Hei hei:)
artig side dere har her, den åndelige verden blir jo mer og mer opplyst nå om dagene og flere og flere begynner å tro (eller man tror man ser/hører/føler ting) og det er forstålig for man hører mye rart nå om dagene.. jeg tror på den åndelige verden og har vært borti mye. og kan litt som dyretolking, lese mennesker, se/høre/føle ting man ikke kan sette ord for. jeg tro at vist man er åpen nok til å føle slike ting kan man det, man åpner liksom en dør for det vi egentlig vil stenge ute. men man må også skille mellom fantasi og "virkeligheter". jeg selv har opplevd masse ting som ikke kan forklares og har fått hjelp av klarsynte til å fjerne noe som plaget meg i hjemmet. og jeg kan føle vondt og godt. jeg tror alle har en evne til å føle ting som de ikke tenker helt over.. hvorfor kan vi da alle se for eksempel en hest som står på et beite, men du føler den ikke har det bra og får i senere tid vite at den hesten sliter med både det ene og det andre. dette er ting man bør tenke litt på, men ikke overdrive heller.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Den åndelige verden
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 16:38
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hordaland
Den åndelige verden
Antall ord: 224
Somewhere in time I will find you and haunt you again.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Sant sant det du! Velkommen hit
Antall ord: 6