Jeg har en liten historie.
For litt over to år siden bodde jeg i en leilighet på Laksevåg i Bergen. En dag jeg var alene hjemme følte jeg plutselig en veldig trykkende følelse av at det var noen i leiligheten - enda det ikke var andre personer der. Til slutt ble denne følelsen så trykkende og skremmende at jeg til slutt gikk ut av leiligheten.
Og om natten falt en lampe som var boltret fast til veggen ned, og alle visste at den hang der skikkelig godt.
Jeg er ganske sikker på at det var min oldefar som gikk igjen der og ventet på at min oldemor skal dø (det var hans og hennes leilighet, som jeg hadde lånt mens jeg var på husjakt).
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ overnaturlig
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Er sikker på at eg vil takle det med nyskjerrighet om eg oppleve noko.Maa22 skrev:Det er bra! har opplevd at mennesker sier at det er helt teit å tro på sånne ting, men jeg er helt sikker på at hvis de en gang opplever noe, så kommer de til å pisse i buksen.magnolia skrev:Jeg vet ikke hvor "troende" jeg er, men jeg konstanterer at det finnes hendelser som ikke kan forklares. Jeg har et svært så åpent og avslappet forhold til dette, og har selvsagt en del opplevelser opp gjennom årene. Noe av det har jeg berettet om andre steder i paranormal.
Uansett, paranormale og uforklarlige ting og begivenheter er spennende! Med andre ord, jeg er sannsynligvis like interessert og nyskjerrig som andre her inne rundt disse tingene!
Antall ord: 132
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Er det ikke en artig egenskap dette med nyskjerrighet? Du takler det helt sikkert fint og på den måten som faller deg naturlig, men spennende er det jo om du skulle oppleve noe. Selv de som bastant mener det overnaturlige er noe oppspinn, legg likevel merke til at også disse menneskene blir nyskjerrige og det ender med at de likevel må sjekke eller se nærmere på det for tenk om, a tenk om det likevel skulle være noe i det...madjava skrev:Er sikker på at eg vil takle det med nyskjerrighet om eg oppleve noko.Maa22 skrev:Det er bra! har opplevd at mennesker sier at det er helt teit å tro på sånne ting, men jeg er helt sikker på at hvis de en gang opplever noe, så kommer de til å pisse i buksen.magnolia skrev:Jeg vet ikke hvor "troende" jeg er, men jeg konstanterer at det finnes hendelser som ikke kan forklares. Jeg har et svært så åpent og avslappet forhold til dette, og har selvsagt en del opplevelser opp gjennom årene. Noe av det har jeg berettet om andre steder i paranormal.
Uansett, paranormale og uforklarlige ting og begivenheter er spennende! Med andre ord, jeg er sannsynligvis like interessert og nyskjerrig som andre her inne rundt disse tingene!
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Aug 2007 15:24
- 17
spenning?
Jeg kan ikke påstå å ha opplevd de store uforståelige tingene. Men jeg har ofte hatt forutanelser. En tanke har slått meg om noe som vil skje og like etterpå skjer det. De mest alvorlige har vært drømmer om dødsfall. For noen år siden drømte jeg at en venn av meg balanserte på et rep ,og dagen derpå fortalte jeg dette til en venninne. Vi var begge enige om at det kun var en ekkel drøm. Noen dager senere ringer min venninne meg og forteller at han jeg hadde drømt om hadde hengt seg. Ekkelt. Ett par år senere treffer jeg en jente jeg ikke hadde sett på flere år. Samme natt drømmer jeg at hun ligger i en kiste. Noen dager senere dør hun i en bilulykke.Ekkel opplevelse som jeg ikke har noen forklaring på. Er det noen som har opplevd noe slikt?PearlDrop89 skrev:enn du da tessy68? har du ikke opplevd noe spennende du da?
Antall ord: 169
tessy68
Hide post links |