Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bisarr opplevelse med sigaretter..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bisarr opplevelse med sigaretter..
Jeg opplever stadig vekk noe som er helt borti natta, jeg aner ikke hva det er eller betyr.. Men etter å ha opplevd det gjentatte ganger er jeg sikker på at det ikke bare er innbildning! Jeg røyker (jeje,fy på meg osv), og hver gang jeg har røykpakken på bordet eller ved siden av meg, så skjer det noe rart. Hver gang jeg har den i øyekroken (aldri når jeg ser direkte på den), så er det som om små, sølvfargede ting, vesener, småkryp(?) kravler ut og inn. Dette skjer bare når pakken er åpen..
Første gang trodde jeg det var lysrefleksjoner eller noe i den dur, men det skjer hele tiden og overalt. Så jeg har tilslutt bare godtatt at jeg i øyekroken ser små "demoner" i røykpakken min... Det er jo utrolig hva man kan venne seg til!
Men er jeg alene om dette?? Antagligvis, men vil bare sjekke. Har dere noen gang opplevd et eller annet helt vilt, noe som liksom ikke stemmer overens med noe av det man leser om paranormale fenomener? For tro meg, jeg har lett, men ingenting om sigarettdemonene mine har jeg funnet! Er nesten blitt litt glad i dem jeg:-)
Første gang trodde jeg det var lysrefleksjoner eller noe i den dur, men det skjer hele tiden og overalt. Så jeg har tilslutt bare godtatt at jeg i øyekroken ser små "demoner" i røykpakken min... Det er jo utrolig hva man kan venne seg til!
Men er jeg alene om dette?? Antagligvis, men vil bare sjekke. Har dere noen gang opplevd et eller annet helt vilt, noe som liksom ikke stemmer overens med noe av det man leser om paranormale fenomener? For tro meg, jeg har lett, men ingenting om sigarettdemonene mine har jeg funnet! Er nesten blitt litt glad i dem jeg:-)
Antall ord: 206
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kanskje det er et hint om at...ja...du vet....slutte??
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
er det ikke sånn sølvpapir inne i røykpakkene da..?
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
oi da :mozilla_surprised: Det har jeg ikke vært borti.Men hørtes da mystisk ut :mozilla_smile:
Antall ord: 19
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Kjøper du disse sigarettene inne i, eller bak, kiosken?
Mvh Dan
Mvh Dan
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hahaDan skrev:Kjøper du disse sigarettene inne i, eller bak, kiosken?
Mvh Dan
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hehelivingdeaddoll skrev:hahaDan skrev:Kjøper du disse sigarettene inne i, eller bak, kiosken?
Mvh Dan
Antall ord: 18
Hide post links |
Det minner meg om noe jeg har lest...
Det gikk ut på at noen hadde en slags flekk i synsfeltet der man kan se forskjellige ting...
for eksempel folk som har migrene, kan få en "blind flekk" i synsfeltet, slik at hvis de ser på et bilde på veggen, så forsvinner dette fra synsfeltet, og hjernen fyller inn at det bare er vegg de ser...
Andre har en slik flekk i synsfeltet der de kan se forskjellige hallusinasjoner, som f.eks tengeseriefigurer osv.
Husker ikke hva det het.
dumt at jeg ikke har den boka her...
Det var vel "phantoms in the brain" den het...
av V.S Ramachandran.
Det gikk ut på at noen hadde en slags flekk i synsfeltet der man kan se forskjellige ting...
for eksempel folk som har migrene, kan få en "blind flekk" i synsfeltet, slik at hvis de ser på et bilde på veggen, så forsvinner dette fra synsfeltet, og hjernen fyller inn at det bare er vegg de ser...
Andre har en slik flekk i synsfeltet der de kan se forskjellige hallusinasjoner, som f.eks tengeseriefigurer osv.
Husker ikke hva det het.
dumt at jeg ikke har den boka her...
Det var vel "phantoms in the brain" den het...
av V.S Ramachandran.
Antall ord: 109
Hide post links |
Haha, det er helt vanlige sigaretter, Lucky strike. Jeg aner ikke hva det er, har sjekket det med sølvpapiret også, fjernet det. Men de var der fortsatt. Kanskje et hint om å slutte ja, men jeg trenger vel ikke overnaturlige vesener for å fortelle meg det:-PSol@ngelica skrev:Slutte å røyke plantene dine.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
For ordens skyld - jeg bare spøker.
Velkommen hit forresten.
Mvh Dan
Velkommen hit forresten.
Mvh Dan
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Dan!Dan skrev:For ordens skyld - jeg bare spøker.
Velkommen hit forresten.
Mvh Dan
Du har vært her på para en stund!Er det lenge siden Nomore har vært her?
mvh marikken
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jun 2007 00:28
- 17
- Lokalisering: Lillehammer
du veit jo at man ikke burde røyke, at det ikke er lurt, osv. derfor, her er min tolkning, skaper underbevisstheten din fram 'demoner' eller skikkelser, fordi du allerede vet at du ikke burde røyke. du gjør det likevel, og da kicker underbevissheten inn med all slags hallusinasjoner og figurer. en slags påminnelse fra ditt indre. Er egentlig ikke så rart. bortsett fra de sølvfargede vesnene sjøl klart.
Antall ord: 74
Hide post links |