Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Å tjene Egoet eller Universet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
Å tjene Egoet eller Universet
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 643#265643
Med inspirasjon fra denne tråden så ønsker jeg å ta opp dette med hva en velger i livet ang å tjene på en måte. Er det egoet - egodominatorsiden med andre ord eller Universet - Moder Jord. En av nøkkelfaktorene i å erfare noe åndelig ligger i å ha dette i sin bevissthet forankret:
HVA KAN JEG GJØRE FOR DEG,MODER JORD? Eller for UNIVERSET?Eller for MENNESKEENHETEN? Da vil man få veiledning via ens bevissthet og intuisjon. Nå lever vi i et ego-dominatorsamfunn som prøver hele tiden å få oss til å komme på distanse med denne naturlige multidimensjonelle veien som handler om å tjene Universet,som er en viktig grunnmur i å være åndelig bevisst. Når man sender ut slik tiltrekning så vil man tilbake få "gaver" når man er moden fra det fra Universet. Dvs fra åndeverdenen spesielt. Man blir veiledet av energier og krefter som vi ikke har kontroll over, men som er en naturlig del av multidmensjonale veien. Og å følge den naturlige multidimensjonelle veien så fører det med seg endel hindringer og utfordringer på veien.
Samfunnet og media spiller mye på ego-dominatorens frekvenser - mye frykt og alt virker håpløst og mange får følelsen av at livet ikke har en mening eller vi lever bare 1 liv. Det er egoet som vil at vi skal tenke slik. Egoets kontrollfangarmer a la disse svarte spøkelsesskikkelsene i Harry Potter(dementorer?) skaper endel problemer for oss - men det handler også om å våge og vise mot for å komme ut av endel bevissthetskneiker. Og når man tjener Universet så går man på en utrolig ærlig og ren vei. Men det er likevel mye hindringer og utfordringer spesielt i et slikt verdenssamfunn vi lever i som spiller mye på egoets premisser: Beste land, best i alt,materialisme,frykt,penge-jag,ikke mening med livet osv osv
Den generelle vitenskapen er også sterkt preget av ego-rettet holdninger til natur og menneske. Og til hva livet har å by på. Men klarer en å komme ut av egoets fangarmer/dementorer så har Universet mye spennende å by på ang veiledning ang å følge den 100 % ærlige multidimensjonale vei. En kan få gave i å heale andre med ens hender eller "lese" energier av andre - klarsynthet er vanlig. Og det er jo uendelig mange retninger som en kan føle seg tiltrukket her sånn. Men også her kan egoets dementorer skape forvirring og føre til at en ikke alltid ser klart hva som skjer.
Så hva velger du? I min bevissthet så er det å tjene Universet et rimelig klar grunnmur. Og jo mer veiledning og ting som skjer i livet fra Universet så får jeg mer tro på den type vei å gå. Jeg har jobbet endel år med å løse meg fra egoets dementorers fangarmer som har et sterk feste i samfunnet og over alt i verden, men det er utrolig behagelig å tjene Universet og få guiding og veiledning og det jeg sender ut til Universet kommer tilbake. Og jeg får den læring og veiledning jeg trenger der og da. Men egoets fangarmer er ikke lett å ha med å gjøre - så det er endel kamper for alle mennesker enn hva de velger. Men det handler mye også om bevisstgjøring og å omprogrammere ting i ens sinn og bevissthet som gjør at egoets fangarmer ikke slipper så lett igjennom.
Å tjene Universet er å tjene vår naturlige multidimensjonelle vei. Egoet vil ikke at vi skal tjene Universet. Så en velger den veien man skal gå - men det er klart at det å tjene Universet er den vanskeligste som er pga det kreves endel i ens sinn og bevissthet for å følge en slik vei og i et slikt samfunn vi lever i så er det ikke lett å følge en slik vei og lett å falle ut av rytmen til denne naturlige multidmensjonelle veien. Men en får alltid muligheter til å rette opp igjen om man vil det.
Summasumarum så er det en av hovedgrunnmurene i å være åndelig bevisst - å tjene Universet. Da får man den læring man trenger for å oppnå drømmer som en vil fullføre og har en solid grunnmur i livet. Men som sagt en må igjennom tøffe ting i livet for å oppnå endringer i bevisstheten og følge denne veien så innebærer det endel omprogrammering i ens sinn og bevissthet og det er mye tunge ting å løse opp. Trang og hard vei, men det er verdt det som jeg erfarer det.
