Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSyke drømmer

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 16:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hordaland

Syke drømmer

Innlegg av Wild Rose »

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. jeg er jo en person som kan lese andre vist de er åpen for det osv. og har vært innom dette med det åndelige og kan føle masse rart. men i det siste har jeg hatt noen syke drømmer. den første begynte med at jeg drømmer om en person som tar sitt egent liv. ganske ekkelt. dette gjør den samme personen i mange flere drømmer og jeg prøver stadig å redde denne personen. MEN så plutselg i en drøm hvor denne personen henger seg selv finner jeg ut at jeg skal slutte å hjelpe han siden han ikke vil ha hjelp.. han er som en joker som bare tuller og tøyser, da finner jeg ut at en person har voldtatt en liten jente og jeg klarer å finne ut hvem det er men da er det allerede for sent, han klarte ikke å leve med det at jenten skulle få et liv der hun allerede hadde blitt voldtatt som liten og tar livet hennes. og jeg spør og graver om hvor han har gjort av henne og får da en pose med blod og masse deler i.. og plutselig våkner svett og fæl med masse tanker..

noen som kan tyde drømmer her??
Antall ord: 220
Somewhere in time I will find you and haunt you again.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2007 15:50
17

Innlegg av bjørnekvinnen »

Hvis du er en sanndrømmer kan det jo være en ånd som vil ha hjelp til å komme inn i lyset, og gjennom drømmen prøver å få kontakt med deg?
Antall ord: 32
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Det er kan være mulig. men får liksom ikke kontakt med denne personen.. han bare er der og han vet at jeg prøver å hjelpe han. men han vil ikke ta imot hjelpen.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

hawney
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 15:45
17
Lokalisering: Askøy

Innlegg av hawney »

Er det en sammenheng mellom "jokeren" og denne lille jenten?
Antall ord: 10
-Hawney-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Jeg tror svaret ligger i deg selv og at drømmen har med deg og ditt liv å gjøre. Død i drømme er ofte tegn på forandring og fornyelse, en slags "død" for å kunne starte noe nytt. Kanskje du har opplevd en del forandringer i livet ditt i det siste? Forandringer som kanskje var litt vanskelige å takle, men som vil vise seg å være til det gode.

Det at du prøver å redde personen som tar selvmord kan være et symbol på at du stritter i mot nødvendige forandringer i livet, mens denne personen som ikke vil ha hjelp kan være underbevisstheten din som likevel vet at det ikke nytter å stritte imot. Du må bare gjennomleve forandringene og innse at du må ofre noe for å få noe igjen...

Jokeren er antakelig en av de største utfordringene i livet ditt, et symbol på et problem du har som du strever med. Du har prøvd å løse problemet ved å prøve noe nytt (derav den nye taktikken i drømmen med å slutte å hjelpe personen), men opplever likevel fremdeles stor motstand. Det at du føler ingenting nytter, gjør at du nesten vil gi opp (jenta som voldtas og drepes er et symbol på at du føler at håpet er ute). Du synes kanskje det er urettferdig at alt går galt når du prøver å løse problemet, men igjen; husk at noe må bort før noe nytt kan tilføres i livet ditt. Kanskje du snart ser en løsning på problemet, og da kanskje en uventet løsning :mozilla_wink:

Håper denne "drømmetydningen" gav deg noe. Jeg er ingen proff drømmetyder, så jeg bare gir deg min tolkning av og teori om hva drømmen kan bety...
Antall ord: 303
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: Syke drømmer

Innlegg av Qwizleiz »

Charlsnott skrev:Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. jeg er jo en person som kan lese andre vist de er åpen for det osv. og har vært innom dette med det åndelige og kan føle masse rart. men i det siste har jeg hatt noen syke drømmer. den første begynte med at jeg drømmer om en person som tar sitt egent liv. ganske ekkelt. dette gjør den samme personen i mange flere drømmer og jeg prøver stadig å redde denne personen. MEN så plutselg i en drøm hvor denne personen henger seg selv finner jeg ut at jeg skal slutte å hjelpe han siden han ikke vil ha hjelp.. han er som en joker som bare tuller og tøyser, da finner jeg ut at en person har voldtatt en liten jente og jeg klarer å finne ut hvem det er men da er det allerede for sent, han klarte ikke å leve med det at jenten skulle få et liv der hun allerede hadde blitt voldtatt som liten og tar livet hennes. og jeg spør og graver om hvor han har gjort av henne og får da en pose med blod og masse deler i.. og plutselig våkner svett og fæl med masse tanker..

noen som kan tyde drømmer her??
Det å tyde drømmer er egentlig ingen vitenskap overhodet.

Drømmetyding har eksistert gjennom alle tider, og selv alvorlige tungsindige herrer som Freud og Thorvald Stoltenberg har gjort seg tanker om dette..

