Healing og annen alternativ medisin ⇒ thetahealing
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2006 18:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: helgeland
thetahealing
heisann
lurte på om noen her har gådd thetahealing kurs? og erfaringene rundt det...
har meldt meg på et kurs i sandnessjøen i oktober å gleder meg masse.
det er en kjempe dyktig mann som skal ha kurset:)
lurte på om noen her har gådd thetahealing kurs? og erfaringene rundt det...
har meldt meg på et kurs i sandnessjøen i oktober å gleder meg masse.
det er en kjempe dyktig mann som skal ha kurset:)
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Hei,kan jeg få spørre hva det er?
mvh marikken
mvh marikken
Antall ord: 11
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
det er healing på theta nivå.
kan jeg få lov til å spørre hvor mye et slikt kurs koster, og hvor lenge det varer?
kan jeg få lov til å spørre hvor mye et slikt kurs koster, og hvor lenge det varer?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det varer over 3 dager og koster 3000kr:)
det går inn på å endre trosystemer ol..
det går inn på å endre trosystemer ol..
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
du kan jo gå inn på twohearthealing så ser du prisene han tar ol:)
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
leste litt om hva man lærte på et slikt kurs, og syntes det var for mye ting å lære på så kort tid. theta nivå er ikke noe de fleste klarer å nå på første forsøk.. vet du noe om de tar rabatter for repetering av kurs?
men uansett lykke til, og du har bare å komme med et referat fra kurset! spennende å høre om opplevelser fra slike kurs..
men uansett lykke til, og du har bare å komme med et referat fra kurset! spennende å høre om opplevelser fra slike kurs..
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja det er rabatter på kurs man har tatt før..har tatt noen reiki kurs tidliger å forsto det slik at man får rabatt selv om man har tatt det til en annen kursleder:)
har en veninne som har tatt kurset før å skal ta det igjen å får rabatt på det.
det er mye som må læres..har fått boka til vianna så jeg får lest den først..så er vi blitt enig om å samles senere for å øve på hverandre å utveksle erfaringer.
forstår det slik at dette kan man bruke hver dag hjemme å på jobb:) bruker mye reiki å det er på alfa nivå..forstår det slik at man lærer på kurset hvordan man fort kommer i theta nivå..
ut i fra det jeg har lest har jeg prøvd å kombinere reiki å theta..ble en helt annen opplevelse:)
så jeg gleder meg vilt til å lære det meg ordentlig å komme i gang:)
skal gi full rapport når kurset er over:)
det er mye som må læres..har fått boka til vianna så jeg får lest den først..så er vi blitt enig om å samles senere for å øve på hverandre å utveksle erfaringer.
forstår det slik at dette kan man bruke hver dag hjemme å på jobb:) bruker mye reiki å det er på alfa nivå..forstår det slik at man lærer på kurset hvordan man fort kommer i theta nivå..
ut i fra det jeg har lest har jeg prøvd å kombinere reiki å theta..ble en helt annen opplevelse:)
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
når du allerede mestrer å nå alfanivå, har du jo en fordel, da går det nok lett for deg.piara skrev:ja det er rabatter på kurs man har tatt før..har tatt noen reiki kurs tidliger å forsto det slik at man får rabatt selv om man har tatt det til en annen kursleder:)
lykke til!
hm.. fikk lyst til å ta et slikt kurs selv..
Antall ord: 202
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
takk for det:)
kom å vær med da vel:) jo flere vi er sammen.....
som du så på sia han skal han ha kurs andre plasser også..men forstår at det er utdannet 40 lærere i norge...
dette er noe alle kan lære seg!!
klæm
kom å vær med da vel:) jo flere vi er sammen.....
som du så på sia han skal han ha kurs andre plasser også..men forstår at det er utdannet 40 lærere i norge...
dette er noe alle kan lære seg!!
klæm
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hm.. det var kanskje et altfor langt stykke å reise.. men men, finnes nok andre som har slike kurs ved Oslo området, får søke litt..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2006 22:39
- 18
Heia Theta healing er absolutt noe å anbefale.. Ja forstår godt at noen kan få bakoversveis når di leser kurs innholdet. Men jeg kan trøste dere med at alt kommer til å gå på skinner når dere først begynner :mozilla_wink:
Man skal jo lære av sine erfaringer!!
Man skal jo lære av sine erfaringer!!
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jun 2007 22:46
- 17
- Lokalisering: Her og nå!
Ja, jeg har en god venn som driver med dette. Han var Norges første sertifiserte instruktør og lærer meg det gratis! Han har allerede aktivert healing-genene mine, så jeg har tjuvstartet litt på kurset.
Thetahealing (theta = 9) går ut på å forandre hjernefrekvensen til thetabølger, som er den samme som hjernen havner i når vi holder på å sovne, eller når barn spiller dataspill og havner i en trancelignende tilstand. I denne tilstanden, får man kontakt med Skaperkraften, Gud, Allah, Brahma - hva enn du vil kalle det. Man får kontakt med energien som flyter i oss alle. Opprinneligheten. Når du snakker med Skaperkraften og lærer deg å stole på den, lærer deg å motta ubetinget kjærlighet - kan du begynne å be den om ting. Det kan være så banale ting som å finne en parkeringsplass eller så alvorlige ting som å heale en alvorlig syk person. Alt er mulig. Vianna Stibal er grunnleggeren og den som oppdaget denne veien til Skaperkraften. Dere kan lese mer om thetahealing her
Thetahealing (theta = 9) går ut på å forandre hjernefrekvensen til thetabølger, som er den samme som hjernen havner i når vi holder på å sovne, eller når barn spiller dataspill og havner i en trancelignende tilstand. I denne tilstanden, får man kontakt med Skaperkraften, Gud, Allah, Brahma - hva enn du vil kalle det. Man får kontakt med energien som flyter i oss alle. Opprinneligheten. Når du snakker med Skaperkraften og lærer deg å stole på den, lærer deg å motta ubetinget kjærlighet - kan du begynne å be den om ting. Det kan være så banale ting som å finne en parkeringsplass eller så alvorlige ting som å heale en alvorlig syk person. Alt er mulig. Vianna Stibal er grunnleggeren og den som oppdaget denne veien til Skaperkraften. Dere kan lese mer om thetahealing her
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 10 Okt 2006 20:33
- 18
- Lokalisering: Bergen
Hei!
Jeg tar Thetahealing Avansert i Bergen denne helgen. Syns det er en helt fantastisk metode og anbefaler den til alle! Som sagt kan det virke som det er mye å lære på en helg, men det er bare fordi theta kan brukes til omtrent alt. Vi har brukt mye tid på å renske opp i oss selv, og nå vet jeg hvor viktig det er å være "rein" når en skal jobbe med andre. En annen ting med theta er at vi lærer å ta kontakt med det syvende eksistensnivå, og da får du den hele og fulle sannhet, til sammenligning med mange andre kurs der en bare går opp til det femte.
Jeg tar Thetahealing Avansert i Bergen denne helgen. Syns det er en helt fantastisk metode og anbefaler den til alle! Som sagt kan det virke som det er mye å lære på en helg, men det er bare fordi theta kan brukes til omtrent alt. Vi har brukt mye tid på å renske opp i oss selv, og nå vet jeg hvor viktig det er å være "rein" når en skal jobbe med andre. En annen ting med theta er at vi lærer å ta kontakt med det syvende eksistensnivå, og da får du den hele og fulle sannhet, til sammenligning med mange andre kurs der en bare går opp til det femte.
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
gosj...nå gleder jeg meg da enda mere...tenkte å ta de neste kursene etter hvert..
det blir spennende!!!
Hvordan jikk det i helga da????
det blir spennende!!!
Hvordan jikk det i helga da????
Antall ord: 24
Hide post links |