Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen nettbutikker å anbefale?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gjest

Noen nettbutikker å anbefale?

Innlegg av Gjest »

Har dere noen nettbutikker å anbefale? Jeg ser spesielt etter smykker, englekort, pendler og steiner. Jeg ser etter en butikk som har kvalitet, men ikke noe sånn kjempe dyrt, ikke noe dyrere enn vanlig i hvertfall.

Så om dere har kjøpt noe via en nettbutikk dere er fornøyd med, eller har kommet over en som ser fin ut, så hadde jeg satt pris på link.

Noen som har mening om smykker/steiner? Smykkene/steinene jeg er på jakt etter er av de som påvirker f.eks det tredje øye, og den slags. Jeg har hørt litt om pendler og englekort, men ikke smykker og steiner:)
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
magnolia - sluttet

Re: Noen nettbutikker å anbefale?

Innlegg av magnolia - sluttet »

¤Luna¤ skrev:Har dere noen nettbutikker å anbefale? Jeg ser spesielt etter smykker, englekort, pendler og steiner. Jeg ser etter en butikk som har kvalitet, men ikke noe sånn kjempe dyrt, ikke noe dyrere enn vanlig i hvertfall.

Så om dere har kjøpt noe via en nettbutikk dere er fornøyd med, eller har kommet over en som ser fin ut, så hadde jeg satt pris på link.

Noen som har mening om smykker/steiner? Smykkene/steinene jeg er på jakt etter er av de som påvirker f.eks det tredje øye, og den slags. Jeg har hørt litt om pendler og englekort, men ikke smykker og steiner:)
Det er en norsk nettbutikk som heter kalimera.no
Jeg har handlet en del på denne butikken, og er så langt godt fornøyd. Det er et ektepar som driver den, og servicen er svært bra også! Ikke er det speseielt dyrt heller, så ta en titt. Om du sender en mail, får du garantert et hyggelig svar.

Andre nettbutikker er f. eks:
zenshop.no
denlillearkana.no
enhjorning.no
scanalca.no
albanet.se
alternativbutikken.no
arwen.no

Se også gjerne innom facade.com
En svært spennende og interessant nettside som jeg ble anbefalt en gang for lenge siden.

Dette er bare noen. Gjør du et søk på google på f. eks englekort får du opp uendelig mange nettsteder og nettbutikker!

mvh magnolia
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links