For de av dere som er ute etter litt meditativ musikk, eller de av dere som bare er ute etter rolig musikk, har jeg nå valgt å legge ut min myspace-side så dere kan høre litt på det jeg har laget. Jeg har laget musikk i 2 år, så jeg er ikke av de mest erfarne. Lager bare det jeg synes høres bra ut. I tråd med min samiske herkomst, bruker jeg mye joik i det jeg lager.
Interesserte kan gå inn her (uinteresserte får også lov ).
Husk at det alltid er artig med tilbakemeldinger Skulle det bli behov for mp3-versjoner av noen av låtene, så kan jeg kontaktes via PM.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healingmusikk
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jun 2007 22:46
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Her og nå!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2004 12:25
- 20
- Kjønn (valgfri): Hannkjønn
- Lokalisering: Asker
- Blitt takket: 1 gang
- Kjønn:
Du er herved en av mine favorittmusikere innen denne sjangeren
Kjempebra synes jeg! Er helt borte jeg nå *sss* Ble litt skeptisk med en gang når jeg hørte det samiske , men så ble jeg bare helt med, var fint synes jeg. Er fint med litt joik også! Se til å få gitt ut en cd da gutt!
Kjempebra synes jeg! Er helt borte jeg nå *sss* Ble litt skeptisk med en gang når jeg hørte det samiske , men så ble jeg bare helt med, var fint synes jeg. Er fint med litt joik også! Se til å få gitt ut en cd da gutt!
Antall ord: 58
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2007 13:25
- 17
- Lokalisering: Nedre Eiker
Kjempe bra musikk. Hvordan kan man laste ned om mulig?
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Oi, så flott og spennende. Du er jo kjempedyktig! Takk for at du deler
Antall ord: 14
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takker for koselige tilbakemeldinger Nå ble jeg glad!
Send meg et PM med mailadressen din, så kan jeg sende over noen mp3-er.JaDa skrev:Hvordan kan man laste ned om mulig?
Vi får se hva fremtiden bringer. Er usikker på fremgangsmåten for å gi ut en CD. Men vi får se. Mirakler skjer jo hver dagabrj skrev:Se til å få gitt ut en cd da gutt!
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
vakkert og nydelig! har veldig lyst til å bruke musikken din til behandling når jeg healer. kan jeg laste ned eller kjøpe noe sted? gratulerer ihvertfall!
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Bruk i vei! Det er meg en ære Bare gi meg mailadressen din over PM, så kan jeg sende mp3-versjonene.murmel skrev:vakkert og nydelig! har veldig lyst til å bruke musikken din til behandling når jeg healer. kan jeg laste ned eller kjøpe noe sted? gratulerer ihvertfall!
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: helgeland
nydelig vakker musikk du lager!!! Du er virkelig flink så dette må du fortsette med!!
Musikken din kan jeg også tenke meg blir fantastisk å bruke under healing..
trollbinding
Musikken din kan jeg også tenke meg blir fantastisk å bruke under healing..
trollbinding
Antall ord: 28
Hide post links |