Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ HVISKESTEMMER PÅ ROMMET PÅ NATTA trenger hjelp fort
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
HVISKESTEMMER PÅ ROMMET PÅ NATTA trenger hjelp fort
Jeg hører ofte rare lyder når det er helt stille som på natta.
Det hele startet i femte klasse, da jeg gikk ned til mamma når jeg hadde prøvd å sove litt.
Da sa jeg at jeg hørte hviskestemmer på rommet, mamma sa at det var rørene som var tette eller no skjønte ikke det.
Men hu ordna noe så jeg ikke hørte de så mye lenger.
Ett år senere kom det tilbake, lurer på hva det er. Mamma hører det ikke, ingen andre bare jeg som hører dårlig til og med.
Jeg har ofte prøvd å høre hva som blir sagt i hviskestemmene men hører ikke noe spesielt, bare noe som ligner på: "KOM IGJEN." og: "DØØØ"
lurer på hva dette kommer av, fortsatt i niende hører jeg det, men er mer vant til det.
Tror det har en forbindelse med den gamle mannen jeg skrev om i innlegget her som heter "jeg kjenner en gammel mann, vi kaller han den gamle mannen"
Det hele startet i femte klasse, da jeg gikk ned til mamma når jeg hadde prøvd å sove litt.
Da sa jeg at jeg hørte hviskestemmer på rommet, mamma sa at det var rørene som var tette eller no skjønte ikke det.
Men hu ordna noe så jeg ikke hørte de så mye lenger.
Ett år senere kom det tilbake, lurer på hva det er. Mamma hører det ikke, ingen andre bare jeg som hører dårlig til og med.
Jeg har ofte prøvd å høre hva som blir sagt i hviskestemmene men hører ikke noe spesielt, bare noe som ligner på: "KOM IGJEN." og: "DØØØ"
lurer på hva dette kommer av, fortsatt i niende hører jeg det, men er mer vant til det.
Tror det har en forbindelse med den gamle mannen jeg skrev om i innlegget her som heter "jeg kjenner en gammel mann, vi kaller han den gamle mannen"
Antall ord: 177
God gave rock 'n' roll to YOU
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Kanskje du har tinitus (øresus) :mozilla_wink:
Antall ord: 7
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Hei,
Et godt tips kan være å ta en båndopptaker og se om den fanger inn det du hører. Dersom den ikke gjør det, kan du med stor sannsynlighet fastslå at det hele skjer inne i hodet ditt eller som foreslått over som en del av tinitus eller lignende.
Skulle det mot formoding også dukke opp på båndopptaker kan det se ut til at det har med fysisk/paranormalt fenomen å gjøre. Det kan være lyder i rør som høres ekstra godt etter at det blir stille i huset osv... eller som du selv sier.. den gamle mannen...
Det hadde vært kjekt om du kunne holdt oss oppdatert.
StormS;)
Et godt tips kan være å ta en båndopptaker og se om den fanger inn det du hører. Dersom den ikke gjør det, kan du med stor sannsynlighet fastslå at det hele skjer inne i hodet ditt eller som foreslått over som en del av tinitus eller lignende.
Skulle det mot formoding også dukke opp på båndopptaker kan det se ut til at det har med fysisk/paranormalt fenomen å gjøre. Det kan være lyder i rør som høres ekstra godt etter at det blir stille i huset osv... eller som du selv sier.. den gamle mannen...
StormS;)
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Og høre stemmer er symptomer på flere psykologiske forstyrrelser.
Det trenger ikke være noe alvorlig i det hele tatt, men du bør snakke med en fagperson sånn bare for sikkerhets skyld.
Det ville jeg gjort. :mozilla_smile:
Det trenger ikke være noe alvorlig i det hele tatt, men du bør snakke med en fagperson sånn bare for sikkerhets skyld.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
Jeg tviler på at lydene du hører kommer inn til hodet som lydsignaler, tror heller at det er signaler i hjernen som tolkes som hvisking eller lignende.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
HAR snakket med TO psykologerMetodisten skrev:Og høre stemmer er symptomer på flere psykologiske forstyrrelser.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
sett på the shining nå da???Dan skrev:redrum?
Mvh Dan
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Er nok heller ondskapens hotell leser du redrum bakvendt så skjønner du det men dårlig spøk uansett da..*JUNE* skrev:sett på the shining nå da???Dan skrev:redrum?
Mvh Dan
Antall ord: 34
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Aug 2006 14:19
- 18
- Lokalisering: telemark
Hadde en bekjent av meg som også hørte stemmer i huset sitt.Han trodde at han hadde klikka og at han hørte stemmer.
Men så spurte han meg om å komme på besøk,så forklarte han meg alt.Da bare smilte jeg og sa at jeg bare hadde ventet på det.
For første gangen jeg var der,så hadde jeg sett en eldre mann i vinduet.Men jeg sa ingenting for å opprøre han.Er jo ikke alle som kan se spøkelser.
Men fikk huset renset og etter det har det vært stille og fredelig der.
Så prøv å snakk med noen som kan rense huset og få jaget ut det som er der.
Men så spurte han meg om å komme på besøk,så forklarte han meg alt.Da bare smilte jeg og sa at jeg bare hadde ventet på det.
For første gangen jeg var der,så hadde jeg sett en eldre mann i vinduet.Men jeg sa ingenting for å opprøre han.Er jo ikke alle som kan se spøkelser.
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Neida, det plager meg ikke så mye nå lengertmtl84 skrev:Hadde en bekjent av meg som også hørte stemmer i huset sitt.Han trodde at han hadde klikka og at han hørte stemmer.
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
Det er greit å høre stemmer inne i hodet sitt så lenge de snakker en om gangen ...
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 19
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Lokalisering: Hamar
storms skrev:Hei,
StormS;)
enig
Antall ord: 121
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Aug 2006 14:19
- 18
- Lokalisering: telemark
Hmm er stor forskjell på å være psykisk syk og det å se,høre eller oppleve overnaturlige ting.Dan skrev:Det er greit å høre stemmer inne i hodet sitt så lenge de snakker en om gangen ...
Mvh Dan
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
Hva om det vi kaller psykologiske forstyrrelser er paranormale hendelser vi tar inn? De som sliter med f.eks at de hører stemmer, blir jo sjelden kurert for dette....Metodisten skrev:Og høre stemmer er symptomer på flere psykologiske forstyrrelser.
Antall ord: 73
Den som ler sist er treig......
Hide post links |