Healing og annen alternativ medisin ⇒ Pappa er healer!
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 15:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gjøvik.
Pappa er healer!
Jeg vet det er mye tøv inne her og det er sikkert ikke så mange som tror dette, men tro meg det er sant! For noen år siden hadde tanta mi skikkelig vondt i armen. Hun dro til legen og han sa det var no med den, men jeg husker ikke helt hva det var, men hun hadde driit vondt og gikk på smertestillende og alt det derre der. Til og med spesialister så på det, men skjønnte ikke helt hve det var. Hun hadde vondt i armen rundt ett halvår. Men så var hun på besøk hos oss. Pappaen min dreiv å så på hånda hennes, så begynte han å heale henne på armen i cirka et kvarter, plutselig var det ikke vondt i det hele tatt. Hun fikk til legen igjen å fortalte det, legen ble helt rar når han fikk høre det, men han syntes det var bra. Og siden har ikke tante hatt vondt i armen i det hele tatt. Og dette er bare ett av flere tilfeller som pappa har healt folk. Og hvis han holder hånda over armen din føler du varmen fra hånda hans.
Antall ord: 198
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Så flott! Fin historie, tror deg jeg.
Velkommen hit! Mye artig oglitt dumt tøv, men også en hel del alvor og mange spennende diskusjoner.
Velkommen hit! Mye artig oglitt dumt tøv, men også en hel del alvor og mange spennende diskusjoner.
Antall ord: 25
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nittedal
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Så heldig du er som vokser opp med noen som driver med healing i familien! Og velkommen til forumet forresten
Antall ord: 20
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |