Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKraftig blåsing i mobil-telefon???!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Icebreaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2006 20:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Kraftig blåsing i mobil-telefon???!!

Innlegg av Icebreaker »

Når jeg prater med dama mi i mobil telefonen og jeg er i 2. etasje der hvor jeg bor,så blåser det ganske kraftig via telefonen noen ganger..jeg hører det ikke,men dama mi gjør det...og jeg vet det er et gjenferd som går igjen her...jeg vetikke om det er gjenferdet som gjør det,men jeg synes det er ganske merkelig at det er bare dama mi som hører det,for det er ingen av kamretene min som hører det når jeg prater med dem i telefon,å jeg hører det heller ikke...så derfor luerer jeg på om det er noen her som kanskje har et seriøst forslag til hva det kan være??...for det er ikke noe galt med telefonene,det har blitt sjekket...
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Antarath
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Sep 2007 19:06
17
Lokalisering: Undheim, Jæren

Innlegg av Antarath »

Er dette bare i den angitte etasjen at dette skjer?
Sku prøvdt at dama di ringte til deg fra den etasjen og hørt om det samme skjedde.

Ellers kan du jo se om du kan bruke det som white noise (hvitt støy) for å få inn en EVP :D
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Jeg opplever noe av det samme.
Hver eneste gang jeg ringer min søster, så hører jeg ekkoet av meg selv i telefonen. Dette gjelder KUN når jeg snakker med henne, og det gjelder både når det går via hennes fasttelefon på jobb og mobil. Jeg bruker alltid mobil, og har brukt flere gjennom tiden.

Har en teori om at det kanskje kan være noe på jobben hennes som forårsaker dette, siden jeg som oftest snakker med henne når hun er på jobb.

Til deg som opplever dette. Tenk over hvor disse samtalene foregår, og hvilke fenomener i omgivelsene som kan virke inn på elektronikken. Kanskje kommer du frem til noe :mozilla_smile:
Antall ord: 122
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2006 12:54
18

Innlegg av Schnugaf »

Har du tenkt på at deg kan være vind eller noe sånt som beveger seg rundt i rommet?
Antall ord: 20
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
montypija
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Apr 2007 15:33
17
Lokalisering: My very own dream world.

Innlegg av montypija »

Baronen skrev:Jeg opplever noe av det samme.
Hver eneste gang jeg ringer min søster, så hører jeg ekkoet av meg selv i telefonen. Dette gjelder KUN når jeg snakker med henne, og det gjelder både når det går via hennes fasttelefon på jobb og mobil. Jeg bruker alltid mobil, og har brukt flere gjennom tiden.

Har en teori om at det kanskje kan være noe på jobben hennes som forårsaker dette, siden jeg som oftest snakker med henne når hun er på jobb.

Til deg som opplever dette. Tenk over hvor disse samtalene foregår, og hvilke fenomener i omgivelsene som kan virke inn på elektronikken. Kanskje kommer du frem til noe :mozilla_smile:
Dårlig telefon? he ho dotta med noken andre og? eller? får det kan vere at ho har dårlig telefon, vi hadde det san på vår gammle.
Antall ord: 154
What happens if you get scared half to death twice?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links