Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKontakte Åndene

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Kontakte Åndene

Innlegg av Nej »

Heij..
Er det noen som kan forklare nøye og nøyaktig hvordan man kan lage et såånn spiritisme-brett. hvor man har en mynt / glass i mitten.. Svaret må inneholde om hvilke material jeg skal "tegne" det på.. akr eller tre.. (hvis det har noe å si)

Så vill jeg også hvite hvordan man kan komunisere med ånder , hjelpere og sånne ting.. Forklar nøye.. Noen som vet omhvordan man kan driv emed spiritisme når man bare er en person? takk på forhond tildere som kanhjelpe meg litt<33
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Hvor gammel er du? Og hvilke ånder er det du søker?
Antall ord: 12
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Innlegg av Nej »

Hvilke ånder fins det da?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Nej skrev:Hvilke ånder fins det da?
Gode og onde.
Antall ord: 10
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Innlegg av Nej »

Da bil jeg kontakte gode onder.. Hvordan?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Innlegg av Nej »

Ånder**
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Nej skrev:Da bil jeg kontakte gode onder.. Hvordan?
Gode ånder mener du.Da trenger du på ingen måte et slikt brett. Hvor gammel er du, eller hvor ung er du?
Antall ord: 32
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Innlegg av Nej »

1. september blir jeg 13.. Vet at dere/Du tenker.. hun er for ung..men jeg er ikek den jenta som gir seg så fort.. Høyder er minskrekk.. jeg tåler dette.. har ingen angst.. så? noen som kan hjelpe meg og forklare meg hvordan jeg kan få kontakt?
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Nej skrev:1. september blir jeg 13.. Vet at dere/Du tenker.. hun er for ung..men jeg er ikek den jenta som gir seg så fort.. Høyder er minskrekk.. jeg tåler dette.. har ingen angst.. så? noen som kan hjelpe meg og forklare meg hvordan jeg kan få kontakt?
Vel, det kan begynne som en "lek" i ung alder. Men "lek" med slike ånder som en kan komme i kontakt med via slike brett kan få alvorlige konsekvenser på ett eller annet tidspunkt. Ikke alle ånder er gode ånder selv om de gir seg ut for å være sådanne.

Vit at den svakeste ånd om den nå er god eller ond, er sterkere enn noe menneske, ja den sterkeste mann.

Og Guds Ånd, engler, manifisterer seg ikke på den måten, altså via brett.
Antall ord: 138
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nej
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Aug 2007 17:17
17

Innlegg av Nej »

Takk.. Jeg hvet en del om ånder.. men jeg hvet ikke hvordan komunisere.. noen som kan fortelle meg nøyaktig hva jeg er ute etter.. Ellers takk for Advarslen;) **Sta**
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Vel, jeg er enig i det misty-gutt sier, dette e ikke en lek, dette er heller ikke et spill, men en måte å kommunisere til avdøde/ånder på den andre siden. Om du ikke har noe du lurer på, men bare vil teste, så må du vite konsekvensene. Å spørre om døden vil være det dummeste du gjør, så jeg sier aldri (med stor A) spør om døden, når du dør f.eks. Dette er ting du rett og slett ikke skal vite.

En kan lage et spiritisme brett så enkelt som å ta et vanlig ark, sktive på alle boktavene i alfabetet og klippe dem ut en etter en, legg dette i en sirkel på bordet.

Deretter tar du et lite glass, gjerne av krystall. For å lage stemning kan du gjerne tenne noen stearinlys. Det er veldig viktig at du velger en glatt overflate der du skal utføre dette.

Be om beskyttelse, en liten bønn, be hjelperene dine beskytte deg ol.

Anntall spillere er valgfritt, om dere er over 6 kan det jo bli litt kjemping om glasset:) Du kan også være 1, men jeg tror personlig det er lettere med 2stk eller fler.

Du skal ha øynene dine lukket gjennom runden, da glasset stopper kan du lukke dem opp igjen. Ha gjerne bind for øynene.

Da er vi kommet til selve handlingen. Slukk lyset. Sett deg godt til rett og konsentrer deg.

Da du føler du er rede, dytter du/dere forsiktig glasset i gang, glasset skal bare ha litt hjelp, du/dere merker om glasset plutselig går fortere, eller at noen tar "tak":) Forsikre deg at ingen (om det er fler) tuller, eller lurer hverandre, dere har ingen glede av det!

Spør enkle spørsmål i begynnelsen, som f.eks ja og nei spørsmål, om du lurer på om det du skal spørre om er upassende, ikke spør, ta et annet spørsmål.

Da du/dere er ferdig, takk for beskyttelsen, og for åndene som du/dere fikk kontakt med.
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kulis1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 16 Sep 2007 13:51
17

let litt

Innlegg av kulis1 »

Hei.

Visst du leter/søker litt finner du 1000 andre slike tråder, mange svar står der.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

misty-gutt skrev:
Vit at den svakeste ånd om den nå er god eller ond, er sterkere enn noe menneske, ja den sterkeste mann.
.
huh? hvor får du dette fra?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Re: Kontakte Åndene

Innlegg av Mariann66 »

Nej skrev:Heij..
Er det noen som kan forklare nøye og nøyaktig hvordan man kan lage et såånn spiritisme-brett. hvor man har en mynt / glass i mitten.. Svaret må inneholde om hvilke material jeg skal "tegne" det på.. akr eller tre.. (hvis det har noe å si)

Så vill jeg også hvite hvordan man kan komunisere med ånder , hjelpere og sånne ting.. Forklar nøye.. Noen som vet omhvordan man kan driv emed spiritisme når man bare er en person? takk på forhond tildere som kanhjelpe meg litt<33
Prøv å glem dette og lev i din egen virkelighet(livet her og nå), du vil ikke få kontakt med noe så lenge du ikke er klar for det..eneste er at du kan stenge for det om du begynner med spiritisme!!
men men gjør som passer deg og det som du vil-
Lykke til..
Antall ord: 150
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Kan du ikke bare la åndene få være i fred, ekke sikkert de vil bli kontakta. Litt privatliv om man får be.
Vent heller på til de står parat ved senga di, en mørk og kald kveld.
Da strømmen har gått og du er helt alene i huset ditt.
Med en rasende storm utenfor, som kan ta puste i fra de fleste.
Det er da, og bare da de er rede til å kommunisere, i kraft av alle mørke krefter som er ute og rår på en sånn kveld.
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links