haha så morsomt en fyr tror han dreper zombier i virkligheten skjekk denne videoen
http://www.youtube.com/watch?v=ugzcpnPR4YA
Universet & dets hemmeligheter ⇒ ekte zombier
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Sep 2007 14:09
- 17
- Lokalisering: Ålesund
Derren!<3
Antall ord: 2
Remember, there are no stupid questions, only stupid people
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 22:05
- 18
- Lokalisering: Sunnmøre
Sol@ngelica skrev:Nei, det er EKTE
Særlig. :mozilla_wink:
Antall ord: 11
Hide post links |
Du ber om bråk i dag igjen ja...Krull skrev:Sol@ngelica skrev:Nei, det er EKTE
Antall ord: 22
Hide post links |
Det gjør jeg jo alltid. hehe :mozilla_cool:Sol@ngelica skrev:Du ber om bråk i dag igjen ja...Krull skrev:Sol@ngelica skrev:Nei, det er EKTE
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 17:40
- 18
- Har takket: 2 ganger
Derren Brown gjør et skivebom når han sier følgende - 'Whoever plays the game goes to catatonic trance". Men det er ikke tilfellet at allesammen i befolkningen går i catatonic trance. Det er kun 1/3 av befolkningen som kan bli hypnotisert på dette vis. Men hvis Derren hadde paranormal.no brukerne i tankene, så gjelder det helt klart 3/3.
Antall ord: 64
Hide post links |
Krull skrev:Det gjør jeg jo alltid. hehe :mozilla_cool:Sol@ngelica skrev:Du ber om bråk i dag igjen ja...Krull skrev:Sol@ngelica skrev:Nei, det er EKTE
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Denne saken er tydeligvis ment som fyllstoff i et eller annet program rettet mot ungdom.
Den åpenbare metoden som er brukt for å sannsynliggjøre dette "eksperimentet" minner meg om dette grunne programmet MythBusters på Discovery: En gang undersøkte man om et fly tok skade av at det kolliderte med en dypfrosset kylling i luften: Og det gjorde det! Så inn i hampen merkelig, da?!? Har DU møtt mange stivfrosne frittflyvende kyllinger?
Meningen med min illustrasjon er bare å vise det sannsynlige i at dette skulle kunne ha passert som plausibelt i et seriøst program for tenkende individer. Zero! Zip! Null!
Ekte zombier er nå nesten utryddet utenom i filmstudioene.
Den åpenbare metoden som er brukt for å sannsynliggjøre dette "eksperimentet" minner meg om dette grunne programmet MythBusters på Discovery: En gang undersøkte man om et fly tok skade av at det kolliderte med en dypfrosset kylling i luften: Og det gjorde det! Så inn i hampen merkelig, da?!? Har DU møtt mange stivfrosne frittflyvende kyllinger?
Meningen med min illustrasjon er bare å vise det sannsynlige i at dette skulle kunne ha passert som plausibelt i et seriøst program for tenkende individer. Zero! Zip! Null!
Ekte zombier er nå nesten utryddet utenom i filmstudioene.
Antall ord: 111
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |