Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ energier som er her?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Aug 2007 12:20
- 17
energier som er her?
hei bor i en leilighet som stammer fra 1964 trur jeg. og det føles som om vi ikke er alene her. spesielt merker vi nærvær i gangen og på det ene soverommet. det merker vi i form av at det lukter rart, lukter gammel svettlukt som fra en mann. og lukten forflytter seg raskt. vi merker det spesielt ved sengen til babyen, og hun vil ikke sove om kveldene og peker stadig mot noe som vi ikke ser. mange gang kjenner vi at det er som om vi blir fysisk stoppet fra å gå ut av rommet.
jeg føler at det kanskje er flere som er her, det er ikke skummelt men det føles litt ubehagelig. spesielt når vi kjenner lukten, da blir det så reelt
kan det være at det er noen som er her? og hvordan kan man finne ut hvem det er?
jeg føler at det kanskje er flere som er her, det er ikke skummelt men det føles litt ubehagelig. spesielt når vi kjenner lukten, da blir det så reelt
kan det være at det er noen som er her? og hvordan kan man finne ut hvem det er?
Antall ord: 151
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
sånn har jeg hatt det
Hei!
kan fortelle deg at sånn her jeg hatt det i noen år.Det er veldig slitsomt,så tilslutt kontaktet jeg en som renset opp i huset.Føler nå at jeg lever normalt igjen...men hender det dukker opp noen energier fortsatt..kommer litt ann på om jeg er åpen i perioder..
Jeg kan annbefale deg en fra oslo,om du bor i nærheten-akershus-østfold omr.
Send meg en pm om du er inntressert :mozilla_smile:
kan fortelle deg at sånn her jeg hatt det i noen år.Det er veldig slitsomt,så tilslutt kontaktet jeg en som renset opp i huset.Føler nå at jeg lever normalt igjen...men hender det dukker opp noen energier fortsatt..kommer litt ann på om jeg er åpen i perioder..
Jeg kan annbefale deg en fra oslo,om du bor i nærheten-akershus-østfold omr.
Send meg en pm om du er inntressert :mozilla_smile:
Antall ord: 80
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
du sier noe der, det med å være mer åpen. det virker som om at energien eller energiene dukker opp når ting er tøfft og det er hardt. men når vi har det bra så er det ingenting. kan virke som om noen passer på oss
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
kanskje det bare er en trivelig sjel som vil passe på og gi trøst når det er tungt, kanskje..... spørre kanskje?
Antall ord: 24
What what WHAT?????
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Skulle ha likt å vist hvem det var, har mine misstanker om hvem det er. tror ikke bare det er en men at det er flere. hvordan finne ut hvem det er?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
virker nå i allefall som om den minste av barna ser noe, for hun peker stadig mot noe som vi ikke kan se.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Eller at dere "framprovoserer" aktivitet selv fordi dere har det vanskelig, og deres egen energi dermed er mer negativt ladd enn den er i perioder som dere har det bra.marti skrev:du sier noe der, det med å være mer åpen. det virker som om at energien eller energiene dukker opp når ting er tøfft og det er hardt. men når vi har det bra så er det ingenting. kan virke som om noen passer på oss
Jeg har et eksempel på dette;
Ei venninne av meg og hennes eks bodde i et hus med sterk åndelig aktivitet. De var en klassisk farlig match, da han er psykopat og hun er av den snille, sårbare typen. I huset deres var det veldig forsterkning av aktiviteten i de periodene det var bråk, og roligere når de var rolige.
Når hun var der alene, var huset fredelig, mens han verken kunne (eller turte til slutt) å være der alene, fordi spetakkelet ble så intenst.
Et (av de mange) medium som forsøkte å "rydde opp" der, mente det kom av at han (psykopaten) fyrte oppunder med sin negative energi og mørke tanker, mens hun med sine gode energier roet det hele ned.
Syns den teorien høres fornuftig ut...
Anbefaler deg også å lese batteri-teorien til Thomas H i tråden "kan noen hjelpe".
Går på mye av det samme.
Mvh Lilja
Antall ord: 239
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
har ikke noe psykopat her i huset er bare jeg og barna mine. men kan skrive under på at vi har blitt plaget av psykopat ja.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg mente på ingen måte at dere har en psykopat i huset!marti skrev:har ikke noe psykopat her i huset er bare jeg og barna mine. men kan skrive under på at vi har blitt plaget av psykopat ja.
Det var bare et eksempel.
Men du skrev selv at energiene dukker opp når ting er tøft.
Ting er tøft =du har det tøft =dine energier er mer negative enn når du har det bra!
Noe som igjen kan bety at energiene næres av din negative energi.
Og bare for å ha det sagt, dette er IKKE et angrep på deg. Jeg sier heller ikke at du selv har skyld i det som skjer.
Ingen klarer å styre sine følelser, sinnstemninger og tanker hele tiden,
jeg kom bare med en teori på hvordan dette kan virke inn på det som skjer hos deg.
Skjønte du da hva jeg mente?
Mvh Lilja
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja skjønnte hva du mener, men føler at de som er her passer på oss når ting er tøfft og hardt.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
men hvis de passer på dere når dere har det tungt, er det vel egentlig bare bra. på en måte...... hvis de ikke gjør dere noe vondt og dere klarer å leve med dem da
Antall ord: 37
What what WHAT?????
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
I perioder hvor jeg var stresset,eller det sker mye rundt meg,så kommer det garantert noen til meg,men de forsvinner igjen....Men akkurat det jeg skrev ovenfor var noe som måtte bort med "makt".marti skrev:du sier noe der, det med å være mer åpen. det virker som om at energien eller energiene dukker opp når ting er tøfft og det er hardt. men når vi har det bra så er det ingenting. kan virke som om noen passer på oss
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- 17
det har vært perioder hvor jeg har våknet av at noen iaktok meg da jeg lå og sov, og jeg skimtet en mannlig skikkelse
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
kan kanskje hjelpe,om dere bor på nær akershus-øsfold omr..marti skrev:vil vite hvem de er, og hva de vil
Antall ord: 22
Hide post links |