Healing og annen alternativ medisin ⇒ Varme fingre
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
Varme fingre
Antall ord: 6
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: Varme fingre
jaja noen har det
Antall ord: 11
*****Love*****
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Stilig, men "do not try this at home!"
Årsaken til at dette fungerer er at spenningen her er mellom 20 000 og 36 000 volt, avhengig av tv modell.
Det er en form for statisk elektrisitet, men merk at han faktisk står på eget isolerende materiale,
og det MÅ han, ellers slår gnistene igjennom skoa til "jord". Og da er det "nix mer pus" . . .
Men han leker med livet, husk at hjertestartere også gir strøm...
Slik at dette er omtrent like farlig som å stå på vått gulv, og stikke fingra i en stikkkontakt.
- stikkontakten gir mer strøm , men tvapparatets spenninger og strømkapaistet er også farlig.
Filmen nevner at han ikke har fingeravtrykk lenger, fordi de er brent vekk ; ja, jeg tror ikke han har nerver igjen i fingra heller....
Asbjørn
Årsaken til at dette fungerer er at spenningen her er mellom 20 000 og 36 000 volt, avhengig av tv modell.
Det er en form for statisk elektrisitet, men merk at han faktisk står på eget isolerende materiale,
og det MÅ han, ellers slår gnistene igjennom skoa til "jord". Og da er det "nix mer pus" . . .
Slik at dette er omtrent like farlig som å stå på vått gulv, og stikke fingra i en stikkkontakt.
- stikkontakten gir mer strøm , men tvapparatets spenninger og strømkapaistet er også farlig.
Filmen nevner at han ikke har fingeravtrykk lenger, fordi de er brent vekk ; ja, jeg tror ikke han har nerver igjen i fingra heller....
Asbjørn
Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i mitt lille rike
isj da.. det er litt skummelt å tenke på hva som vil skje vis en får strøm i seg..Asbjørn skrev:Stilig, men "do not try this at home!"
Asbjørn
Antall ord: 160
*****Love*****
Hide post links |