Boka "Healing" av Jack Angelo er månedens bok i bokklubben Energica.
Den lærer oss å sanse energi med hendene, fornemme energi rundt andre, gi energi til omgivelsene, lokalisere chakraene, fornemme energien hos dyr og planter og å fjernheale.
Lurer på å bestille den.
Nokon som har lest den?
Er den verdt å kjøpe?
Om eg skal prøve å lære meg å heale, kan det bli vanskelig å konsentrere meg.
Eg har problem med å roe meg såpass ned at eg kan meditere for eksempel. Tankane mine flyg av garde i alle retningar.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ "Healing" av Jack Angelo
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jul 2006 14:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sunnmøre
"Healing" av Jack Angelo
Antall ord: 90
undringa
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Still deg opp på ein fjelltopp og sku utover. Bak deg ser du alt du har opplevd gjennom livet som har skapt deg. Nederlag, tap, gleder...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mai 2007 11:15
- 17
- Lokalisering: Fredrikstad
Det problemet hadde jeg også i starten, men det handler om å bli så godt kjent med seg selv at du klarer det etterhvert. Det er ikke en enkel prosess, men start med å mediter hver eneste dag, så får du det til skal du se;)
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Har problemer med dette selv, men håper det kommer seg etterhvert. Det gjelder å gjøre det til en vane å meditere minst 1 gang om dagen.
Jeg har ikke klart det, men skal.
Jeg har ikke klart det, men skal.
Antall ord: 33
For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 22:55
- 17
- Lokalisering: Sandnes
hvordan mediterer man? Har lyst til å lære det.
Antall ord: 9
Hilsen vestlandsjente23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Her står det litt om det:
http://www.albanet.se/Meditasjon.htm
Jeg selv har gått silva-kurs (ikke silvaultramind) for å lære å meditere, med det er ikke nødvendig å gå det kurset.
http://www.albanet.se/Meditasjon.htm
Jeg selv har gått silva-kurs (ikke silvaultramind) for å lære å meditere, med det er ikke nødvendig å gå det kurset.
Antall ord: 35
For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2007 13:25
- 17
- Lokalisering: Nedre Eiker
Re: "Healing" av Jack Angelo
Prøver å finne denne boken på energica.no men finner den ikke. Har du no prodnr: eller no ISBN nr? takkundringa skrev:Boka "Healing" av Jack Angelo er månedens bok i bokklubben Energica.
Den lærer oss å sanse energi med hendene, fornemme energi rundt andre, gi energi til omgivelsene, lokalisere chakraene, fornemme energien hos dyr og planter og å fjernheale.
Lurer på å bestille den.
Nokon som har lest den?
Er den verdt å kjøpe?
Om eg skal prøve å lære meg å heale, kan det bli vanskelig å konsentrere meg.
Eg har problem med å roe meg såpass ned at eg kan meditere for eksempel. Tankane mine flyg av garde i alle retningar.
Antall ord: 113
Hide post links |
ISBN: 9781841811499
Denne er på engelsk. Fant den på bokkilden.no. Kunne ikke finne den på norsk, men det er vel bare å ringe energica. Ellers, kanskje en vanlig bokforretning har den.
Denne er på engelsk. Fant den på bokkilden.no. Kunne ikke finne den på norsk, men det er vel bare å ringe energica. Ellers, kanskje en vanlig bokforretning har den.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Takk takk.magnolia skrev:ISBN: 9781841811499
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Nå har jeg endelig klart å få meg boken HEALING av "Jack Angelo" det skal bli spennende å ta fatt på den.
Antall ord: 20
Hide post links |