Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderCreepy hus

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

SicMaggot skrev:Det huset jeg bodde i før faktisk. Huset hvor oldefaren min har dødd, og onkelen min døde ute i hagen.

Har et par korte historier om huset.

Bestefaren min, som var liten på denne tiden skulle opp trappa til andre etasje. Det er to trapper i huset. Ene leder opp til andre etasje, mens den andre opp til loftet.
På vei opp, kommer det en eldre kar nedover med favenen full av ved. Han stoppet opp, siden han aldri hadde sett denne personen før, og mannen gikk tydeligvis rett igjennom han mens han så på han å smilte.

Moren min, satt en kveld å pratet med en veninne i telefonen da plutselig strømmen gikk. Trodde hun. Ingenting var galt med sikringene, og værst av alt, hun pratet fortsatt i telefonen! Alt av lys var skrudd av "manuelt".

Kvelden etter sitter hun på kjøkkenet klar til å legge seg, da hun hører et helvettes brak fra stua. Pga, forrige kvelds hendelse turte hun ikke å gå å se hva det var. Morningen etter var det ingenting av bilder, eller annet som kunne ha falt ned liggende på gulvet.

Moren min, faren min og farmoren min sitter i stua da lillebroren min kommer inn til dem, og plutselig skvetter himmelhøyt. Hva var det? Spør de? .."Nei, det bare stod en mann der" svarer han. På denne tiden var han 3 år.

Farmoren min lurte på om jeg og lillebroren min som delte rom, var oppe på natta siden hun hørte så mye bråking ovenfra på natta. Mamma sa at det antageligvis var leker og bøker som vi sovna i med i senga som hadde falt/blitt dyttet ned. Hun sa at hun skulle fjerne alt av slike ting, før hun gikk å la seg. Allikevel hørte farmoren min bråk ovenfra. De satt å stusset litt over dette her, mens broren min hører på, og plutselig bryter ut: "Det er ofte det er mann på rommet vårt på natta".

Jeg er ganske sikker på at det var noen som gikk igjen i det huset. Jeg tror ikke moren min ville ljugd til meg om dette her. Selv verken så jeg eller hørte noe som helst mens jeg bodde der, men er glad jeg flytta før jeg eventuelt hadde gjort det! ..Hadde ikke holdt ut et sekund!
Nei, jeg tror heller ikke moren din jugde om allt dette her.
Dette er sånt en hører rett som det er og som materiale om det ukjente er det svært interessant.
Til vår Danske venn over deg her vil jeg bare si att en skeptiker bør, som du sier, være åpen for det ukjente.
Helt rett og godt sagt.

Leser du litt på sidene her så er det desverre ikke alle som holder sunne standarer.
De hjelper oss ikke akkurat, for å si det sånn.
Antall ord: 489

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links