Med inspirasjon fra denne tråden så ønsker jeg å ta opp dette med hva en velger i livet ang å tjene på en måte. Er det egoet - egodominatorsiden med andre ord eller Universet - Moder Jord. En av nøkkelfaktorene i å erfare noe åndelig ligger i å ha dette i sin bevissthet forankret:
HVA KAN JEG GJØRE FOR DEG,MODER JORD? Eller for UNIVERSET?Eller for MENNESKEENHETEN? Da vil man få veiledning via ens bevissthet og intuisjon. Nå lever vi i et ego-dominatorsamfunn som prøver hele tiden å få oss til å komme på distanse med denne naturlige multidimensjonelle veien som handler om å tjene Universet,som er en viktig grunnmur i å være åndelig bevisst. Når man sender ut slik tiltrekning så vil man tilbake få "gaver" når man er moden fra det fra Universet. Dvs fra åndeverdenen spesielt. Man blir veiledet av energier og krefter som vi ikke har kontroll over, men som er en naturlig del av multidmensjonale veien. Og å følge den naturlige multidimensjonelle veien så fører det med seg endel hindringer og utfordringer på veien.
Samfunnet og media spiller mye på ego-dominatorens frekvenser - mye frykt og alt virker håpløst og mange får følelsen av at livet ikke har en mening eller vi lever bare 1 liv. Det er egoet som vil at vi skal tenke slik. Egoets kontrollfangarmer a la disse svarte spøkelsesskikkelsene i Harry Potter(dementorer?) skaper endel problemer for oss - men det handler også om å våge og vise mot for å komme ut av endel bevissthetskneiker. Og når man tjener Universet så går man på en utrolig ærlig og ren vei. Men det er likevel mye hindringer og utfordringer spesielt i et slikt verdenssamfunn vi lever i som spiller mye på egoets premisser: Beste land, best i alt,materialisme,frykt,penge-jag,ikke mening med livet osv osv
Den generelle vitenskapen er også sterkt preget av ego-rettet holdninger til natur og menneske. Og til hva livet har å by på. Men klarer en å komme ut av egoets fangarmer/dementorer så har Universet mye spennende å by på ang veiledning ang å følge den 100 % ærlige multidimensjonale vei. En kan få gave i å heale andre med ens hender eller "lese" energier av andre - klarsynthet er vanlig. Og det er jo uendelig mange retninger som en kan føle seg tiltrukket her sånn. Men også her kan egoets dementorer skape forvirring og føre til at en ikke alltid ser klart hva som skjer.
Så hva velger du? I min bevissthet så er det å tjene Universet et rimelig klar grunnmur. Og jo mer veiledning og ting som skjer i livet fra Universet så får jeg mer tro på den type vei å gå. Jeg har jobbet endel år med å løse meg fra egoets dementorers fangarmer som har et sterk feste i samfunnet og over alt i verden, men det er utrolig behagelig å tjene Universet og få guiding og veiledning og det jeg sender ut til Universet kommer tilbake. Og jeg får den læring og veiledning jeg trenger der og da. Men egoets fangarmer er ikke lett å ha med å gjøre - så det er endel kamper for alle mennesker enn hva de velger. Men det handler mye også om bevisstgjøring og å omprogrammere ting i ens sinn og bevissthet som gjør at egoets fangarmer ikke slipper så lett igjennom.
Å tjene Universet er å tjene vår naturlige multidimensjonelle vei. Egoet vil ikke at vi skal tjene Universet. Så en velger den veien man skal gå - men det er klart at det å tjene Universet er den vanskeligste som er pga det kreves endel i ens sinn og bevissthet for å følge en slik vei og i et slikt samfunn vi lever i så er det ikke lett å følge en slik vei og lett å falle ut av rytmen til denne naturlige multidmensjonelle veien. Men en får alltid muligheter til å rette opp igjen om man vil det.
Summasumarum så er det en av hovedgrunnmurene i å være åndelig bevisst - å tjene Universet. Da får man den læring man trenger for å oppnå drømmer som en vil fullføre og har en solid grunnmur i livet. Men som sagt en må igjennom tøffe ting i livet for å oppnå endringer i bevisstheten og følge denne veien så innebærer det endel omprogrammering i ens sinn og bevissthet og det er mye tunge ting å løse opp. Trang og hard vei, men det er verdt det som jeg erfarer det.
