Globeline skrev:Gi hva budskap du vil for meg. Men dersom du hevder å være en profet - så bør du søren meg legge deg flat dersom din profeti viser seg å være bullshit
Hvis dere blir syke av å gå innn og kikke nærmere på det dere får feil på. Da er det faktisk hjelp å få til dette.
Har noen av oss sagt dette, eller hevdet noe som helst om hva vi er? Kan du gjøre et forsøk på å lese det vi faktisk skriver? Kan du lese innleggene i sin helhet, istedefor å plukke ut ord og sette det sammen til noe helt annet?
Jeg kan forklare dette for deg enda en gang; Når man holder tilbake selvstendige meninger og følelser av frykt for å støte andre, så svikter man seg selv. Og dersom dette pågår lenge nok, og overtrampet mot din egen energi blir stort nok, så kan det føre til sykdom og i ytterste konsekvens død. Slik er det bare. Dette er min erfaring, og derfor viker jeg
aldri mer ifra det jeg vet i sjelen.
OG, når det gjelder kanaliseringene som du hevder er feil - fordi det ikke har skjedd enda. Dette er noe du tror. Jeg VET at kanaliseringene er rene, jeg VET at det var nødvendig å legge ut dette - av grunner som jeg har nevnt opp og i mente tidligere, jeg VET at alt kommer til å skje når energiene har nådd et visst nivå. 1. februar fikk jeg vite at datoene var tidspunkt for når
energien for dette ble lagt. Ingenting er feil. Formuleringene var perfekt. Og i tilfelle dette er ukjent; jeg har vært i kontakt med flere andre som har kanalisert nøyaktig det samme...og som fikk nøyaktig samme tidsrom. Også universet kom med sitt perfekt timede innslag med jordskjelvene som dukket opp 7., 14. og 21. januar med 7 dagers mellomrom. Dette måtte til for mange lysarbeidere her inne og andre steder for å øke troverdigheten nok til at de skulle kunne føle på og bearbeide irrasjonell frykt, i tillegg var det mange som fikk styrket sin indre visshet om det som er på vei ved hjelp av disse tegnene. Tegn fra universet blir gitt oss hele tiden, vi må bare bli oppmerksom på det.
Jeg har presisert en god del ganger nå i denne tråden at tidsaspektet ang. jordendringene er
totalt uinteressant. Det er ikke viktig. Ja, det kom også frem i kanaliseringene...for hva
det er verdt. Det som er viktig er å være
forberedt. Og så lenge man har vonde følelser forbundet til tanken på at jordendringene er på vei, så er det et sikkert tegn på at man ikke er forberedt. Da har man en jobb å gjøre med seg selv, og omfattende veiledning til den jobben ble gitt i kanaliseringene - fullt tilgjengelig for de som ikke tåkelegger alt dette til fordel for sin egen frykt og tvil og som dermed velger å svartmale det hele.
og at han noen ganger blander seg selv inn litt for mye - dette gjør at slikt som dette skjer.
Jeg syns slikt som dette er ganske alvorlig egentlig, og ødelegger for Gaute i hans åndelige utvikling. Dersom han hadde erkjent det hadde det vært en enkel sak.
Jeg blander meg ikke inn "noen ganger". Jeg er
alltid innblandet. Jeg er den jeg er, og vil alltid være det. Jeg kan ikke fornekte meg selv og min sjel...vi er ett. Når jeg kanaliserer...så er jeg ett med energien som kommer gjennom - og slik vil det alltid være. Alt kommer gjennom mitt hjerte og min bevissthet, jeg kan aldri kanalisere noe som jeg ikke kan stå for - det er komplett umulig. Og vet du hvorfor? Jeg har tillit. Tillit til meg selv og Universet, og dette har jeg blitt testet rikelig på hele livet. Det er mange som har tvil til seg selv og som derfor kaller på energier som Erkeengelen Michael, Jesus osv som en garanti for "ekthet". Dette er ingen garanti. Det eneste dette garanterer er at du har tvil til din egen sjel - som er i kontakt med
nøyaktig den samme visdommen. Man stoler ikke på seg selv, og man vet ikke at energien som kommer gjennom krone og hjertechakra aldri kan være høyere enn den bevisstheten man
selv er. Jeg har sett at du er opptatt av "kilder". Det har jeg også vært, før jeg innså at visdommen og hovedbudskapet var nøyaktig det samme. Det eneste som forandret seg var energien, stemmeleie og formuleringen. Unntaket er hvileløse ånder og astralvesener...alt som ikke er på den andre siden...disse har tunge energier og ofte klagende budskap.
Du kan tenke litt mer på det jeg skrev til deg tidligere...at "kanskje" grunnen til at jeg fikk ned dette budskapet er fordi jeg ikke har frykt i bevisstheten som forhindret det i å komme gjennom. Jeg tør også å stå for det, fordi jeg har ingen negative følelser forbundet til dette temaet og fordi jeg har tillit og oversikt. Som sagt så
gleder jeg meg av hele mitt hjerte til jordendringene setter i gang, fordi jeg VET at dette er slutten på all urettferdighet og kapitalisme i verden og begynnelsen på harmoni og fred...en ny æra for menneskeheten.
Og du trenger ikke bekymre deg for
min åndelige utvikling, like lite som du trenger å bekymre deg for skeptikernes åndelige utvikling. Det er tydeligvis dette som er kjernen til motstanden du har. Du sier dette hadde vært en "enkel sak" for deg dersom jeg hadde gått med på dine påstander om hvem jeg er. Du får meg aldri til å fornekte den jeg i sannhet er - så du kan like gjerne gi opp
den kampen. Det er fordi du fornekter den du
selv er, at du kjemper imot meg og skeptikere. Jeg kjemper ikke mot noen, jeg vet av erfaring at min ytre kamp alltid har handlet om kampen i mitt indre. Jeg har måttet slåss kun fordi jeg ikke har levd ut den jeg i sannhet er. Det gjør jeg nå, og jeg vil alltid gjøre det. Livet mitt får endelig flyte helt uhindret, og dermed blir alt en "enkel sak" for meg.
At jeg tror du har kjent en energi, ja det tror jeg. Men du har tolket det ut fra dine egne preferanser.
Ja det kan du trygt si. Mine preferanser er dine preferanser. Vi har ett felles formål, og det er å følge sjelens formål. Vi er ett med sjelen, og vi er ett med våre egne kanaliseringer. Å tro noe annet er illusjon. Jeg har tillit til meg selv og min indre visshet, slik lever jeg ut mitt sanne jeg som er min sjel. Da tjener jeg sjelens formål, og tolker/kanaliserer/skriver etter sjelens preferanser.