Healing og annen alternativ medisin ⇒ ..
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 02:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
..
.
Sist redigert av TT på 08 Sep 2007 02:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Antall ord: 0
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
hei svartepus! dette ble bare tull..........har rota bort alt jeg hadde og får ikke lagt til nytt......de det meg det er noe galt med?
Antall ord: 27
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Hva mener du?murmel skrev:hei svartepus! dette ble bare tull..........har rota bort alt jeg hadde og får ikke lagt til nytt......de det meg det er noe galt med?
Antall ord: 32
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Helt enig *Thumbs up*
Antall ord: 4
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
får ikke til å legge inn den du har laget til meg og så har jeg slettet det andre bildet mitt i tillegg..og får ikke til på nytt har mange fine bilder,men står at de er for store osv...
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Enig med trådstarter?murmel skrev:enig m hva?un0rmal skrev:Helt enig *Thumbs up*
Antall ord: 15
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Oida... Skulle du bytte avataren også, eller var det et uhell at du forandret på den? Her er en link til en side med avatarer. Kanskje du finner noen som er små nok der?murmel skrev:får ikke til å legge inn den du har laget til meg og så har jeg slettet det andre bildet mitt i tillegg..og får ikke til på nytt har mange fine bilder,men står at de er for store osv...
http://www.exclusiveavatars.com/
I tilfelle du har misforstått litt, så er altså signaturfeltet der du har skrevet det sitatet som ligger under streken i innleggene dine ("Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that"). Du kan enten beholde dette sitatet, eller bare fjerne det og legge inn signaturbildet istedet.
Jeg prøver å forklare gangen i dette en gang til (jeg anbefaler at du har to vinduer åpne i nettleseren, en med dette innlegget og en med paraprofilen i. Da har du mer oversikt):
1. Gå inn i profilen din
2. scroll ned på siden til du finner signaturfeltet (altså IKKE der du legger inn ny avatar, men den store ruta som ligger under "Profilinformasjon")
3a. Klikk i signaturruten og skriv inn følgende:
Eller
3b. marker hele linken inkludert , klikk på "rediger"-menyen øverst i nettleseren din og velg "kopier". Klikk i signatur-ruten, klikk på "rediger"-menyen igjen og velg "lim inn".
4. fjern åpenrommene i linjen sånn at alt står tett i en hel linje.
5. lagre profilen din.
Da skal det fungere... Lykke til, og bare spør hvis du lurer på noe!
Antall ord: 281
Hide post links |