Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg må ha kontakt fort!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
girlwithgift
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Aug 2007 20:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Spannaveien Haugesund

Jeg må ha kontakt fort!!!

Innlegg av girlwithgift »

Jeg må ha kontakt med en død slektning fordi det er et veldig viktig spørsmål jeg må ha svar på¨- meditasjon funker ikke for meg, og jeg har prøvd ouija, man kan si at det ikkje gikk så greit. Please hvis noen kan noen andre metoder så si d fort
Antall ord: 54
girlwithgift

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: Jeg må ha kontakt fort!!!

Innlegg av PearlDrop89 »

girlwithgift skrev:Jeg må ha kontakt med en død slektning fordi det er et veldig viktig spørsmål jeg må ha svar på¨- meditasjon funker ikke for meg, og jeg har prøvd ouija, man kan si at det ikkje gikk så greit. Please hvis noen kan noen andre metoder så si d fort
hvorfor? vis jeg får spøre?
Antall ord: 63
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17
Blitt takket: 1 gang

Re: Jeg må ha kontakt fort!!!

Innlegg av miss »

girlwithgift skrev:Jeg må ha kontakt med en død slektning fordi det er et veldig viktig spørsmål jeg må ha svar på¨- meditasjon funker ikke for meg, og jeg har prøvd ouija, man kan si at det ikkje gikk så greit. Please hvis noen kan noen andre metoder så si d fort

har du tenkt at du gjerne hvet svaret alerede?
sett deg ned lukk øynene ta inn sansene, men tenk ikke på noe så åpner du øynene da du har klart å slappe av, å ikke tenker på noe så vet du svaret, det første svaret som dukker opp er som regel rett hvis du har gjort det riktigt.

enkel og urfarlig måte å få svar på men ops du må få det til ellers blir det feil.
det kan å være det kommer opp i bilder, stemme mens du slapper av (før du opner øynene)
og ikke fornekt svaret det er det mange som gjør.

lykke til :mozilla_wink:
må bare komme å si hvordan det gikk.(galt eller flott) men jeg tror det går bra :mozilla_smile:
Antall ord: 185
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mattao92

Innlegg av mattao92 »

prøv å reis til huset der slektningen bodde
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

Du kommer iallefall ingen vei med å stresse. Slapp helt av og ta det rolig. Tenk over saker to ganger før du setter igang med hysteriske tiltak. Som miss sier: hva om du egentlig vet svaret alt?

Av andre råd jeg kan gi deg er det å oppsøke et medium. Jeg vil ikke anbefale deg å prøve å vekke evner hos deg selv på grunn av én ting. Å kunne se og snakke med døde medfører et ansvar som ikke kommer til å la deg være i fred på nettene. Det er et livsansvar. Ikke en impuls du helt plutselig fikk en vakker dag. Kan du se dem, så er det på heltid.

Om du likevel henger med og vil vekke denne gaven, så kan jeg bare si at du må ha tålmodighet. Jeg vekket mitt gjennom meditasjon, men du sier at det ikke fungerer på deg, og da er jeg med en gang ledet til den oppfatningen at du ikke har prøvd hardt nok. Sett på noe meditasjonsmusikk (om du vil ha, så har jeg. Bare send et PM) og sett deg godt til rette. Intet poeng med fancy stillinger her, men ikke ligg på rygg. Da sovner du. Sitt i en stilling som er behagelig. Så må du la ting flyte uten at du blir helt borte. En mellomting er fint. Deretter - tålmodighet er en dyd, kort og godt ;).

Til slutt må du ha helt klart for deg hvorfor du vil se og snakke med de døde. Det er mest for din egen del så du ikke famler rundt i blinde uten noe å fokusere mot.

Lykke til uansett hvilket valg du tar!
Antall ord: 279
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Hei,

Jeg tenkte egentlig ikke svare her, men noe drar meg til tråden. Det er som det hviskes, Hannah... Hannah.....

Det gir ingen mening, for Hanna(h) er ikke ditt navn.

Om jeg tenker på navnet så får jeg en tysk følelse, som i f.eks Hannah Uwe.... Det lokker til skipsfart/utlendighet/innvandring/etc

Her kan jeg jo selvsagt kline på med noen fantastiske historier og teorier, men det er ikke det du søker. Du søker kontakt med de døde.....

Hvorfor kan det ikke være slik at din bestefar hviler så vel i fred? Der hvor livet virkelig tar slutt?

StormS;)
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links