Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertrenger hjelp:)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
angelito
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2006 15:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

trenger hjelp:)

Innlegg av angelito »

hei:)

Jeg bor i et hus sammen med min mor, stefar og bror. Vi har bodd der i ca 7 år. Før vi flyttet dit bodde min mormor og morfar der og det var min morfar som bygde huset, men han døde av kreft da min mor var rundt 4 år. Etter det flyttet en ny mann sammen med min mormor inn og senere flyttet de inn til byen og vi overtok huet. Jeg kan alltid huske at jeg ikke har likt meg, dom om det er noen som følger med på deg. Spessielt er det som om det er noen i yttergangen, trrappen og ganen ved soverommene.
En kveld etter at jeg hadde lagt meg skjedde det noe slummelt. Jeg lå og kikket i taket da jeg plutselig ikke klarte å røre meg. Følte meg helt lammet i hele kroppen. Jeg prøvde å skrike mn det kom ingenting ut. Etter 30 sek gikk det over og jeg sovnet like etterpå.
Har opplevd mye rart der mange gager. Hadde en vennegjeng der på besøk en kveld og vi koset oss og hadde det hyggelig, men en uke etter snakket jeg med en veninne som hadde vert der og hun fortalte meg at mens vi satt å spiste så hun noe hvitt som på en måte fløy ved vinduet. Flere venner av meg hørte det der og fortalte at de og hadde sett det ved samme tidspungt. Det er ikke mullig at noen kunne ha godt forbi for det er i 2 etg. så det er ikke mulig. Mange andre i familien synes de har merket noe i huset der og. Da min bror var mindre sa han ofte at han så en mann i trappen og det hender forrtsatt at han sier at han ser noen hjemme hos oss.
En ting til er at en morgen jeg var hjemme fra skolen, satt jeg og kikket på tv,n da jeg plutselig hørte en rar lyd fra kjøkkenet. Jeg kikket bortover og så ut som en mann som satt ved kjøkkenbordet og kikket i veggen. Ble så redd at jeg gikk og satt meg der jeg ikke kunne se mannen og etter et kvarter gikk jeg bort og skjekket om han var der var den borte.
Synes dette er litt skummelt og lurer på om noen vet om dette kansje kan være min morfar som går igjen?
Ble kansje litt langt:S men håper på svar:)
Antall ord: 418
_ _
>>-( `v´ )->>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

hei,
jeg sjønner at du ble redd da du så han , mem det er lite sansynlrg at han gjer deg noe .
jeg er klarsynt og kan se og komunisere med ånder.
spør din mor eller bestmor om dem har ett bilde av han og tenk til bake på kordan han mannen så ut , kansje det er han jeg vet ikke.
stod det noe på tomta før han byggde det?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Jeg skal ikke kommentere så mye her, da denne historien nesten kunne gått inn i læreboken for en normal spøkelseshistorie.

Det eneste jeg stusset ved er dette med det hvite som ble sett utenfor huset. Hvorfor er de fleste gjengangere i fortellinger hvite? Dette bekymrer meg, med tanke på rasedebatten og sånn.

Det er egentlig ikke mye å være redd for i det du sier her. Ta det rolig, pust rolig inn gjennom nesen, lag en trakt med munnen når du puster ut. Dette kan du gjenta femten ganger.

Spøkelser er vanligvis ikke så sterke i klipa, så jeg regner faren for ditt vedkommende her som minimal.
Antall ord: 113
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: hei

Innlegg av PearlDrop89 »

zasha skrev:hei,
jeg sjønner at du ble redd da du så han , mem det er lite sansynlrg at han gjer deg noe .
jeg er klarsynt og kan se og komunisere med ånder.
spør din mor eller bestmor om dem har ett bilde av han og tenk til bake på kordan han mannen så ut , kansje det er han jeg vet ikke.
stod det noe på tomta før han byggde det?
Vis du er så sikker på at du er klarsynt, kan ikke du ta kontakt med denne som går igjen i huset hennes da? jeg bare lurer jeg assa... :mozilla_undecided:
Antall ord: 104
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

angelito
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av angelito »

Tusen takk for svarene=)

Det jeg er blitt fortalt er at det har vært en skog der hele tiden før de bygget huset.

har fådd sett et bilde for noen år siden men kan ikke huske hvordan han så ut på det bildet.
Antall ord: 46
_ _
>>-( `v´ )->>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

oki
hmmmm.
kan du sende et bilder av huse og der han satt ?
kan prøve og hjelpe deg . va det noe ner skogen og det ? etter som demm merket noe ute med.
opplevd tinga lenge .
ka ting har du opplevd mer en det du har skreve.
men en ting hann vil ikke skade dere.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

angelito
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av angelito »

zasha skrev:oki
hmmmm.
kan du sende et bilder av huse og der han satt ?
kan prøve og hjelpe deg . va det noe ner skogen og det ? etter som demm merket noe ute med.
opplevd tinga lenge .
ka ting har du opplevd mer en det du har skreve.
men en ting hann vil ikke skade dere.
Har ikke noe bilde enda men kan prøve å se hva jeg får til senere..
tror ikke det var noe spessielt med skogen men er ikke sikker da:)
Synes jeg husker at jeg alltid har syntes det var skummelt i det huset fra jeg var liten.
Vi merker at det knirker i trappen som om noen går der hver kveld til samme tid, mn det har vart så lenge at det merker vi ikke noe til nesten ikke.
Gardinene på rommet mitt rører på seg selv av og til uten at det er noe som står oppe som f.eks vinduer eller dører.
For et par år siden når min bror var ca.2 år så sto han å pekte mot trappen og sa haan så en mann og det har hendt et par gang før og..
Ellers har det ikke hendt noe spessielt bortsett fra at vi merker at noe er der..

tusen takk for svar:D
Antall ord: 221
_ _
>>-( `v´ )->>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links