hei
dem sier at barn er det lettere og få kontakt med og det er sant . jeg er fødd med evner jeg kan se og snakke med ånder det har jeg gjort siden jeg va fødd faktisk . men det er jo litt skumelt for små da at dem ser slikt . men du sir det er en mann som går i gjen etter at han som renset , hm da har ikke han ranset huset skikkeleg . hvor fikk du møblene hos ? men ikke for og skreme deg men ho kan ha klarsynte evner og dem for man ikke bort. håper det går bedre
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Barn som ser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mar 2007 23:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
Mannen som prøvde å rense huset, sa det var sterke krefter i sving der, og det stemte nok. Han skal rense det på nytt, men nå begynner vi å lure på om det er noe som følger med min søster, altså jentas mor. Kanskje en klebeånd? De har vært her på besøk noen dager, og jenta sier den sinte mannen er her også. Vanskelig å si om det er den samme, men det virket nesten sånn. Den lille får noen ganger noen skikkelige raserianfall helt uten grunn. Vi tror dette kan ha sammenheng med den sinte mannen hun ser. Uka etter at huset ble forsøkt renset, var hun i perlehumør, men når han dukket opp igjen var sinnet tilbake. Det som virkelig får oss til å tro at det er min søster som drasser rundt på noe, er at mens våre foreldre passet den lille, var hun helt rolig. Sov godt hele natten, noe hun sjelden gjør, og raserianfallene var borte. Jeg må føye til at min søster ikke er noen dårlig mor, så det er ikke hun som gjør jenta rasende.
Hun ser mye rart her også, men merkelig nok føler jeg ingen uhygge ved det. For et par dager siden satt hun på gulvet og lekte med "noen". En på hennes egen høyde, så det var kanskje en av småfolket? Hun snakket og lo, og vi så tydelig at hun så noe.
En annen dag satt hun i vogna si og så på et gammelt hus like ved her. Hun kunne fortelle at der bodde det en mann. Stadig ser hun et eller annet, men det meste synes hun er helt greit. Enkelte ganger virker det som hun synes det er ubehagelig, og da går vi en annen vei.
Da de skulle dra hjem i går morges, skjedde det også noe merkelig. Jeg har tre hunder som ikke har vært så veldig interessert i så mye nærkontakt med henne før. Det har vært litt bedre i høst, så hun har klappet dem litt, men ikke noe mer enn det. Den eldste hunden har en fot som er vond, og dette hengte lillejenta seg opp i. Det virket faktisk som hun følte samme smerten som hunden. Så skjedde det merkelige. Jenta la seg på gulvet ved siden av hunden, og slo begge armene rundt halsen på bikkja. Hunden så ut til å like det, og så jentungen inn i øynene. Hun fortsatte bakover hele kroppen. Strøk med begge hender og la kinnet inntil kroppen på hunden, som lå helt rolig og bare nøt "behandlingen". Jeg må føye til at denne hunden ikke er særlig vant til unger, og pleier å murre litt om noen trår den for nær.
Hun ser mye rart her også, men merkelig nok føler jeg ingen uhygge ved det. For et par dager siden satt hun på gulvet og lekte med "noen". En på hennes egen høyde, så det var kanskje en av småfolket? Hun snakket og lo, og vi så tydelig at hun så noe.
En annen dag satt hun i vogna si og så på et gammelt hus like ved her. Hun kunne fortelle at der bodde det en mann. Stadig ser hun et eller annet, men det meste synes hun er helt greit. Enkelte ganger virker det som hun synes det er ubehagelig, og da går vi en annen vei.
Da de skulle dra hjem i går morges, skjedde det også noe merkelig. Jeg har tre hunder som ikke har vært så veldig interessert i så mye nærkontakt med henne før. Det har vært litt bedre i høst, så hun har klappet dem litt, men ikke noe mer enn det. Den eldste hunden har en fot som er vond, og dette hengte lillejenta seg opp i. Det virket faktisk som hun følte samme smerten som hunden. Så skjedde det merkelige. Jenta la seg på gulvet ved siden av hunden, og slo begge armene rundt halsen på bikkja. Hunden så ut til å like det, og så jentungen inn i øynene. Hun fortsatte bakover hele kroppen. Strøk med begge hender og la kinnet inntil kroppen på hunden, som lå helt rolig og bare nøt "behandlingen". Jeg må føye til at denne hunden ikke er særlig vant til unger, og pleier å murre litt om noen trår den for nær.
Antall ord: 479
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |