Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertenge noen hjelp eller råd om ting spørr

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: hei

Innlegg av PearlDrop89 »

zasha skrev:folk har sine egne meninger .
jeg kan ikke tvinge folk til ting om og tru ka jeg sier det er deres valg men hjelper til så godt jeg kan
Kan jeg spørre hvor gammel du er??
Antall ord: 39
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

PearlDrop89 skrev:
zasha skrev:folk har sine egne meninger .
jeg kan ikke tvinge folk til ting om og tru ka jeg sier det er deres valg men hjelper til så godt jeg kan
Kan jeg spørre hvor gammel du er??
Jeg også vil vite hvor gammel du er ?
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Re: tenge noen hjelp eller råd om ting spørr

Innlegg av line001 »

zasha skrev:hei ............................
jeg er klarsynt har vert det siden jeg ble fødd .
hat evner til og se ånder og snakke med dem.
har opplevd mange ting og uforklarlege ting.
har og helt på med spiritisme så vet mye om det

berre spør i veg

ska prøve og hjelpe
Hei..
Jeg har opplevd mye paranormalt oppetter årene jeg også. men det er ingen her inne eller i verden som sitter med all slags infomasjon om alternativ ting. ikke at du har sagt at du kan alt heller. Men jeg setter din konpitanse i den skeptiske boksen, inntil du kan bevise litt mer enn det du har sagt nå.

men hvor gammel er du?
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

hei jeg er 20
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

[quote="zasha"]hei jeg er 20[/quote

Nå skal jeg si deg noe her, zasha:
Først i tråden her oppe så sier du at sitat:"jeg har vert med i åndenes makt flere ganger" sitat slutt. Så spør jeg hvilke episoder du var med i. Da ender du opp med å først si at du var med på Kongsberg. Når da noen spør litt nærgående om dette, så ender du opp med å si ganske kort at du var med bak kamera..

Jeg har før antydet at fantasi er flott, men ikke i for store doser av gangen: Du har også hevdet at du har vært sitat:"klarsynt i over 20 år så jeg vet ka jeg snakker om" sitat slutt..
Du så at jeg viste deg en smiley etter den uttalelsen som sa:My lips are sealed ..? :mozilla_wink:

Nå sier du altså at du er 20 år gammel.. .. :mozilla_sealed:

Du har fortsatt en god fantasi. :D

NB: Bare så jeg har nevnt det også her, så kommer ikke ordet dysleksi opp på min "skjerm", - når jeg "ser" på det du skriver..
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Hei Sasha, jeg velger å tro på deg jeg, selv om jeg har også veldig stor forståelse for skeptikerne blant oss. Men vi skal nok bli enige alle sammen, så snart vi blir bedre kjent.

Jeg hadde en underlig opplevelse i går natt. Jeg lå og sov, da jeg plutselig bråvåknet av noe som hørtes ut som om noen gikk ut og lot ytterdørlåsen kneppe igjen etter seg. :mozilla_tongue:
Og i samme øyeblikk våknet hunden min, som ligger i soverumsgangen, og ruste ut i yttergangen slik han pleier å gjøre når han hører noe han vil sjekke. Han "ser" ofte ting, og hører ofte lyder vi andre ikke kan høre (ikke så rart kanskje. Han er jo en hund med et skarpt vakt- og beskyttelsesinstinkt).

Ok, dette var jo ingen stor sak. Men har du noen teori om hva det var vi hørte? :mozilla_surprised:
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links