Vil gjerne vite om noen tilfeller av hjemsøking i Gjøvik-området. Jeg er åpen for at gjenferd eksisterer og at ANDRE mennesker tror på dem, men jeg er samtidig en stor fan av faktiske erfaringer og faktisk erindring. Så det er kanskje ikke gjenferd jeg er på utkikk etter, men mer det fenomenet som folk påstår at er gjenferd. Opplever jeg dette, vil jeg få bekreftet at fenomenet eksisterer, så kan man i sin tur spekulere/argumente for om det er gjenferd (slik moten tilsier) eller noe annet (som kanskje utgir seg som gjenferd, for eksempel). Men i hovedsak:
Hvor kan jeg oppleve gjenferd???
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferd i Gjøvik
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 15:21
- 17
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Mai 2007 22:08
- 17
- Kjønn (valgfri): Male
- Lokalisering: I en koffert
Det sies ting skjer på Stenberg Gård på Lena, samt i den borterste av de 3 blokkene på Kopperud
Antall ord: 20
tiocfaidh ar la
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 11:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Molde
d spøker på en går i hundalen... husker ikke hva den het, men alle som bodde der ble drept på tunet av tyskerne under krigen. Jeg og tre andre var der en sommer og opplevde merkelig ting, men det var lyst og sånn og vi flirte så mye at vi fikk ikke sjekka d ordentlig ut. Ingen som bor der og d er bare å gå å se... loven er brent og halve taket er borte, mest kjente gården i hundalen, tror den kanskje het Ås eller noe
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Sep 2006 23:17
- 18
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Elverum
Der er det creepy, opplevde mye der da vi var der.DiMalo skrev:Det sies ting skjer på Stenberg Gård på Lena(...)
Antall ord: 23
Stine
Både elsket og hatet!
Både elsket og hatet!
Hide post links |
Re: Gjenferd i Gjøvik
Tonjer fyr. Haugesund.kinkseraph skrev:Vil gjerne vite om noen tilfeller av hjemsøking i Gjøvik-området. Jeg er åpen for at gjenferd eksisterer og at ANDRE mennesker tror på dem, men jeg er samtidig en stor fan av faktiske erfaringer og faktisk erindring. Så det er kanskje ikke gjenferd jeg er på utkikk etter, men mer det fenomenet som folk påstår at er gjenferd. Opplever jeg dette, vil jeg få bekreftet at fenomenet eksisterer, så kan man i sin tur spekulere/argumente for om det er gjenferd (slik moten tilsier) eller noe annet (som kanskje utgir seg som gjenferd, for eksempel). Men i hovedsak:
Hvor kan jeg oppleve gjenferd???
Mine ånder, hjemme hos meg selv, vil jeg deale med på egen hånd.
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2008 18:04
- 16
- Lokalisering: Gjøvik
Hvor er det denne gården i Hunndalen ligger? Har vært i Hunndalen X antall ganger, men kan ikke si at jeg har sett den gården.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 22:30
- 17
- Lokalisering: Oppland
Stenberg gård har visstnok blitt renset da....
Har vært der og der er det ikke mye mer spennende enn det man lager selv.... Men fint sted! Flott å ta bilder av hunder og sånt! :mozilla_smile: Er forøvrig ikke lov å gå inn der på natta (etter 10 tror jeg). Ikke pga alt det skumle som skjer der, men fordi en del ungdomsgjenger har sittet der og festet....
Har vært der og der er det ikke mye mer spennende enn det man lager selv.... Men fint sted! Flott å ta bilder av hunder og sånt! :mozilla_smile: Er forøvrig ikke lov å gå inn der på natta (etter 10 tror jeg). Ikke pga alt det skumle som skjer der, men fordi en del ungdomsgjenger har sittet der og festet....
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Er Stenberg renset?
Det er så skummelt der, altså. Jeg begynner nesten å grine bare ved tanken på å gå der på natta
Det er så skummelt der, altså. Jeg begynner nesten å grine bare ved tanken på å gå der på natta
Antall ord: 21
Hide post links |