg er gal etter søte gutter og ser deg akkurat nå....
tunga løper i vann, og galskapen lyyyser ut av øynene tiLTante Grusom!!!
Har prøvd diverse sykkologer, men de gir meg bare opp, de sier jeg er unik i min galskap, så kanskje du vennen min kan foreslå en som kurererer min tro?
Håper du vil finne deg til rette her inne i dette galehuset, vi kan ha det liddelig moro, innimellom slaga
Klem fra Tante Grusom
Antall ord: 115
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Haha og hvordan vet du det? Har du vert død kansje å funnet ut at det ikke er liv etter døden wops du lever jo da må det jo være liv etter dødenxDsøtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 68
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 22:30
- 17
- Lokalisering: Oppland
Hehe, går ikke an å bli provosert av de som sier at de ikke tror på sånne ting! Man vet det man vet og har opplevd det man har opplevd. Om noen kommer bort til meg og sier at bilen min ikke er rød (hvilket den er!), skal jeg bli sint da? Kanskje den personen er fargeblind og ikke ser at den er rød...? Folk som har et handicap (i mine øyne da...) og ikke opplever noe annet enn alt som er "flatt" kan ikke tro for de har ikke mulighet til å oppleve... Ergo må man nesten bare akseptere deres syn på verden som DERES sannhet!
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Okt 2007 10:46
- 17
Det finner alltid slike folk som bare må provosere, hehe
forresten så kom jeg på noe mens jeg leste dette innlegget. Jeg har psykologi som valgfag på skolen og eg spurte Moody (psykologi læreren), jeg kaller han for Moody for han har litt moods/humørsvingninger i timene . Jeg spurte han om han trodde på spøkelser og ånder eller om han trodde at det bare hallusjoner, "syke" folk eller folk som gikk på dop som så de (osv). Han trodde de siste alternativet og at det ikke fantes spøkelser, men han sa at han var åpen for at muligheten kansje kunne være der. Vi hadde ett lite frimenutt og da timen begynte igjen så begynte han å spørre meg om jeg trodde dyr hadde sjeler og hva sjelen egentlig var
Jeg glemte helt å si at vi har jo historie langt tilbake før kristus og alt det derre om vitner til spøkelser og slikt. Da hadde han sikkert fått noe å tygge på :mozilla_wink:
selv om dette var litt vekk ifra temaet da..
forresten så kom jeg på noe mens jeg leste dette innlegget. Jeg har psykologi som valgfag på skolen og eg spurte Moody (psykologi læreren), jeg kaller han for Moody for han har litt moods/humørsvingninger i timene . Jeg spurte han om han trodde på spøkelser og ånder eller om han trodde at det bare hallusjoner, "syke" folk eller folk som gikk på dop som så de (osv). Han trodde de siste alternativet og at det ikke fantes spøkelser, men han sa at han var åpen for at muligheten kansje kunne være der. Vi hadde ett lite frimenutt og da timen begynte igjen så begynte han å spørre meg om jeg trodde dyr hadde sjeler og hva sjelen egentlig var
Jeg glemte helt å si at vi har jo historie langt tilbake før kristus og alt det derre om vitner til spøkelser og slikt. Da hadde han sikkert fått noe å tygge på :mozilla_wink:
selv om dette var litt vekk ifra temaet da..
Antall ord: 179
Hide post links |