Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelp har blitt angrepet av okkult person

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjur79

Hjelp har blitt angrepet av okkult person

Innlegg av Sjur79 »

Det er gått 5 år nå. Jeg møtte en person som drev med tarot. En dag gikk han og kjæresten inn i bevistheten min mens jeg sov. De "chantet" eller snakket(veldig hardt) i et ukjent språk og skrek. Etter dette vibrerte hjerte igjennom til ryggen. Helt siden ritualet har jeg en utrolig frykt(spesielt rundt hjerte eller ryggen). Jeg har ikke jobbet siden det skjedde. Vet du hva dette er eller om noen som kan hjelpe meg?
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Vært hos legen? Siden du ikke jobber tenker jeg på
Eller er det sjalusi som driver dette
Antall ord: 18
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Hva andre mennesker kan gjøre med deg avhenger av hva slags dører du har åpne...

prøv å smake på hva det å være sin egen herre og mester over hva man møter... og hva slags mønster du har som kan gi grobunn for slikt....

jeg er en skeptiker egentlig når det gjelder klebeånder, ganning etc... på det viset at det aldri er noe du opplever uten at det faktisk fins noe i deg som tillater...

for å ta et veldig rasjonelt eksempel... psykopater foretrekker lettvinte "ofre" og skyr de som kan gi for mye motstand. Så da er det opptil enhver å sørge for at de ikke utsondrer/utstråler "offer" tendenser.

Her tror jeg at det marerittet har satt seg fast og utrykker egentlig noe annet hos deg som er forbundet med frykt/traume, at du har forplantet dette over til noe annet og derved sitter og tror at dette er en slags forbannelse utløst av de to og at du er ufrivillig offer i dette?

finn fram din vilje, din rasjonalitet og din styrke så vil dette bli et ferdig stadiet...

det er faktisk like paranormalt og magisk å oppdage den kraft og styrke, vilje og makt man har over seg selv og hvordan man kan påvirke sine omgivelser på en flott måte
:)
Antall ord: 222
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

Når jeg har vært redd for ting, har jeg senere lært meg og godta redselen og ikke prøve å la være å tenke på redselen. Dette har iallefall ført til at hos meg er jeg blitt mindre redd for denne tingen jeg er redd for.
Antall ord: 49
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Altså, jeg ser ikke på meg selv som en okkult person selv om jeg spår i Tarot....hva annet er det disse personene driver med? Ettersom du kaller dem okkultister, mener jeg.
Antall ord: 33
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Hjelp har blitt angrepet av okkult person

Innlegg av zind »

Sjur79 skrev:Det er gått 5 år nå. Jeg møtte en person som drev med tarot. En dag gikk han og kjæresten inn i bevistheten min mens jeg sov. De "chantet" eller snakket(veldig hardt) i et ukjent språk og skrek. Etter dette vibrerte hjerte igjennom til ryggen. Helt siden ritualet har jeg en utrolig frykt(spesielt rundt hjerte eller ryggen). Jeg har ikke jobbet siden det skjedde. Vet du hva dette er eller om noen som kan hjelpe meg?
Æsj da.. det var jo ikke noe hyggelig at dette er noe du har slitt med i så mange år nå.
Jeg skal ikke avblåse det du har opplevd som fantasi, men vil si at den største fienden vi har ikke er andre mennesker, men frykten. Mye av det vi tenker og opplever manifisterer seg i drømmene våre, og disse menneskene har gjort stort inntrykk på deg. Nå har denne frykten fått lov til å ta litt overhånd hos deg, og i tillegg fått 5 år til å rotfeste seg. Kan dette med at hjerte vibrerte igjennom til hjerte være fysiske utslag av frykt, rett og slett?
Frykt er det motsatte av kjærlighet, og jeg tror oppriktig ikke at noen bare kan gå inn i ditt innerste slik som dette. Jeg er som snuppedilla veldig skeptisk til klebeånder og det at det går ann å bli besatt. Likevel har jeg ingen problemer med å tro at frykt kan få det til å føles slik. De jeg kjenner som har hatt kontakt med ånder spesifiserer også at man tiltrekker seg ånder på samme vibrasjonsnivå som ens eget. Negativitet vibrer på et mye lavere nivå enn positivitet, og vil naturlig nok tiltrekke seg både negative mennesker og ånder. Møter man slike problemer du snakker om med kjærlighet, uten frykt, så vil de forsvinne av seg selv. De gode nyhetene er at kjærlighet og positivitet er sterkere enn frykt og negativitet, og at du kan føle deg trygg på at det er noen der ute som beskytter deg og er med deg. Det negative du opplever gjør deg sterkere, og det er ikke sikkert du trenger så lang tid for å snu det hele. Har disse personene du snakker om kommet tilbake til deg ofte, eller var det denne ene gangen?
Antall ord: 394
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Sjur79 skrev:Det er gått 5 år nå. Jeg møtte en person som drev med tarot. En dag gikk han og kjæresten inn i bevistheten min mens jeg sov. De "chantet" eller snakket(veldig hardt) i et ukjent språk og skrek. Etter dette vibrerte hjerte igjennom til ryggen. Helt siden ritualet har jeg en utrolig frykt(spesielt rundt hjerte eller ryggen). Jeg har ikke jobbet siden det skjedde. Vet du hva dette er eller om noen som kan hjelpe meg?
Hvis du lider av angst så kan en god start nok kanskje være å hente årsaken der årsaken faktisk er - og det er IKKE at du er blitt angrepet av en okkult person. Det er andre ting som forårsaker at du har problemer - frykt for eksempel.

Finn deg en god psykolog så er jeg sikker på du får hjelp. Lykke til.
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ettersom du sov, heller jeg til å tro at dette var et mareritt som kom fordi du i utgangspunktet var litt skeptisk til det du kaller det okkulte.....
Antall ord: 27
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Dette hørtes ikke bra ut nei. Vet at mane plages av frykt av forskjellige årsaker. Vi kristne har fantastiske våpen mot frykt blandt annet. Jeg vil vise til et skriftsted som kommer oss kristne iallefall til stor hjelp, og dette gjøres i kjærlighet. Håper at det en dag kan bli deg til uvurderlig hjelp.

1Joh 4:18 Frykt er ikke i kjærligheten, men den fullkomne kjærlighet driver frykten ut; for frykt har straffen i sig; men den som frykter, er ikke blitt fullkommen i kjærligheten.
En må gripe fatt i ondet og gå imot, lykke til!
Antall ord: 188
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links