Antall ord: 764
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Summasumarum så er det en av hovedgrunnmurene i å være åndelig bevisst - å tjene Universet. Da får man den læring man trenger for å oppnå drømmer som en vil fullføre og har en solid grunnmur i livet. Men som sagt en må igjennom tøffe ting i livet for å oppnå endringer i bevisstheten og følge denne veien så innebærer det endel omprogrammering i ens sinn og bevissthet og det er mye tunge ting å løse opp. Trang,ensom(for det meste) og hard vei, men det er verdt det som jeg erfarer det.Og man vil også lettere finne likesinnede og andre som følger samme vei som gir en inspirasjon,tro og motivasjon på den veien er den rette for han/hun. Det er absolutt mye magi i livet.Og å tjene Universet tiltrekker magi,healing,ekstase og kraft.
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
Summasumarum: Hvor ble det av HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER her?
Finner ikke så mye som en bankeånd i det ovenstående kompendiet, og dessuten må det være noe alvorlig feil med meg fordi jeg finner ikke ut hvem morderen er..
Finner ikke så mye som en bankeånd i det ovenstående kompendiet, og dessuten må det være noe alvorlig feil med meg fordi jeg finner ikke ut hvem morderen er..
Antall ord: 44
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Men det gjelder vel å ha et riktig motiv for å tjene Universet, eller? For alle har vel sine grunner...eller mål med sin tjeneste? Ellers hadde det vel ikke vært noe å stresse med....for vi gjør vel det egoet vil og hvis egoet vil tjene Universet, så....?
Antall ord: 49
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Plant Spirit; du snakker som om verden er veldig svart/hvitt, og bygger på en Star Wars-liknende godt/ondt teori. Du snakker om egoet og media (osv) som "det onde", og det du kaller for naturen og universet for "det gode". Dette blir riv ruskende feil, og det er uansett snakk om individuelle synspunkter, i og med at dette er metabegreper.
Først og fremst; egoet vårt er en naturlig ting. Det er ikke en ond kraft som er kommet for å hindre oss i å ha det bra. Hadde vi levd i en primitiv verden hvor survival of the ** gjelder, sånn som det gjør for alle andre dyr i naturen, hadde egoet spilt en utrolig stor rolle for vår overlevelse.
Det er dog ikke bra å være for egoistisk, men også dette kommer an på definisjonen. "Egoisme" har vel egentlig ikke noen definisjon utover en forklaring på hva ordet betyr. Det finnes ingen fasit på hva som er god og dårlig egoisme.
Og du feiler i å se helheten her i verden. Markedskreftene er ikke ute etter å ødelegge mennesker i alt sitt ondsinn, de er ute etter å selge. Man kan godt si at markedskreftene kan virke ødeleggende, men det gjelder ikke på langt nær alle. Alt er bygget opp i et system som gjør at vi kan leve slik vi gjør. Det er ikke noe vanskelig å sloss imot markedskrefter o.l. hvis man ønsker det, men det betyr også at man må ville leve mer primitivt.
Skulle verden vært bygget på ditt syn, ville vi nok, satt litt på spissen, hatt anarki, og jeg tviler litt på at du hadde vært like positiv da. Hvorfor anarki? Fordi så godt som all ledelse bunner ut i egoisme. All form for kontroll bygger på en form for egoisme.
Det er godt mulig jeg rota meg bort litt i dette innlegget. Det har vært en lang dag:P
Først og fremst; egoet vårt er en naturlig ting. Det er ikke en ond kraft som er kommet for å hindre oss i å ha det bra. Hadde vi levd i en primitiv verden hvor survival of the ** gjelder, sånn som det gjør for alle andre dyr i naturen, hadde egoet spilt en utrolig stor rolle for vår overlevelse.
Det er dog ikke bra å være for egoistisk, men også dette kommer an på definisjonen. "Egoisme" har vel egentlig ikke noen definisjon utover en forklaring på hva ordet betyr. Det finnes ingen fasit på hva som er god og dårlig egoisme.
Og du feiler i å se helheten her i verden. Markedskreftene er ikke ute etter å ødelegge mennesker i alt sitt ondsinn, de er ute etter å selge. Man kan godt si at markedskreftene kan virke ødeleggende, men det gjelder ikke på langt nær alle. Alt er bygget opp i et system som gjør at vi kan leve slik vi gjør. Det er ikke noe vanskelig å sloss imot markedskrefter o.l. hvis man ønsker det, men det betyr også at man må ville leve mer primitivt.
