Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILMEN!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2007 16:26
- 17
Jeg var inne på en side der de sa at denne filmen er kunn laget for morroskyld, altså filmen er fake;)
det er kun noen filmstudenter som har laget denne filmen. Litt sånn som "blairwitch project"
det er kun noen filmstudenter som har laget denne filmen. Litt sånn som "blairwitch project"
Antall ord: 37
hva er på "den andre siden"?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det kom ikke akkurat som ei bombe.neaT skrev:Jeg var inne på en side der de sa at denne filmen er kunn laget for morroskyld, altså filmen er fake;)
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Sep 2007 14:09
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ålesund
creepy
Antall ord: 1
Remember, there are no stupid questions, only stupid people
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
filmen har vært tema på para før. min mening er at det virker pretty falskt, men hvem vet , det er jo derfor vi har paranormal! for å spekulere. det er like stor sjangse på at den er ekte som om den skulle være falsk, til og med skeptikerne må innrømme det.
har vel ingen spesiell tro på noen av delene for øyeblikket.
har vel ingen spesiell tro på noen av delene for øyeblikket.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2006 19:27
- 18
Denne er falsk ja. Jeg leste på nettet for ei stund siden om denne, husker jeg, da stod det navnet på hun som spilte Teresa og alt..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Filmen var creepy den.... men om den er ekte????? hm... skeptisk
Ble mer satt ut av den poltergeist filmen.... he he hørtes ut som han dreiv med helt andre ting enn å filme ghosts....
Ble mer satt ut av den poltergeist filmen.... he he hørtes ut som han dreiv med helt andre ting enn å filme ghosts....
Antall ord: 34
Rock on
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
For og si det kort så hvis dette hadde vært ekte så hadde batteriet til kameraet gått tomt veldig fort...for ånder trenger energi for og manifistere seg
mvh
Frodo
Edit: nokså batteriet hadde gått tomt men spørs sikkert hvor stort batteri det er
mvh
Frodo
Edit: nokså batteriet hadde gått tomt men spørs sikkert hvor stort batteri det er
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Bilulykke forårsaket av gjenferd...helt utrolig! SE FILM
Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=C05guW19ddY
Hendelsen fant sted i Portugal i fjor.Advarsel! Anbefales ikke hvis du har hjerteproblemer.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Da synes jeg du skal ta deg bryderiet med å lese hele denne tråden - fra begynnelse til slutt ...martea skrev:Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
Hendelsen fant sted i Portugal i fjor.Advarsel! Anbefales ikke hvis du har hjerteproblemer.
Mvh Dan
Antall ord: 68
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Har faktisk lest hele trådenDan skrev:Da synes jeg du skal ta deg bryderiet med å lese hele denne tråden - fra begynnelse til slutt ...martea skrev:Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
Mvh Dan
Men er usikker uansett.
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Selv om de som har laget den har stått frem og fortalt at den er falsk?martea skrev:Har faktisk lest hele trådenDan skrev:Da synes jeg du skal ta deg bryderiet med å lese hele denne tråden - fra begynnelse til slutt ...martea skrev:Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
Mvh Dan
Men er usikker uansett.
Mvh Dan
Antall ord: 101
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja. Det kan være noen andre som har sagt det, eller de har løyet.Dan skrev:Selv om de som har laget den har stått frem og fortalt at den er falsk?martea skrev:Har faktisk lest hele trådenDan skrev:Da synes jeg du skal ta deg bryderiet med å lese hele denne tråden - fra begynnelse til slutt ...martea skrev:Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.dannys skrev:Jeg stirrer vantro på skjermen når jeg ser dette klippet:
Mvh Dan
Men er usikker uansett.
Mvh Dan
Ingen kan vite hva som egentlig har skjedd her.
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ehh - jo det kan man faktisk.martea skrev:Ja. Det kan være noen andre som har sagt det, eller de har løyet.Dan skrev:Selv om de som har laget den har stått frem og fortalt at den er falsk?martea skrev:Har faktisk lest hele trådenDan skrev:Da synes jeg du skal ta deg bryderiet med å lese hele denne tråden - fra begynnelse til slutt ...martea skrev:
Jeg er faktisk ganske usikker på om dette er fake eller ekte.
Mvh Dan
Men er usikker uansett.
Mvh Dan
Ingen kan vite hva som egentlig har skjedd her.
Hvis du googler "David Rebordão" (han som har laget filmen) finner du masse info om dette.
Kan du lese portugisisk kan du også besøke hjemmesiden hans, http://www.acurva.net hvor du til og med kan bestille hele filmen på DVD og da er den mye lenger.
Mvh Dan
Antall ord: 153
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Ikke forvirr de troende med fakta da Dan
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hehe, "there are no american troops in Iraq ..."skeptikeren skrev:Ikke forvirr de troende med fakta da Dan
Mvh Dan
Antall ord: 20
Google er din venn
Hide post links |