Når noen sier\skriver "med all sannsynlighet", "jeg tror at", "det er mulig at", - og lignende ting skal man passe seg for å tro blindt på tingene derfra. Drømmetyding er vanskelig, fordi det ikke finnes en eksakt fasit for noen av tingene folk drømmer.
Men, - det er av erfaring flere av tingene i drømmene "hos de fleste" som kan tolkes i bestemte retninger. Sannsynligheten for at tolkningen er rett, er i noen tilfeller nesten så etterrettelig som en værmelding. Men, - bare nesten..

Svartepus her har gitt en tolking av drømmen din ovenfor som jeg synes er god! Det h*n skriver er balansert og "trolig" selv med kritiske øyne på sakene.

Det har ellers vist seg i undersøkelser at en som hevder å være medium eller klarsynt ikke er mere sanndrømt enn andre personer. Derfor er det faktisk godt å kunne fastslå en ting med drømmer: De er fantastiske opplevelser for den som husker dem etterpå. Og ja, - en ting til som er bevist uomtvistelig - ALLE har drømmer.

Ikke vær så engstelig for drømmer, det finnes noe man kaller mareritt og de er verre..
Antall ord: 448
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2007 15:50
17

Innlegg av bjørnekvinnen »

Synes Svartepus sitt svar var meget bra. :mozilla_smile:
Antall ord: 9
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

bjørnekvinnen skrev:Synes Svartepus sitt svar var meget bra. :mozilla_smile:
Jeg har sagt det før her: Jeg er så hjertens enig. :D
Antall ord: 24
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Qwizleiz skrev:
bjørnekvinnen skrev:Synes Svartepus sitt svar var meget bra. :mozilla_smile:
Jeg har sagt det før her: Jeg er så hjertens enig. :D
Oi, så hyggelig sagt! Tusen takk dere! :)
Antall ord: 33
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Wild Rose
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Wild Rose »

Svartepus skrev:Jeg tror svaret ligger i deg selv og at drømmen har med deg og ditt liv å gjøre. Død i drømme er ofte tegn på forandring og fornyelse, en slags "død" for å kunne starte noe nytt. Kanskje du har opplevd en del forandringer i livet ditt i det siste? Forandringer som kanskje var litt vanskelige å takle, men som vil vise seg å være til det gode.

Det at du prøver å redde personen som tar selvmord kan være et symbol på at du stritter i mot nødvendige forandringer i livet, mens denne personen som ikke vil ha hjelp kan være underbevisstheten din som likevel vet at det ikke nytter å stritte imot. Du må bare gjennomleve forandringene og innse at du må ofre noe for å få noe igjen...

Jokeren er antakelig en av de største utfordringene i livet ditt, et symbol på et problem du har som du strever med. Du har prøvd å løse problemet ved å prøve noe nytt (derav den nye taktikken i drømmen med å slutte å hjelpe personen), men opplever likevel fremdeles stor motstand. Det at du føler ingenting nytter, gjør at du nesten vil gi opp (jenta som voldtas og drepes er et symbol på at du føler at håpet er ute). Du synes kanskje det er urettferdig at alt går galt når du prøver å løse problemet, men igjen; husk at noe må bort før noe nytt kan tilføres i livet ditt. Kanskje du snart ser en løsning på problemet, og da kanskje en uventet løsning :mozilla_wink:

Håper denne "drømmetydningen" gav deg noe. Jeg er ingen proff drømmetyder, så jeg bare gir deg min tolkning av og teori om hva drømmen kan bety...

det du sier stemmer mye når det gjelder meg. Snakket med en venn i dag som kan masse om sånt og jeg skulle nesten ha trodd at dere to (svartepus) hadde snakket sammen for dere sa akkurat det samme *smiler* jeg har hatt mye på meg i det siste påde fysisk og phsykisk og jeg tror nok det er det denne drømmen handler om, men jeg merker at det jeg hadde på meg med problemer har jeg tatt opp med vedkommene som det er i denne saken og etter jeg gjorde det har drømmene kommet seg pluss jeg har det bedre med meg selv. jeg fikk besked av min venn og prøve å legge fra meg det som skjer i drømmene mine mest jeg drømmer for å komme meg videre i livet. og dette vil nok hjelpe meg. mange gode svar fra dere og nå vet jeg hva drømmen går ut på og takker for gode svar:)
Antall ord: 470

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Malin-94
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Des 2007 18:40
16
Lokalisering: TV-Land

Innlegg av Malin-94 »

Du kan jo prøve å tyde drømmen din selv :P
Sjekk: http://www.droemmetydning.com/ <-- Der ¨lærte¨ jeg å tyde :D
Antall ord: 20
Potteplanten miin <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links