Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Advarer mot dikemark, avdeling 8 - Les historien..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Apr 2007 15:33
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: My very own dream world.
haha, ånda so må bli kjørt dit dei skal?
du overdreiv litt når du skreiv ditta also, bullshit! rett å slett, får du for lite oppmerksomhet til vaneli eller?
Last opp bilda då, vist de er noken bilde? trur ikkje det e noken nei. ikkje ont ment.
du overdreiv litt når du skreiv ditta also, bullshit! rett å slett, får du for lite oppmerksomhet til vaneli eller?
Last opp bilda då, vist de er noken bilde? trur ikkje det e noken nei. ikkje ont ment.
Antall ord: 49
What happens if you get scared half to death twice?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2006 19:27
- 18
Jeg hadde trodd på dette i utgangspunktet (hvertfall noe av det), men når vedkommende ikke legger ut bilder, så er det vel et tegn på at de ikke eksisterer? Hadde jeg tatt noen bilder som hadde fanget noe på, hadde jeg ikke kunnet vente med å få lagt dem ut lissom...
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2007 18:14
- 17
- Lokalisering: Hamar
Ja,det har seg faktisk sånn at ånder og energier kan flytte seg med en energikilde,og da kan de altså også ende opp i en bil!Syns ikke det er så rart å tenke på egentlig.
Hmmm,men så var det de bildene da...
Hmmm,men så var det de bildene da...
Antall ord: 45
M.v.h Amaranth
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2007 05:16
- 17
- Lokalisering: vestby
Jeg er overbevist om at det eksister en åndelig verden, men jeg tviler på om denne historien holder vann. Det kan nok være lett å innbille seg ting hvis man er veldig innstilt på at man skal "se" noe. Jeg vet ikke om det er vanlig at ånder "haiker", så der skal jeg ikke si noe...Men jeg får en følelse av at typen din, idapusen, ikke har den kontakten med ånder han påstår at han har. Også er det selvsagt ekstra lett å mistro denne historien, når bildene ikke dukker opp..Hvis man har fått tatt noen bra bilder av noe man mener tilhører den paranormale verden, hvorfor ikke legge dem opp da? Som sagt, jeg tror, men jeg har fortsatt en sunn skepsis. Man kan ikke ta alt for god fisk!
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
historien høres litt ut som bullshit, du blir jo også rimelig agressiv i svarene dine. så da viser det jo bare at du blir usikker
Antall ord: 26
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
Dette innlegget blir snart 1 år, bildene kommer aldri..
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Søren og, jeg som hadde rigget meg til med chips og brus her foran pc skjermen a gitt.
Hadde et håp om omsider å få sett noen gode stemningsbilder...
Antall ord: 30
Amen
Hide post links |
Ja, dessverre måtte jeg skuffe deg, he he he.Skytsengel skrev:Søren og, jeg som hadde rigget meg til med chips og brus her foran pc skjermen a gitt.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Hvem andre enn Sol kunne få innlegg nr 69? *fjortizfniz*Sol@ngelica skrev:Ja, dessverre måtte jeg skuffe deg, he he he.Skytsengel skrev:Søren og, jeg som hadde rigget meg til med chips og brus her foran pc skjermen a gitt.
Antall ord: 55
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Oi, heldig jeg var i dag daSvartepus skrev:Hvem andre enn Sol kunne få innlegg nr 69? *fjortizfniz*Sol@ngelica skrev:Ja, dessverre måtte jeg skuffe deg, he he he.Skytsengel skrev:Søren og, jeg som hadde rigget meg til med chips og brus her foran pc skjermen a gitt.
Ikke bare vant jeg siste svar vinner tråden.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Apr 2007 15:33
- 17
- Lokalisering: My very own dream world.
Re: Advarer mot dikemark, avdeling 8 - Les historien..
Idapusen skrev:Jeg vil gjerne advare folk mot å dra på avdeling 8 på dikemark! Der har vi vært, men kommer ALDRI til å reise igjen...
Det er en mann der som er så sinna på alt og alle, og hater alt og alle...
Pga diverse, typen min har sånne merkelige egenskaper som jeg ikke helt skjønner...
Jeg ble rett og slett kvalm, svimmel og veldig tissetrengt da vi var der...
Kroppen ble helt rar, sånn ekkel egentlig... Typen sto ved bilen da jeg tok bilder, og han følte også den negative energien...
Og jeg har en del bilder der man ser tydelig at det er ei som vise fingeren til meg.. Hehe.. Det er sant, alle kan se det... Sykt, men sant...
Og mange andre ekkle bilder... Osv osv..
Men da vi skulle reise fra den avdelingen, fikk vi med oss først en ånd, og typen "komuniserte" med henne, og hun sa at hvis ikke vi kjørte henne tilbake til dikemark, ville han dø...?!?!
Skummelt, så vi gjorde det da, og hadde heldigvis ikke kommet lang.. Skulle hente en nær venn av meg på gardemoen den kvelden og hadde god tid, og derfor stakk vi innom dikemark....
Da vi stoppa på dikemark igjen, på den avdelinga så hadde vi plutselig fått med enda en ånd i bilen.... Jeg merka det en liten stund, men brydde meg ikke noe særlig om det....
Så plutselig stoppa han musikken min, og da spurte jeg typen nervøst om vi hadde med en ånd til i bilen..
Ja, sa han...
Øøøh, ok.. Han var en snill ånd, som komuniserte med typen min, via tanke greier..
Og ble bedre kjent med han...
Vi skulle kjøre han til lysaker... Men kjørte litt feil her og der, så.. Hehe..
Jeg synes dette er litt rart, men tror på dette...
Han var en meget hyggelig gutt/mann...
Men vil helst ikke gå inn på detaljer om han, siden vi fikk vite en del om han...
Men vi hadde også fått advarsel av hun første ånden i bilen om å IKKE dra til avdeling 8 noe mer, siden deet ville være farlig for oss, og da ville det skje oss noe....
Så jeg er usikker på om jeg noensinne kommer til å reise dit igjen... Ikke på den avdelingen i allefall...
Poenget mitt her, er at jeg vil advare ALLE mot å reise til avdeling 8 på dikemark...
Jeg sier ikke dette på tull, eller noe - For dette er sant..! 100 % sant...!!!!
Jeg reiser heller til lier, der jeg føler en slags ro bland åndene.. Men samtidig sinne og hat.... Og savn....! Dette var på avdeling F.........
Tro hva dere vil, men lytt til mitt råd hvis dere vil ha dere i behold:
IKKE DRA TIL AVDELING 8! Dette er ikke en trusel, heller ikke en tåpelig spøk!
Men alvor...
Mvh Ida Kristine S.
Ånder so må kjørset dit dei skal? haha..ja
du kom liksom ikkje på noke anna? men for du dit får å finne ånde? får vist du gjore det kansje du berre inbilte deg det sida du hadde so lyst å oppleve noke.
Men last opp bilde, til lengre tid du bruka på å laste opp til lengre til he du til å tukle med dei, eller finne ei unnskyldning på å ikkje legge dei ut.
Antall ord: 564
What happens if you get scared half to death twice?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
hei du som advare
hei. jeg har vert mange ganger på dikemark jeg og vennene mine filmer på slike steder .jeg er nemeleg klarsynt har vert det hele mit liv. det med at dere ble pissa trengde er sant pga det ble alle vi som va der nemeleg . men han gamle manen er ikke klebe ånd han passer plassen han og du nemde ei jente som viser finger .haha det er pissprek pga det er ikke sant . vet du ka folk på dikemark var og ka som sjedde . trur ikke det . taxi for spøkelser ja . men tviler lite på det me ånden i bilen da . vi var der ei hel natt og filma og tokk bilder og det er sant det spøker men det dere sier er lite sant . har hat kontakt der og dem og dem er nemeleg ganske greie dem da men det er mange som ikke sir noe dem glor berre . men det er portal der og det er den energien derre merket nemeleg .
Antall ord: 165
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2007 20:32
- 17
- Lokalisering: hadde jeg vist det så...
taxi pirat taxi haha har hvert et fåtal ganger på dike mark og gjerne 8avd mrn...(gruna tørst gammal tralle) holder jeg meg til lier s..... men har selv blit så passa treng at det nesten har gåt geli + at det har vert kaldt vart om verandre til tider gør kaldt\feber varmt, dete skjer ofte på lier også men da ikke så hefftig om fang som dikemark jeg mener og ha hørt at det ned brente bygget brant på sent 80tall???men og få en klebete kar i baksete ja vel... har hve flere ganger følt at jeg m\venner har blit fulgt helt ut til portene v lier s men aldri helt hjem..... men saken er gammel så dete blir kun spekulasjoner så er vel like greit og la den hvile nå....
(ynskyld men ord blind til1000): )
(ynskyld men ord blind til1000): )
Antall ord: 145
Hide post links |