Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Trandumskogen+linker til bilder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Amfelia: send meg en pm når du/dere bestemmer dere for å dra.
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 24
Google er din venn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
Det lover jeg, Dan!Dan skrev:Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Mvh Dan
Om ikke annet så kan jo du og jeg dra! For du tør vel å gå i skogen med en fremmed dame en dunkel høstkveld... :mozilla_laughing:
Amfelia
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Å jada. Skal MYE mer til for å skremme meg ...
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 10
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Herr Mysticool & Frøken Sol@ngelica kommer sikkert å melde seg på turAmfelia skrev:Det lover jeg, Dan!Dan skrev:Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Mvh Dan
Om ikke annet så kan jo du og jeg dra! For du tør vel å gå i skogen med en fremmed dame en dunkel høstkveld... :mozilla_laughing:
Amfelia
Antall ord: 73
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Har kikket litt på bildene, og en ting som jeg reagerte litt på , var at utydeligheten i bildene ( tåkevirkningen ) kan tyde på at det var bittelitt fukt på linsa.
Det skal veldig lite til, før lysere partier "diffuseres" / spres slik vi ser antydning til her.
Ser det og der "himmelen kommer ned mot muren", mellom trærne.
Det kan og skje om det er litt høy luftfuktighet på stedet, at "diffuseringen" foregår FØR linsa.
Ellers er det ok bilder, og ja, kan merke at det er "noe mer" der...
mvh Asbjørn
Det skal veldig lite til, før lysere partier "diffuseres" / spres slik vi ser antydning til her.
Det kan og skje om det er litt høy luftfuktighet på stedet, at "diffuseringen" foregår FØR linsa.
mvh Asbjørn
Antall ord: 97
Hide post links |
Ja, gjett om da.Mysticool skrev:Amfelia skrev:Det lover jeg, Dan!Dan skrev:Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Mvh Dan
Amfelia
Herr Mysticool & Frøken Sol@ngelica kommer sikkert å melde seg på tur
Lyst til å dra nå, med en eneste gang!
Antall ord: 87
Hide post links |
Endelig en spennende tråd her, hadde nesten gitt opp gitt.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
Jeg er klar som et egg!Sol@ngelica skrev:Ja, gjett om da.Mysticool skrev:Amfelia skrev:Det lover jeg, Dan!Dan skrev:Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Mvh Dan
Amfelia
Har forresten vært både på Kirkeruinene og Gamle Hvam i kveld, alene i mørket....
Vi får ta turen snarest mulig, bli enig, Sol og Mysticool, så hører vi med Dan og så legger vi ut på tur!
Gleder meg!
Amfelia
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hei AsbjørnAsbjørn skrev:Har kikket litt på bildene, og en ting som jeg reagerte litt på , var at utydeligheten i bildene ( tåkevirkningen ) kan tyde på at det var bittelitt fukt på linsa.
mvh Asbjørn
Det er enormt høy luftfuktighet der. Var der og tok en mengde bilder (i en helt annen sammenheng) for noen uker siden om natten, og da var fuktigheten så høy at menneskene som ble fotografert kastet skygger mot "tåken" i bakgrunnen.
Ellers er det ikke spesielt skummelt å være der, hverken om dagen eller om natten synes jeg.
Mvh Dan
Antall ord: 166
Google er din venn
Hide post links |
Klar jeg å, utsetter alt.Amfelia skrev:Jeg er klar som et egg!Sol@ngelica skrev:Ja, gjett om da.Mysticool skrev:Amfelia skrev:Det lover jeg, Dan!Dan skrev:Fortsatt mye skog - med der tilhørende elg ja ...
Mvh Dan
Amfelia
Har forresten vært både på Kirkeruinene og Gamle Hvam i kveld, alene i mørket....
Vi får ta turen snarest mulig, bli enig, Sol og Mysticool, så hører vi med Dan og så legger vi ut på tur!
Gleder meg!
Amfelia
Antall ord: 147
Hide post links |
Skulle ønske at man hadde noe "skummelt" her nede i våre trakter.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg begynner å ønske meg sørover så jeg kan dra på paranormal utflukt sammen med "gjengen" :mozilla_smile: Det høres ut som at dere har det så sosialt og trivelig...
Antall ord: 31
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Agreed!!!!
Dere må i alle fall gi oss alle juicy detaljer om turen!!! Hvis det blir noe da
Antall ord: 18
Hide post links |
Klart det blir tur, enten på den ene eller andre måten, ligger ikke en halvtime unna engang =DVermilion Oriol skrev:Agreed!!!!
Vi har vært på en god del turer allerede i år, men pga så stor negativitet her, har vi valgt og holde mye spennende for oss selv.
Kanskje vi engang skriver om det? Hvem vet
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Populært kalt "morgentåkedalen" etter mummitrollet. Du har tydelig ikke vært der de nettene FSK trente i sin tid Det var skummelt det! :mozilla_cool:Dan skrev:Hei AsbjørnAsbjørn skrev:Har kikket litt på bildene, og en ting som jeg reagerte litt på , var at utydeligheten i bildene ( tåkevirkningen ) kan tyde på at det var bittelitt fukt på linsa.
mvh Asbjørn
Det er enormt høy luftfuktighet der. Var der og tok en mengde bilder (i en helt annen sammenheng) for noen uker siden om natten, og da var fuktigheten så høy at menneskene som ble fotografert kastet skygger mot "tåken" i bakgrunnen.
Ellers er det ikke spesielt skummelt å være der, hverken om dagen eller om natten synes jeg.
Mvh Dan
Antall ord: 195
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |