Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAndres tanker, i dine egne

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Andres tanker, i dine egne

Innlegg av Nature »

Jeg hadde for en stund siden en utrolig merkelig, men spennende drøm.
I drømmen hjalp jeg ei utrolig missforstått og uglesett tenåringsjente ved å gi healing og å lytte, hun hadde skapt problemer for andre pga sinne og frustrasjon. Jeg fikk inntrykket av hun var død, da hun hele drømmen snakket i fortid. Da jeg våkna (og jeg vet jeg var helt våken, jeg var 100% klar i tankene) Raste hodet mitt i vill fart, som om noen noterte ned ting i hodet mitt som jeg kun var passiv tilskuer til, og leste. Det gikk utrolig fort, og jeg stoppa det hele i noen sekunder i sjokk, fordi jeg med en gang skjønte at dette ikke var mine tanker. Det føltes skikkelig merkelig. Jeg greide å gi slipp og flyte med igjen, fordi jeg utrolig nok kom til å tenke på at jeg ikke måtte avbryte. Da jeg datt ut av det satt jeg med følelsen av at jeg hadde fått livshistorien til denne jenta, og jeg gremmes av at jeg ikke husker noe særlig!
Det eneste jeg husker, som bet seg fast hos meg var setningen ""jeg hadde ingen venner""

Noen som har opplevd noe lignende?:)
Antall ord: 207
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Kanskje det var deg, tanker fra et tidligere liv? Det var det første jeg tenkte på. Jeg tror jeg har opplevd noe lignende, når jeg leser dette kan jeg huske det vagt, ikke akkurat hva jeg tenkte, men følelsen av å ikke styre tankene selv.
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

det kan hende:)

Innlegg av Nature »

har ikke tenkt på den vinklinga før du skrev det nå:) takk for tipset..

Jeg kom til å tenke på nå skjønner du; at i drømmen visste jeg nøyaktig hva som kom til å skje, og når. Fordi jeg hadde vært der før, jeg hadde opplevd det før.
Og prøvd å ordne opp i det, forhidre det som skjedde. Men jeg visste ikke så mye som jeg vet nå den gangen, og fikk stoppa noe den gangen, men ikke alt.

denne gangen fikk jenta fred, fordi jeg handla på en annen måte enn sist.
Jeg benyttet meg av, og fikk hjelp av lyset og kjærligheten, og fikk mot nok til å virkelig ta tak i det.
Antall ord: 123
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Veldig spennende, nå høres det jo iallfall som det var noe i ditt tidligere liv, siden du visste hva som skulle skje. Det kan jo selvfølgelig være en annen løsning, at det bare var en drøm, eller at noen ville fortelle deg noe osv. Men som sagt, det første som slo meg var da et tidligere liv.
Antall ord: 63
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Interessant! Kanksje er det et tidligere liv, kanskje er det en sjel som vil fortelle deg noe???
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

:)

Innlegg av Nature »

Jeg har hatt flere drømmer der ånder har bedt meg om hjelp,og jeg har drømt at jeg har møtt ånder og hjelpt dem med å gå over i lyset, og ofte drømt om generelle besøk av ånder, spesielt ei lita jente:) Har møtt hele familien hennes.. Moren og hennes to eldre brødre:)

Husker spesielt en drøm der ånden av ei dame kom til meg, hun kunne ikke sees, men definitivt høres. Hun spurte om jeg kunne hjelpe henne med healing. Jeg ble så usikker at jeg ikke visste hva jeg skulle svare.. Føler meg så ny i dette enda:/ så ble til at jeg tenkte "kanskje du burde prøve en annen, jeg er redd for å gjøre feil"

Er utrolig spennende å se hvor mye som dukker opp.. Utforsker og lærer mer for hver dag:) Helt fantastisk å kunne utvikle seg selv, og kanskje også utvikle evnene..
Antall ord: 157
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Du er nok en som "formidler", en som kan opptre som "mellomledd" osv for sjeler eller ånder som ønsker hjelp eller kontakt med vår fysiske verden eller å komme over til den andre siden! Høres spennende ut, så dette må du utvikle! Er det medium det kalles?
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

:)

Innlegg av Nature »

Er det det kalles tror jeg:) men klarer ikke helt å tro på at jeg har den evnen:P
Det høres så stort ut.. Kan ikke helt huske at jeg har så utrolig rar bakgrunn med det heller.. annet enn følelser, tanker og drømmer. Har ikke hatt syn..

har vært borti å tenke tanker om mennesker jeg ser, som jeg ikke kjenner. En dag kjørte en rånebil forbi meg og pluselig kom tanken "Det er synd de kjører sånn, han ene i bilen kommer til å dø i bilkræsj" og fikk syn på skrens i en rød bil. Men jeg aner ikke om det stemmer. det er litt absurd å tenke sånn om mennesker iallefall..

