Heisann dere.
Jeg og faren min kjørte lang tur med bilen i går. Jeg sovna av... Plutselig ser jeg veien fremfor meg "akkurat som om jeg skulle vært lys våken" Vi kjørte ned en lang nedoverbakke.. det regner.. Ser hus og biler kommer kjørende langs veien. Jeg ser vi fortsetter, tar av med bruen.. kjører videre forbi en bil som står parkert og folk som står å snakker med veikanten.
Plutselig bråvåkner jeg når vi har passert dem. Joda.. jeg våkner idet vi kjører i den nedoverbakken som jeg snakket om.. alt det samme skjer.. Bilene, husene.. fikk en følelse av at det samme hadde skjedd. Pluss de folka som sto å snakka på veikanten rett etter vi tok av med brua.
Deretter husker jeg ikke mer, fordi drømmen stoppa der.
Noen som kan forklare meg på hva det var som skjedde med meg der?? Jeg ble helt vettskremt når jeg våkna i bilen. Faren min spurte meg om hva det var som var galt, jeg måtte bare si at det føltes så merkelig, jeg hadde jo vært her før... bilene, folka, regnet..
Er det bare meg som er syk i hue? eller var det en tilfeldig drøm? eller en *ut av kroppen opplevelse* ?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Var det astralreise, drøm eller ut av kroppen? hjelp meg!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 07:54
- 17
Var det astralreise, drøm eller ut av kroppen? hjelp meg!
Antall ord: 225
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ingen som kan hjelpe meg??... jeg syns det var en merkelig opplevelse! rimelig skremmende!..
håper på svar
håper på svar
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Jeg forstår deg sånn att du drømte først denne turen.
Så våknet du i bilen, og allt det du drømte skjedde så minuttet etter, eller der omkring.
Rett ?
Da er det i såfall ikke noe astraltur. Det minner om ett slags vardøgerfenomen.
Eller bare sanndrømming.
Når det gjelder de her inne som driver med astralreiser og forteller att de går omkring på andre planeter og sånn, så oppfordrer jeg dem til en liten test.
Vi kan bestemme en lokalitet /hus / sted, de ikke kjenner på forehånd, så kan de reise dit i astralform.
Så kan de beskrive denne etterpå.For meg, og for de andre på nettet.
F.eks jeg kan peke ut den lokaliteten. Det hadde vert fint for troverdigheten deres.
Kan de reise til andre planter og tilbake kan jo ikke det være noe problem?
Så våknet du i bilen, og allt det du drømte skjedde så minuttet etter, eller der omkring.
Rett ?
Eller bare sanndrømming.
Når det gjelder de her inne som driver med astralreiser og forteller att de går omkring på andre planeter og sånn, så oppfordrer jeg dem til en liten test.
Vi kan bestemme en lokalitet /hus / sted, de ikke kjenner på forehånd, så kan de reise dit i astralform.
F.eks jeg kan peke ut den lokaliteten. Det hadde vert fint for troverdigheten deres.
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja stemmer det. Jeg våkna i bilen. Faktisk på samme plassen som der drømmen starta? tror det var drøm, virker sånn. Snakka med fattern litt i ettertid... han sa det ikke var unormalt å merke sånt, fordi det ligger til familien ettersom jeg forsto på han. Så kanskje jeg skulle forske mer på om jeg kanskje har evner til å gjøre mer? Han sa også at varme hender går igjen.. noe jeg selv har merka, når jeg nå først tenker meg omMetodisten skrev:Jeg forstår deg sånn att du drømte først denne turen.
Rett ?
Eller bare sanndrømming.
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jah.. som om noen tørr å la seg teste i sånt.. hehe.. folk liker å tro at de har evner, ikke knus deres tro nå da..Metodisten skrev: Når det gjelder de her inne som driver med astralreiser og forteller att de går omkring på andre planeter og sånn, så oppfordrer jeg dem til en liten test.
sikker på at du ikke først så disse menneskene og slikt, og så drømte om dem etterpå? eller kanskje du halvsov og så veien og menneskene på avstand, borte i noen sekunder, og så trodde du hadde drømt alt sammen..?
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nei garrantert at jeg sov. Det er litt merkelig for meg det her... det har ikke skjedd tidligere. Merkelig at jeg husker denne så godt, må da være fordi drømmen ble til " real life" når jeg våkna?
Jeg prøver så godt jeg kan på å finne ut av hva som egentlig skjedde med meg den dagen. For det var så merkelig..
Det ene var at jeg drømma.. men det andre var at jeg våkna å så det samme skje igjen.
Jeg prøver så godt jeg kan på å finne ut av hva som egentlig skjedde med meg den dagen. For det var så merkelig..
Det ene var at jeg drømma.. men det andre var at jeg våkna å så det samme skje igjen.
Sist redigert av girlraider på 18 Sep 2007 03:33, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Nei, jeg skal ikke knuse noens tro.livingdeaddoll skrev:jah.. som om noen tørr å la seg teste i sånt.. hehe.. folk liker å tro at de har evner, ikke knus deres tro nå da..Metodisten skrev: Når det gjelder de her inne som driver med astralreiser og forteller att de går omkring på andre planeter og sånn, så oppfordrer jeg dem til en liten test.
sikker på at du ikke først så disse menneskene og slikt, og så drømte om dem etterpå? eller kanskje du halvsov og så veien og menneskene på avstand, borte i noen sekunder, og så trodde du hadde drømt alt sammen..?
Men det virker ganske sikkre og noe ut over bare tro. Og dette er jo spesiellt i og med att det kansje kan kontrolleres...Det er jo suverent for det er ikke lett og teste paranormale fenomener generelt.
Tenk så kult og fått ett oppsiktsvekkende resultet.
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
beklager for at jeg bruker tråden din til dette spørsmålet, girlraider.......
men kan noen forklare meg hva detter astral greiene er?
men kan noen forklare meg hva detter astral greiene er?
Antall ord: 24
What what WHAT?????
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2007 06:55
- 17
mine reiser er som regel ikke på andre planeter,men kan være andre steder eller i selve rommet..man kan nok ikke bestemme på forhånd hvor man vil dra, det kommer som regel helt naturlig av seg selv. Men troverdigheten ligger som regel i at man kan si hva som vil skje..Metodisten skrev:Jeg forstår deg sånn att du drømte først denne turen.
Rett ?
Eller bare sanndrømming.
Antall ord: 207
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Nov 2007 21:08
- 17
Det ser ut som du var en lit ut av kroppen.
Barn gjør det letter enn voksene.
Barn gjør det letter enn voksene.
Antall ord: 18
Hide post links |