Skulle verden vært bygget på ditt syn, ville vi nok, satt litt på spissen, hatt anarki, og jeg tviler litt på at du hadde vært like positiv da. Hvorfor anarki? Fordi så godt som all ledelse bunner ut i egoisme. All form for kontroll bygger på en form for egoisme.
Det er godt mulig jeg rota meg bort litt i dette innlegget. Det har vært en lang dag:P
Antall ord: 325
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Å tjene Universet er å tjene vår multidimensjonelle potensialet. Og hjelpe andre med healing til å oppnå sitt multidimensjonelle potensialet - eller sanne natur om man vil. Og om man har dette forankret i ens bevissthet så vil en få guiding av åndeverdenen - Universet på flere måter når tid er moden for det.Hecate skrev:Men det gjelder vel å ha et riktig motiv for å tjene Universet, eller? For alle har vel sine grunner...eller mål med sin tjeneste? Ellers hadde det vel ikke vært noe å stresse med....for vi gjør vel det egoet vil og hvis egoet vil tjene Universet, så....?
Egoet tjener aldri multidimensjonelle potensialet og vårt sanne natur. Men nå vil også alle de som tjener Universet også til en viss grad nødt å ha med egoet fordi den tilhører vår sfære, men den har ikke spesiell sterk innflytelse akkurat.
I andre sfærer og dimensjoner så er det vanlig å ha grunnmur å følge sitt multidimensjonale potensialet. Der eksisterer ikke egoet - og å beskrive hvordan det er i andre sfærer er nok veldig vanskelig - om man ikke er vant med å erfare endrede bevissthetstilstander og trancetilstander. Det er bare smakebiter av hvordan andre sfærer eksisterer.
Antall ord: 203
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
...eller bare knaske i seg noen hallusinogene stoffer? Naturlige sådane selvfølgelig.PlantSpirit skrev:Å tjene Universet er å tjene vår multidimensjonelle potensialet. Og hjelpe andre med healing til å oppnå sitt multidimensjonelle potensialet - eller sanne natur om man vil. Og om man har dette forankret i ens bevissthet så vil en få guiding av åndeverdenen - Universet på flere måter når tid er moden for det.Hecate skrev:Men det gjelder vel å ha et riktig motiv for å tjene Universet, eller? For alle har vel sine grunner...eller mål med sin tjeneste? Ellers hadde det vel ikke vært noe å stresse med....for vi gjør vel det egoet vil og hvis egoet vil tjene Universet, så....?
Egoet tjener aldri multidimensjonelle potensialet og vårt sanne natur. Men nå vil også alle de som tjener Universet også til en viss grad nødt å ha med egoet fordi den tilhører vår sfære, men den har ikke spesiell sterk innflytelse akkurat.
I andre sfærer og dimensjoner så er det vanlig å ha grunnmur å følge sitt multidimensjonale potensialet. Der eksisterer ikke egoet - og å beskrive hvordan det er i andre sfærer er nok veldig vanskelig - om man ikke er vant med å erfare endrede bevissthetstilstander og trancetilstander. Det er bare smakebiter av hvordan andre sfærer eksisterer.
Antall ord: 218
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Eg syns alle burde kvitte seg med egoet sitt...verden trenger fleire hjernevaska naive tullinger utan frykt, angst og fri vilje...
Antall ord: 21
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Egoet ønsker kontroll og selvkontrollen er en av de elementene som stopper oss i naturlige prosesser ang det åndelige - multidimensjonelle potensialet i oss at vi prøver i vårt sinn å kontrollere det som skjer i livet. Jo mer jeg jobber med kraftplanter i seremonier så går jeg mer og mer dypere i bevissthetslagene og ser hvor viktig det er å gi slipp på denne selvkontrollen for å motta ny læring/veiledning,visdom,healing og kunnskap fra Universet. Jeg kunne seg for meg selv på cellenivå hvor jeg var i en tidløs tilstand og kunne merke at mer og mer av min selv kontroll løsnet og hvor lett informasjon og veiledning fra Universet fikk flyte når jeg ga slipp på noe.
Egoet ønsker fullstendig kontroll og alle dører til Universet via ens bevissthet ønsker den skal være lukket og bare motta info fra denne Density bevissthetsverdenen. Å gå bak selvkontrollens fangarmer som spiller på lag med egoet er utrolig fasinerende erfaring. Å ha tillit til Universets veiledning handler også om å gi slipp på selvkontroll og da vil renere informasjon flyte gjennom en. Lyset vil lettere trenge igjennom ens bevissthet,sinn og hjerte.
