Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMøte på skogsveien.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2007 10:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Møte på skogsveien.

Innlegg av Green*Tears »

Det var en sen kveld jeg og en venn som har for en vane og krangle ganske mye tenkte vi skulle gå oss en tur utenfor huset for å lette litt på tankene og all kranglingen.

Klokken var rundt 01:00 om natta og det eneste lyset vi hadde var der månen skinte.
Vi gikk nedover veien uttenfor huset som er en slags skogsvei. Det er bare skog der overalt. Men så klart går man langt nok kommer man til hovedveien.
Jeg går denne veien ofte så jeg tenkte ikke noe over det at vi gikk der.

Men når vi var kommet bare et lite stykke nedover veien før det ''store eiketreet'' som står der (700 år gammelt) Fikk jeg denne følelesen av redsel. Jeg fikk helt panikk å sa til vennen min at vi snur. Jeg klarte ikke være der mer. Det var som noe så på meg..
Jeg og vennen min snudde og gikk oppover igjen. Jeg tenkte mye på den redselen jeg følte og at noen så på meg. Så jeg så rundt meg for å se om noen så på meg. Det ville vært rart siden det var så sent.. Men så ser jeg rett fram på veien mot den neste svingen. Der ser jeg rett på en 1.60 cm høy tåkete skygge. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den. Først trodde jeg det var skygge siden det er trær der. Men ingen trær eller anna kunne lage den skyggen.( jeg så etterpå å det var ikke en eneste ting som kunne lage en slik tåke/skygge ting)
Så la jeg merke til at den var snudd mot meg. Og når den fikk øye på at jeg så den så på en måte blinket den og flyttet seg sakte ut i heia ved veien og forsvant. Vi BEGGE hørte lydene av pinner og slik som knakk akkurat der den fløy/gikk. (jeg så ingen føtter)
Men jeg var den eneste som så den. Men vennen min bekreftet at han hørte pinner og slik knekke der. Jeg ble så redd at jeg på en måte frøys på stedet. Klarte ikke bevege meg. Men så kom jeg til meg selv igjen.

Neste dag fikk jeg høre av en veninne at hennes mor og moren sin venninne og hunden hennes igjen hadde tatt akkurat samme turen. Og hunden og moren hadde sett akkurat det samme. De hadde til og med reagert på likt. (hunden og moren)
De hadde fryse opp akkurat slik som meg.

Jeg vet at mye lengre inn i skogen ved veien er det gravplasser fra steinalderen! Noen få hus der inne er det å. Så jeg lurer på om gjenferdet er fra det. Men det er veldig mye lengre inn i skogen.

I tilegg sier folk de har sett en mann med sykkel gå forbi i korte trekk og bare forsvinne på samme veien.

Jeg går der hver eneste dag til og fra skolen. Men enda uansett hvor lenge jeg blir på plassen jeg så den skyggen så har jeg aldri sett den igjen.

Lurer på hva den gjør der...

ingen som tror meg tenker jg haha typisk... :mozilla_laughing:
Noen som har opplevd noe lignene ?
Antall ord: 555
It's a time for everything

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links