Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger hjelp!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
V1Nk3lDyR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2007 01:57
17

Trenger hjelp!

Innlegg av V1Nk3lDyR »

Jeg har i det siste begynt på noe jeg har vært inne på å "forska" å lest om før, men kommer i perioder jeg bare føler jeg må finne ut ting, det er om ånder å den slags, er en del kompiser som også er med, porblemet er at det kun går mot den mørke siden, vi reiser rundt å ser å hører på gamle ubebodde hus og steder, prøver å liksom se ett eller annet, problemet er at jeg er en så redd og stressa person til vanlig, å veit liksom ikke helt hva jeg ville gjort hvis jeg hadde sett noe som hadde skjedd, men er fortsatt nyskjerrig, nyskjerrigheten overgår redselen, nå har vi bestilt oss ett ouija board, men angrer litt på dette i ettertid. Hvorfor synes jeg det er spennende med all den mørke siden? Jeg ønsker ikke dette, men greier ikke å legge det til side:( Har blitt skikkelig redd nå i det siste:( Noe annet jeg kunne prøvet som kunne fått nyskjerrigheten over mot lysere sider?
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Det blir noe mørkt og fryktsom om dere velger det. Hvorfor skal det være det da? Forsøk å påvirke det andre veien. Jeg drev selv med slike brett da jeg var purung, og det var spennende! Vi fikk blant annet svar på hvilket fag vi kom opp i til eksamen og hvilken form(muntlig eller skriftlig). Det ble slik som vi fikk svar på. Vi fikk også klar melding om at vi ikke skulle spørre hvem det var, og akkurat det var uhyggelig. Alle kjente det krøp kladt nedover ryggen og det ble mørkere i rommet. En helt krystallklar advarsel.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
V1Nk3lDyR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2007 01:57
17

Innlegg av V1Nk3lDyR »

magnolia skrev:Det blir noe mørkt og fryktsom om dere velger det. Hvorfor skal det være det da? Forsøk å påvirke det andre veien. Jeg drev selv med slike brett da jeg var purung, og det var spennende! Vi fikk blant annet svar på hvilket fag vi kom opp i til eksamen og hvilken form(muntlig eller skriftlig). Det ble slik som vi fikk svar på. Vi fikk også klar melding om at vi ikke skulle spørre hvem det var, og akkurat det var uhyggelig. Alle kjente det krøp kladt nedover ryggen og det ble mørkere i rommet. En helt krystallklar advarsel.
Ossen hvem du er, mener du? Og mener du kan bruke ouija til lysere ånder osv?
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Ja, tror da det. Da vi drev med det var det ikke bare dette truende og ubehaglige som kom gjennom. Det kommer an på hva dere spør om. Du merker det med en gang spm ikke er passende, og da dropper du det.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links