For ei stund siden begynte jeg å utvikle healingevne, og det går bra:) Ikke fått øvd meg så mye, men er utrolig sensitiv for energier:)
mange som har meldt seg som vil jeg skal øve meg på dem, så det blir:)
Visste ikke at det var energier, trodde jeg hadde tørna med det første, så har hatt "følelsene" lenge, men ikke visst hva det var..

Er så utrolig spennede alt som skjer, bare gaper og gliser av beundring;P
Det er definitivt mye øyet ikke kan se her i verden

Heldigvis;P
Antall ord: 218
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Du skal ha tro på deg selv slik at dine evner kan utvikle seg fritt. Kunnskapen om disse energiene bærer du med deg, så ha tillit også til deg selv og dine evner. Søk likevel veiledning når du har behov for det.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

jeg har hatt noe av det sammen men i våken tilstand.. jeg kan si at jeg ikke skulle hjelpe noen eller noe slik, men jeg fikk altså tankene til bror min i hue.. bror min er ikke død han lever i beste velgående.. derfor vet jeg ikke om det jeg svarer passer inn her men kanskje?
Antall ord: 59
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

:)

Innlegg av Nature »

Jeg syns egentlig alt som faller inn i hodet når man leser innleggene har noe å gjøre i denne tråden:) For uansett om det ikke er det samme akkurat det samme som andre har delt, er det jo tanker som blir trigget av det som er skrevet:) Derfor har jo alt en sammenheng alikavell:) Jeg syns uansett det er supert å lese andres tanker og opplevelser..

Uansett hva det måtte være;)
Antall ord: 74
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Jeg ville nok ikke lagt noe mer i det enn det det er; nemlig en drøm. Det er lett i etterkant å tolke slike ting, men det er nok bare dine egne tanker. Når man våkner opp fra en drøm vil nok hjernen fremdeles bearbeide informasjonen, og enkelte ganger føles det som om tankene bare farer avsted i en voldsom fart. Du var kanskje heller ikke så våken som du tror eller følte deg. Det hender hjernen "henger litt igjen" i drømmene etter vi har våknet.
Antall ord: 94
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

hm

Innlegg av Nature »

Jeg tror det ligger mer bak drømmen, men dog er det jo bare jeg som kan føle det=)
Jeg har mye tid å tenke på siden dette innlegget startet, og jeg har blitt sikrere på meg selv.. Og har bestemt meg for å ta enkelte av drømmene mine på alvor, for jeg vet noen av dem er spesielle. Og at de har mening, enten fra tidligere tid, eller nå. =)
Antall ord: 70
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 21 Aug 2008 13:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

vel når jeg snakker med dyr/ ånder mm så går det i en enorm hastig het.
desuten så er det som om alt alderede ligger i under bevist heten eller blir send dit før det kommer til "meg".
men jeg tror du burde vere forsiktig! jeg har selv erfart at det IKKE er noe gøy å sitte igjen med en slags film i hodet av andres traumer å forferdelige opplevelser.
(du burdel lere deg å beskytte deg slik att sånt ikke blir hengene igjen hviss du støter på slikt :mozilla_surprised: .)
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

skessa skrev:vel når jeg snakker med dyr/ ånder mm så går det i en enorm hastig het.
desuten så er det som om alt alderede ligger i under bevist heten eller blir send dit før det kommer til "meg".
men jeg tror du burde vere forsiktig! jeg har selv erfart at det IKKE er noe gøy å sitte igjen med en slags film i hodet av andres traumer å forferdelige opplevelser.
(du burdel lere deg å beskytte deg slik att sånt ikke blir hengene igjen hviss du støter på slikt :mozilla_surprised: .)
Hvordan da? =)
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links