Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIntervju Med Märtha Louise

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:
BA. skrev: Om jeg hadde begynt å snakke i tunger, så håper jeg absolutt noen hadde sendt meg til lege.
Hahaha det kommer vel an på hvor godt selskap du er i det, vel ;)
Jeg mistenker at enkelte hadde frydet seg over dette scenario og heller filmet det hele ;)
:lol:
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Sol@ngelica skrev:
Hecate skrev:Kan du begrunne hvorfor hun ikke skulle ha peiling?
Hun klarer ikke å forklare ting skikkelig, måten hun gjør det på er keitete og barnslig.
Engler er lysvesner, som hun ser det, full av kjærlighet. Jeg har kanskje vært her inne for lenge, men synes hun burde ha hatt en bedre måte å forklare seg på en et barn.

Og hvorfor har vi plutselig fått vite dette nå?

Jeg føler veldig sterkt at hun plutselig har fått vite dette av noen som ønsker oppmerksomhet og det og tjene en del penger.
Hmm, hvis hun ikke klarer å forklare så folk forstår. Da er det vel mer sannsynlig at det er de andre som er barnslige og derfor ikke klarer å forstå hennes modne måte å forklare på - eller?

Jeg syns i hvert fall at Martha opptrådde langt mer modent på tv enn du gjør her. Men jeg er vel barnslig jeg og tenker jeg.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

snuppedilla skrev:Var det ingen av dere da som la merke til at hun var nervøs også?
Jo, hun var veldig nervøs. Så nervøs at det i perioder var vanskelig for henne å gjennomføre - noe som gjør at hun viser seg sterk som klarer ta seg sammen og tenke klart.

At du er den første som nevner det i denne tråden og nok den første som faktsik har sette dette i intervjuet - det forundrer meg ikke en plass. men det sier mye om hva forutbestemte holdninger og lav toleranse gjør med folk.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:Hmm, hvis hun ikke klarer å forklare så folk forstår. Da er det vel mer sannsynlig at det er de andre som er barnslige og derfor ikke klarer å forstå hennes modne måte å forklare på - eller?

Jeg syns i hvert fall at Martha opptrådde langt mer modent på tv enn du gjør her. Men jeg er vel barnslig jeg og tenker jeg.
Hehe. Det var en kreativ tolkning.

Vanligvis er det den som vil formidle som har ansvaret for å formidle informasjonen forståelig, men selvfølgelig, når det gjelder selverklærte åndeligheter ligger ansvaret for forståelse hos mottakeren.

Den som ikke er istand til å forstå viser manglende åndelighet, akkurat som at keiserens nye klær ikke var synlige for hvermannsen. :D
Globeline" skrev:Jo, hun var veldig nervøs. Så nervøs at det i perioder var vanskelig for henne å gjennomføre - noe som gjør at hun viser seg sterk som klarer ta seg sammen og tenke klart.

At du er den første som nevner det i denne tråden og nok den første som faktsik har sette dette i intervjuet - det forundrer meg ikke en plass. men det sier mye om hva forutbestemte holdninger og lav toleranse gjør med folk.
Var hun tydelig nervøs?

Hva kan det tyde på da? Hun som gjennom et helt liv har fått opplæring i å håndtere media. Noe hun tydeligvis har skjønt noe av, iom at hun valgte NRK som mikrofonstativ.

Et vanlig tegn på at man lyver er nervøsitet. Det er hva løgndetektorene registrerer f.eks. små svetteutslag på fingertuppene, pusten og andre ting som registrerer de minste utslag som tyder på stress/nervøsitet.

Jeg tror vi kan utelukke det å bli intervjuet av NRK som stressfaktoren her, det er hun drillet i siden fødselen.

Det som kan være stressende er vissheten om at hun kan bli avslørt. Det kan være ved hennes forsøk på å kneble media, huller i hennes spekulasjoner, villedende markedsføring, eller andre ting som NRK kunne finne på å spørre om.
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:
Globeline skrev:Hmm, hvis hun ikke klarer å forklare så folk forstår. Da er det vel mer sannsynlig at det er de andre som er barnslige og derfor ikke klarer å forstå hennes modne måte å forklare på - eller?

Jeg syns i hvert fall at Martha opptrådde langt mer modent på tv enn du gjør her. Men jeg er vel barnslig jeg og tenker jeg.
Hehe. Det var en kreativ tolkning.

Vanligvis er det den som vil formidle som har ansvaret for å formidle informasjonen forståelig, men selvfølgelig, når det gjelder selverklærte åndeligheter ligger ansvaret for forståelse hos mottakeren.

Den som ikke er istand til å forstå viser manglende åndelighet, akkurat som at keiserens nye klær ikke var synlige for hvermannsen. :D
Globeline" skrev:Jo, hun var veldig nervøs. Så nervøs at det i perioder var vanskelig for henne å gjennomføre - noe som gjør at hun viser seg sterk som klarer ta seg sammen og tenke klart.

At du er den første som nevner det i denne tråden og nok den første som faktsik har sette dette i intervjuet - det forundrer meg ikke en plass. men det sier mye om hva forutbestemte holdninger og lav toleranse gjør med folk.
Var hun tydelig nervøs?

Hva kan det tyde på da? Hun som gjennom et helt liv har fått opplæring i å håndtere media. Noe hun tydeligvis har skjønt noe av, iom at hun valgte NRK som mikrofonstativ.

Et vanlig tegn på at man lyver er nervøsitet. Det er hva løgndetektorene registrerer f.eks. små svetteutslag på fingertuppene, pusten og andre ting som registrerer de minste utslag som tyder på stress/nervøsitet.

Jeg tror vi kan utelukke det å bli intervjuet av NRK som stressfaktoren her, det er hun drillet i siden fødselen.

Det som kan være stressende er vissheten om at hun kan bli avslørt. Det kan være ved hennes forsøk på å kneble media, huller i hennes spekulasjoner, villedende markedsføring, eller andre ting som NRK kunne finne på å spørre om.

Haha

Jeg kan ikke fatte hvordan du klarer å fungere med så negative holdninger til andre mennesker. Men det er fascinerende på mange måter. For din del får vi håpe du slipper å møte samme mistro og negativitet tilbake hvis du skulle bli nervøs for noe, eller lei deg - eller kanskje føle deg litt liten en gang i blandt.
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

så er taushetserklæringen undertegnet, og skolen i gang, tenk..
Antall ord: 10
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:Haha

Jeg kan ikke fatte hvordan du klarer å fungere med så negative holdninger til andre mennesker. Men det er fascinerende på mange måter. For din del får vi håpe du slipper å møte samme mistro og negativitet tilbake hvis du skulle bli nervøs for noe, eller lei deg - eller kanskje føle deg litt liten en gang i blandt.
:D

Mine holdninger til andre er nok ikke så negative som du later til å tro.

Er det en liten projeksjon på gang her? ;)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:
Globeline skrev:Haha

Jeg kan ikke fatte hvordan du klarer å fungere med så negative holdninger til andre mennesker. Men det er fascinerende på mange måter. For din del får vi håpe du slipper å møte samme mistro og negativitet tilbake hvis du skulle bli nervøs for noe, eller lei deg - eller kanskje føle deg litt liten en gang i blandt.
:D

Mine holdninger til andre er nok ikke så negative som du later til å tro.

Er det en liten projeksjon på gang her? ;)
Jeg vet ikke om du projiserer eller ikke, lytt til deg selv så finner du svaret på det. Skal ellers ikke gå inn på å diskutere om du er eller ikke er negativ. Det trengs ikke, da det er innlysende.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Globeline skrev:
BA. skrev::D

Mine holdninger til andre er nok ikke så negative som du later til å tro.

Er det en liten projeksjon på gang her? ;)
Jeg vet ikke om du projiserer eller ikke, lytt til deg selv så finner du svaret på det. Skal ellers ikke gå inn på å diskutere om du er eller ikke er negativ. Det trengs ikke, da det er innlysende.
Da har vi fått avklart at du projiserer. :)

Hvis du nå vil spore av og bli saklig tar jeg opp igjen diskusjonen, eller så avslutter jeg her.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

BA. skrev:
Globeline skrev:
BA. skrev::D

Mine holdninger til andre er nok ikke så negative som du later til å tro.

Er det en liten projeksjon på gang her? ;)
Jeg vet ikke om du projiserer eller ikke, lytt til deg selv så finner du svaret på det. Skal ellers ikke gå inn på å diskutere om du er eller ikke er negativ. Det trengs ikke, da det er innlysende.
Da har vi fått avklart at du projiserer. :)

Hvis du nå vil spore av og bli saklig tar jeg opp igjen diskusjonen, eller så avslutter jeg her.
Det høres jo logisk ut det da. Moro
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !