Hadde en spesiell episode en gang da jeg var rundt 12 år. Lå og sov i senga, var på dagen tror jeg. Plutselig ser jeg en lyskule komme med stor fart mot meg, den kommer nærmerere og nærmerer til den plutselig treffer meg midt i pannna. Føltes da akkurat som om jeg fikk et elekrisk støt og jeg husker at kroppen min ble spent i en bue på en måte.
Er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Har lurt på dether siden det skjedde......
På forhånd takk :mozilla_cool:
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Vet ikke om jeg er inne på riktig forum, men jeg prøver
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Sep 2007 17:57
- 17
Vet ikke om jeg er inne på riktig forum, men jeg prøver
Antall ord: 98
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
?
kan det være alt fra kule lyn til energi kule som det finnes så mange av men helt ærligt tror jeg du vet svaret selv?
Antall ord: 26
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: ?
Gjør ikke det nei. Kanskje du kan forklare meg hva du mener med det? At jeg vet det selv....miss skrev:kan det være alt fra kule lyn til energi kule som det finnes så mange av men helt ærligt tror jeg du vet svaret selv?
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
ToneLise skrev:Gjør ikke det nei. Kanskje du kan forklare meg hva du mener med det? At jeg vet det selv....miss skrev:kan det være alt fra kule lyn til energi kule som det finnes så mange av men helt ærligt tror jeg du vet svaret selv?
jo du ser at det personen selv tror det er er ofte rett
tenk etter hvilken følele du fikk av hva det var osv
Antall ord: 75
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Min søster hadde en slik opplevels en gang,mens hun lå i sengen.......
Antall ord: 14
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kan egentlig ikke huske hva jeg tenkte, husker bare at jeg synes det var litt spesielt. Vet at det var noe som skjedde, men hva det var aner jeg ikke.miss skrev:ToneLise skrev:Gjør ikke det nei. Kanskje du kan forklare meg hva du mener med det? At jeg vet det selv....miss skrev:kan det være alt fra kule lyn til energi kule som det finnes så mange av men helt ærligt tror jeg du vet svaret selv?
jo du ser at det personen selv tror det er er ofte rett
tenk etter hvilken følele du fikk av hva det var osv
Men takk for svar :mozilla_smile:
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Vet ikke om jeg er inne på riktig forum, men jeg prøver
Fikk du lammelser? Beskriver det litt annerledes enn min opplevelse, men hadde du lammelser og var våken kan du ha hatt en såkalt søvnparalyse!ToneLise skrev:Hadde en spesiell episode en gang da jeg var rundt 12 år. Lå og sov i senga, var på dagen tror jeg. Plutselig ser jeg en lyskule komme med stor fart mot meg, den kommer nærmerere og nærmerer til den plutselig treffer meg midt i pannna. Føltes da akkurat som om jeg fikk et elekrisk støt og jeg husker at kroppen min ble spent i en bue på en måte.
Er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Har lurt på dether siden det skjedde......
Antall ord: 127
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: Vet ikke om jeg er inne på riktig forum, men jeg prøver
Hei. Nei jeg sov, er i hvert fall det jeg husker. Er lenge siden det skjedde, husker bare at denne lyskulen kom mot meg, akkurat som en komet, og traff hodet mitt midt i panna. Kan ikke huske att jeg fikk noen lammelser etterpå heller. Har du opplevd det også? Tror jeg husker at jeg hørte enn sånn suse lyd, akkurat som noe kommer susende mot deg. Hva kan det her være????Mysticool skrev:Fikk du lammelser? Beskriver det litt annerledes enn min opplevelse, men hadde du lammelser og var våken kan du ha hatt en såkalt søvnparalyse!ToneLise skrev:Hadde en spesiell episode en gang da jeg var rundt 12 år. Lå og sov i senga, var på dagen tror jeg. Plutselig ser jeg en lyskule komme med stor fart mot meg, den kommer nærmerere og nærmerer til den plutselig treffer meg midt i pannna. Føltes da akkurat som om jeg fikk et elekrisk støt og jeg husker at kroppen min ble spent i en bue på en måte.
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Nei ikke godt å si hva det kan være da...ikke er jeg noen ekpert på slikt heller!
Dæven, skal ikke være lett!
Dæven, skal ikke være lett!
Antall ord: 25
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Ball lightning is described as a floating, illuminated ball that occurs during thunderstorms. They can be fast moving, slow moving or nearly stationary. Some make hissing or crackling noises or no noise at all. Some have been known to pass through windows and even dissipate with a bang.
Antall ord: 48
Hide post links |