Egoet ønsker fullstendig kontroll og alle dører til Universet via ens bevissthet ønsker den skal være lukket og bare motta info fra denne Density bevissthetsverdenen. Å gå bak selvkontrollens fangarmer som spiller på lag med egoet er utrolig fasinerende erfaring. Å ha tillit til Universets veiledning handler også om å gi slipp på selvkontroll og da vil renere informasjon flyte gjennom en. Lyset vil lettere trenge igjennom ens bevissthet,sinn og hjerte.
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, det er store ord, og alt høres så fint og flott ut, Plant Spirit, men har du ikke noengang stoppet opp og tenkt; kan disse impulsene jeg mottar rett og slett bare være mine egne tanker, påvirket av ting jeg har lest og hørt, og i veldig stor grad komme av "kraftplantenes" virkning på reseptorer i hjernen, og den virkelighetsforvrengningen dette forårsaker?PlantSpirit skrev:Egoet ønsker kontroll og selvkontrollen er en av de elementene som stopper oss i naturlige prosesser ang det åndelige - multidimensjonelle potensialet i oss at vi prøver i vårt sinn å kontrollere det som skjer i livet. Jo mer jeg jobber med kraftplanter i seremonier så går jeg mer og mer dypere i bevissthetslagene og ser hvor viktig det er å gi slipp på denne selvkontrollen for å motta ny læring/veiledning,visdom,healing og kunnskap fra Universet. Jeg kunne seg for meg selv på cellenivå hvor jeg var i en tidløs tilstand og kunne merke at mer og mer av min selv kontroll løsnet og hvor lett informasjon og veiledning fra Universet fikk flyte når jeg ga slipp på noe.
Og kan det hende at dette universet du snakker om ikke eksisterer som et åndelig plan?
Det er ofte det er befriende og smigrende å tenke at man "vet" slike ting som ingen har noe svar på. Men det er viktig å ikke innta en posisjon hvor man tar dette for gitt, og sluker slike ting rått, uten å ha en viss skepsis. Personlig har jeg ikke noe problem med at du tror på dette her, men det er mangelen på forståelse for at det du preker kanskje virker litt for lite gjennomtenkt og naivt som får meg til å reagere.
Så jeg gjentar meg selv; har du stoppet opp og sett det du tror på fra flere sider? Jeg spør om det fordi de tingene du snakker om er ting uten hold, som ser ut til å stamme fra hallusinasjoner og egendefinasjoner utifra gammel synsing og livsfilosofi.
Antall ord: 412
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 15:33
- 17
Enig med Kimbara. Det er litt flere nyanser i livet enn bare svart og hvitt :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg ser endel farger. Og har til og med sett 9 regnbuer i Andes blant annet...så jeg er vant med å se fra flere sider og vant med å se bak illusjoner i livet. Det er mye selvkontroll hos dem som reagerer på det jeg snakker om - jeg forstår dem godt - jeg har erfart endel selvkontroll og vet hva det vil si og tro at det å ha kontroll på alt som er i livet gjør en vis og kunnskapsrik - men man må gå bak kulissene til illusjonene. Egoet ønsker selvkontroll og den informasjonen jeg kommer med er basert på ikke-ego informasjon. Så de som reagerer på det jeg snakker om speiler sin egen selvkontroll som stenger for muligheter til å ha en åpen dialog med Universet - kilden til alt som eksisterer og ha dype relasjoner til Naturen. Men en må respektere deres vei så jeg kan ikke si at han og hun må gjøre ditt og datt. CHOICE. Vi velger jo selv hva vil forholde oss til - men for meg så er det jo klinkende klart at mennesker som lar egoet styre og innehar mye selvkontroll stenger ute for sitt multidimensjonale potensialet og de vet det ikke bevisst....men mulig at de vil det i dette livet eller i senere liv. Det har jeg ikke kontroll over.dagnass skrev:Enig med Kimbara. Det er litt flere nyanser i livet enn bare svart og hvitt :mozilla_wink:
Hva er illusjon?Hva er virkelighet?Jeg er vant med å erfare virkeligheter i min bevissthet som er mer virkelig og naturlig enn det vi alle erfarer i denne bevissthetsverdenen.
De som føler en resonans i sin bevissthet i det jeg sier er vant med å jobbe med sitt multidimensjonale potensialet og de lar ikke egoet sitt styre og kontrollere. Og lar seg ikke styre av fryktmønstre og andre ting som blokkerer fri flyt fra Universet som handler om visdom,healing og kunnskap om det spirituelle - det å være multidimensjonell.
Jeg vet av erfaring er et mantra for dem som ønsker å utvikle og tune seg mer inn på sitt multidimensjonelle vesen og mye veiledning venter på dem i fremtiden om en klarer å se bak illusjonene i verdenen. Det handler om å være bevisst på dette og våge å gi slipp på endel selvkontroll fra egoet blant annet. Det kan være ting fra fortiden som holder en igjen - men når man er bevisst på diverse mønstre så løser det opp av seg selv.
Fantasier det jeg kommer med? Nei, det er DITT ego som har kontroll i din bevissthet. Det vet du ikke nå - men forhåpentligvis senere en gang i livet. Det som er ment å skje med en i livet vil skje så får en tiltrekke seg det man vil.
Antall ord: 463
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Om man stimulerer sitt multidimensjonale potensialet via diverse teknikker,metoder og verktøy som programmerer en i riktig retning i sin bevissthet ang det å følge en naturlig vei i livet så vil må oppdage endel nye ting hele tiden ved seg selv og andre mennesker. Og Naturen rundt en. Det er mye programmering av egoet ang selvkontroll - noen er bevisste på det og lar seg ikke lure og andre er det ikke. Det får en bare respektere. Egoet har fått lov å herje vilt på vår planet i folks bevissthet - men det løser seg mer og mer opp hos mennesker verden over. Har vi et multidimensjonalt potensialet?Javisst, man er bevisst på det så lenge man ikke lar egoet styre for mye og at en ikke har for mye selvkontroll blant annet. Det jeg sier provoserer egoet ekstremt mye og de som også er programmert her og nå til å fornekte det jeg kommer med. Det er speilbilde og proijsering av deres ego - som har kontroll i deres bevissthet og deres multidimensjonale potensialet er på stedet hvil. De går sin vei.Det er helt greit. Veldig fint å provosere egoets fangarmer. Det er min spesiialitet.
Antall ord: 198
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Javisst er det gøyPlantSpirit skrev:Veldig fint å provosere egoets fangarmer. Det er min spesiialitet.
Jeg har ingenting å tilføye i denne tråden....det du skriver kunne like gjerne kommet ifra meg og min sjel. For i sjelene våres finnes det ingen forskjell eller delte meninger. Vi er alle ett i sjelen. Er dere ikke enig folkens?
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Men du syns ikke du gjør deg selv til dommer og bøddel nå da? At du er litt vel skråsikker på troen din?PlantSpirit skrev:Om man stimulerer sitt multidimensjonale potensialet via diverse teknikker,metoder og verktøy som programmerer en i riktig retning i sin bevissthet ang det å følge en naturlig vei i livet så vil må oppdage endel nye ting hele tiden ved seg selv og andre mennesker. Og Naturen rundt en. Det er mye programmering av egoet ang selvkontroll - noen er bevisste på det og lar seg ikke lure og andre er det ikke. Det får en bare respektere. Egoet har fått lov å herje vilt på vår planet i folks bevissthet - men det løser seg mer og mer opp hos mennesker verden over. Har vi et multidimensjonalt potensialet?Javisst, man er bevisst på det så lenge man ikke lar egoet styre for mye og at en ikke har for mye selvkontroll blant annet. Det jeg sier provoserer egoet ekstremt mye og de som også er programmert her og nå til å fornekte det jeg kommer med. Det er speilbilde og proijsering av deres ego - som har kontroll i deres bevissthet og deres multidimensjonale potensialet er på stedet hvil. De går sin vei.Det er helt greit. Veldig fint å provosere egoets fangarmer. Det er min spesiialitet.
Jeg mener; det du tror på er i høyeste grad basert på synsing og egne konklusjoner ut ifra noe som må beskrives som fantasi, med eller uten stimulans. Hva er det som gjør at du, ut ifra overnevnte, velger å se bort ifra muligheten for at det kun er et produkt av psykoaktive stoffers kjemiske virkning på hjernen, lett naivitet overfor urgammel filosofi og liknende?
Og er det ikke litt vel lettvint å bare avfeie all kritikk med "du er for egosentrisk" eller "du har ikke kontakt med ditt multidimensjonale potensiale"? Du er jo utvilsomt ikke dum, så hvorfor skulle du behøve å forsøke å stille deg selv så mye høyere enn andre mennesker? Er ikke det ganske egosentrisk?
Antall ord: 346
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |