Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGJERNFERD/KULDE?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Pink@ngel-sluttet

GJERNFERD/KULDE?

Innlegg av Pink@ngel-sluttet »

HEI

NOEN SOM VET NOE OM KULDE OG SPØKELSE OG GJERNFERD???

JEG VIL GJERNE HA LITT INFO OM KULDE, ENERGI , STRØM, OG GJERNFERD OG OM ENGERGIER GJØR ROM KALDE,ELLER OG OM DI TAR ENERGI FRA F.EKS: TV, RADIO OSV.....

TAKK PÅ FORHÅND.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: GJERNFERD/KULDE?

Innlegg av PearlDrop89 »

Tussinussi skrev:HEI

NOEN SOM VET NOE OM KULDE OG SPØKELSE OG GJERNFERD???

JEG VIL GJERNE HA LITT INFO OM KULDE, ENERGI , STRØM, OG GJERNFERD OG OM ENGERGIER GJØR ROM KALDE,ELLER OG OM DI TAR ENERGI FRA F.EKS: TV, RADIO OSV.....

TAKK PÅ FORHÅND.
Hei Vær så snill å ta av caps lock når du skriver her.. Det blir ofte oppfated som skrikende.

mvh
PearlDrop89
Antall ord: 72
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 203
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

let litt

Innlegg av marikken »

Heisann!Du kan jo lete litt i arkivene her på para,og alle innleggene,så finner du endel svar :mozilla_smile:
mvh marikken
Antall ord: 23
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bate
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 03 Apr 2007 07:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør trøndelag

kulde

Innlegg av Bate »

jeg opplever ofte kulde når det kommer noen fra andre siden. Jeg mener å ha lest at det ikke trenge rå være spøkelser, hvis man ikke med ånder/hjelpere mener spøkelser.
Jeg vet at je ghar flere i slekta som "titter" innom av og til.
jeg hører smell i tv,en, det knepper i lamper og i telefonen... Og av og til også knirk i gulvet.
de kommer jo fra en annen dimmensjon , fra et sted som ikke har samme strøm eller energi som oss. det heter noe, ektoplasma e .l. at det er så kaldt, mener jeg.
Antall ord: 103
Bate er her

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pink@ngel-sluttet

Re: GJERNFERD/KULDE?

Innlegg av Pink@ngel-sluttet »

PearlDrop89 skrev:
Tussinussi skrev:HEI
Hei.

Noen må fortelle meg diverse om Kulde og Gjernferd. Må vite.

Vær så snill.


.
Hei Vær så snill å ta av caps lock når du skriver her.. Det blir ofte oppfated som skrikende.

mvh
PearlDrop89
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links