Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFullmåne og torsdagskveld

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

Fullmåne og torsdagskveld

Innlegg av puma/f »

Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

Hjelp... nå som jeg skal flytte og alt... da er det ikke trygt ass.... midt ute i skogen kan jo alt skje
Antall ord: 22
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

shadowgirl skrev:Hjelp... nå som jeg skal flytte og alt... da er det ikke trygt ass.... midt ute i skogen kan jo alt skje
se ulvenes klan

eller les artikkelen ikke bare skumles ;)

puma/f
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Spennende historie..... mhm....
Men hvorfor skjedde det bare i en kort periode.. Det stod ikke noe mer hva som skjedde etter 1767? Etter den ene ble drept.. Var det bare EN av denne??? Ikke flere?? Hvor kom den ene fra? Hvordan ble den til dah??? Litt merkelig synes jeg...
Antall ord: 49
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

@ngel skrev:Spennende historie..... mhm....
Men hvorfor skjedde det bare i en kort periode.. Det stod ikke noe mer hva som skjedde etter 1767? Etter den ene ble drept.. Var det bare EN av denne??? Ikke flere?? Hvor kom den ene fra? Hvordan ble den til dah??? Litt merkelig synes jeg...
Sitere fra den norske wiki linken
"Beistet i Gévaudan (La Bête de Gévaudan) var et eller flere ulvelignende dyr som drepte ca. 100 mennesker i den tidligere provinsen Gévaudan i Frankrike, fra sommeren 1764 til sommeren 1767. Denne hendelsen spredde skrekk i Gévaudan og lever fortsatt i fransk folkeminne, men ble aldri særlig kjent i utlandet. I 2001 laget Christophe Gans filmen Ulvenes klan, med en personlig fortolkning av hva som kunne ha skjedd."

Det er masse teorier om hvem og hva som stod bak dete beistet. Anbefaler faktisk at du ser ulvenes klan. Filmen er ikke så halvgæli, og legger fram en mulig teori.
Det de er nesten skire på at uansett hva slags dyr det var snakk om var det mennesker som stod bak og pleide dyret for det eneste det var redd og skydde unna etter som jeg har lest til nå var kyr.

Les linkene og anbefaler Ulvenes klan i grunn bedre enn at jeg skal klossete og klønete begynne og forklare LoL :D

Puma/f
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Aldri hørt om dette før, jeg, men hørt om "Ulvenes klan". Veldig spennende å lese, da :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links