Fakta, teori & skepsis ⇒ Hvem eier deg?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2007 21:20
- 17
im a soul rebell, nobody own's me,fuck the system, the system is fucked
Antall ord: 15
love'n peace
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
banken....
Antall ord: 1
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Den kan jeg helle til... men jeg syns det er gledelig å bli eid av dyrVomit skrev:Katten til mor mi, hun tror det i hvert fall.
Antall ord: 27
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Staten mener at jeg tilhører den.
Staten som (u)vesen har for lenge siden glemt at det er vi som bor i landet som ER staten. Uten oss enkeltindivider hadde den norske stat med alle sine ministrer, stortingsrepresentanter og direktører med flotte gasjer svunnet hen og dødd ut.
Min bedre halvdel i livet eier meg i stunder. Så mye og lenge jeg er enig i det..
Staten som (u)vesen har for lenge siden glemt at det er vi som bor i landet som ER staten. Uten oss enkeltindivider hadde den norske stat med alle sine ministrer, stortingsrepresentanter og direktører med flotte gasjer svunnet hen og dødd ut.
Min bedre halvdel i livet eier meg i stunder. Så mye og lenge jeg er enig i det..
Sist redigert av Qwizleiz på 21 Sep 2007 22:33, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 69
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ingen eier deg.
Du er fri.
Banken, kjæresten, eks-kjæresten, kona, ektemannen, skolen, fengselet, politiet, de døde, paranormal.no, Illuminati, regjeringen, "staten", landet, verdensdelen, jobben, vennegjengen, katten, røyken, dopet, sønnen, dattera, pengene, musikken, USA, TV'en, sjokoladen, naboen og alt det andre er bare ting vi liker mer eller mindre, ting vi har et forhold til, alt er eksternt - men alt med deg er ditt eget og ingen som helst eier deg.
Du er fri.
Banken, kjæresten, eks-kjæresten, kona, ektemannen, skolen, fengselet, politiet, de døde, paranormal.no, Illuminati, regjeringen, "staten", landet, verdensdelen, jobben, vennegjengen, katten, røyken, dopet, sønnen, dattera, pengene, musikken, USA, TV'en, sjokoladen, naboen og alt det andre er bare ting vi liker mer eller mindre, ting vi har et forhold til, alt er eksternt - men alt med deg er ditt eget og ingen som helst eier deg.
Antall ord: 77
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2006 18:32
- 18
- Lokalisering: Nord-Norge
- Blitt takket: 1 gang
Ludo, du er ein kjekk, kjekk mann!ludoburgero skrev:Ingen eier deg.
Du er fri.
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
Helt enig med deg!!!!ludoburgero skrev:Ingen eier deg.
Du er fri.
Jeg blir SINT hver gang når de x-ene mine sier de eier meg!!! Jeg tåler ikke å høre det.. hehe.
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Jo, så men du:
Herske- og eie-syken florerer villt i verden, overalt.
Evig eies kun det tapte.. ? *falle i staver .. igjen ..*
Herske- og eie-syken florerer villt i verden, overalt.
Evig eies kun det tapte.. ? *falle i staver .. igjen ..*
Sist redigert av Qwizleiz på 29 Sep 2007 21:29, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 22
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg eier meg selv, men det hender seg at noen låner meg litt...
Antall ord: 14
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
Jeg er fri, ingen eier meg!
Men jeg deler gjerne av meg, både til mennesker og dyr. Det å bli eid er en epoke som er over for mitt vedkommende. Men jeg må si meg enig med en annen ovenfor i at en av kattene mine også liker å tro at han eier meg, men det blir jeg bare sjarmert av
Amfelia
Men jeg deler gjerne av meg, både til mennesker og dyr. Det å bli eid er en epoke som er over for mitt vedkommende. Men jeg må si meg enig med en annen ovenfor i at en av kattene mine også liker å tro at han eier meg, men det blir jeg bare sjarmert av
Amfelia
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2007 00:31
- 17
Eier og eier, hva er å eie da? er det å ikke bestemme eller er det å la seg styre eller er det noe ..............
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Kanskje noe så enkelt som å ta styring over sitt eget liv, ikke la seg tråkke på, være uavhengig, uten å utelukke andre mennesker, for noen ganger kan det være deilig å bli "eid", hvis det er på en sunn måte og av kjærlighet...ziw skrev:Eier og eier, hva er å eie da? er det å ikke bestemme eller er det å la seg styre eller er det noe ..............
Amfelia
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Seint nå, ser jegAmfelia skrev:Kanskje noe så enkelt som å ta styring over sitt eget liv, ikke la seg tråkke på, være uavhengig, uten å utelukke andre mennesker, for noen ganger kan det være deilig å bli "eid", hvis det er på en sunn måte og av kjærlighet...ziw skrev:Eier og eier, hva er å eie da? er det å ikke bestemme eller er det å la seg styre eller er det noe ..............
Amfelia
Dette ble jo helt feil svar til ditt spørsmål...
å bli eid er altså det motsatte av de første punktene ovenfor.....
gidder ikke å omskrive...
Antall ord: 102
Hide post links |