Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerånder i min venns hus...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

miss-super-freak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Aug 2007 21:29
17

ånder i min venns hus...

Innlegg av miss-super-freak »

Jeg har alltid hatt en rar følelse når jeg har vært hos en kompis av meg, som om det liksom er fler enn bare meg, han, søstra hans, og morra hans.
men aldri tenkt noe mer over det.
men en dag jeg kom fra romme til kompisen min og skulle opp på do, så overhørte jeg hans mor og søster snakke, jeg fortsatte og gå helt til jeg ble helt fryst mitdt i trappa.
der sto de og snakket om en gammel mann og en eldre dame. (det var ikke meningen og overhøre det de snakket om, men måtte bare høre)
de har 3 etager i huset og jeg er alltid redd i kjelleren og i 2. etage. men på 2 vidt forskjellige måter.
jeg har flere ganger dettet ned trappa ned til kjelleren og blitt helt stiv i trappa. mens i 2 etage blir j liksom bare stående og titte.

det eneste jeg fikk med meg var at det var en sint mann i kjelleren og ei fortvilet koselig dame i 2 etage. de snakker liksom om det når jeg er der, og jeg er der ofte. me jeg tør liksom ikke spørre rett ut. for jeg føler ikke jeg har noe med det heller.

hva går sånt ut på? noen som kan svare??

setter stor pris på alt! :D
Antall ord: 237
miss-super-freak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Re: ånder i min venns hus...

Innlegg av Cilie+2 »

miss-super-freak skrev:Jeg har alltid hatt en rar følelse når jeg har vært hos en kompis av meg, som om det liksom er fler enn bare meg, han, søstra hans, og morra hans.
men aldri tenkt noe mer over det.
men en dag jeg kom fra romme til kompisen min og skulle opp på do, så overhørte jeg hans mor og søster snakke, jeg fortsatte og gå helt til jeg ble helt fryst mitdt i trappa.
der sto de og snakket om en gammel mann og en eldre dame. (det var ikke meningen og overhøre det de snakket om, men måtte bare høre)
de har 3 etager i huset og jeg er alltid redd i kjelleren og i 2. etage. men på 2 vidt forskjellige måter.
jeg har flere ganger dettet ned trappa ned til kjelleren og blitt helt stiv i trappa. mens i 2 etage blir j liksom bare stående og titte.

det eneste jeg fikk med meg var at det var en sint mann i kjelleren og ei fortvilet koselig dame i 2 etage. de snakker liksom om det når jeg er der, og jeg er der ofte. me jeg tør liksom ikke spørre rett ut. for jeg føler ikke jeg har noe med det heller.

hva går sånt ut på? noen som kan svare??

setter stor pris på alt! :D

Kan ikke du bare ta å spørre han kompisen din da? Er nå ikke verre enn det:)
Antall ord: 258
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Re: ånder i min venns hus...

Innlegg av Murva »

miss-super-freak skrev:Jeg har alltid hatt en rar følelse når jeg har vært hos en kompis av meg, som om det liksom er fler enn bare meg, han, søstra hans, og morra hans.
men aldri tenkt noe mer over det.
men en dag jeg kom fra romme til kompisen min og skulle opp på do, så overhørte jeg hans mor og søster snakke, jeg fortsatte og gå helt til jeg ble helt fryst mitdt i trappa.
der sto de og snakket om en gammel mann og en eldre dame. (det var ikke meningen og overhøre det de snakket om, men måtte bare høre)
de har 3 etager i huset og jeg er alltid redd i kjelleren og i 2. etage. men på 2 vidt forskjellige måter.
jeg har flere ganger dettet ned trappa ned til kjelleren og blitt helt stiv i trappa. mens i 2 etage blir j liksom bare stående og titte.

det eneste jeg fikk med meg var at det var en sint mann i kjelleren og ei fortvilet koselig dame i 2 etage. de snakker liksom om det når jeg er der, og jeg er der ofte. me jeg tør liksom ikke spørre rett ut. for jeg føler ikke jeg har noe med det heller.

hva går sånt ut på? noen som kan svare??

setter stor pris på alt! :D
Folka snakker om åndene i huset, som er manifesta der. De trenger hjelp til å komme seg over til den andre siden. Folka i huset har nok merka energiene deres eller at de flytter på ting osv. og vil nok gjerne ha dem bort.
Hvis du ikke er redd ånder, kan du jo bare spørre i vei :) Bare start med å spørre de andre folka om de har merka nærvær av "noe", så prater de sikkert om det :)
Antall ord: 321
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Ja, det aller enkleste er nok å spørre vennen din. Etter du har fått litt flere detaljer kan du jo skrive det her, da blir det lettere å svare deg, hvis man vet litt mer.

Det å spørre her er jo bare en omvei, når du har en kilde så nær deg du liksågodt kan spørre.
Antall ord: 60
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
miss-super-freak
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Aug 2007 21:29
17

Innlegg av miss-super-freak »

Jeg har snakket med han og han snakker om at de ikke har noen problemer med og ha de der... de er vist blitt som interiør ell noe... skjønner meg ikke så mye på sånt jeg men... har liksom aldri opplevd noe jeg kan med sikkerhet si er overnaturlig... men er det sånn at man kan knytte et bånd til disse "åndene"? eller føle at man har det.. siden de på død og liv ikke vil fjerne de?
Antall ord: 85
miss-super-freak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 123
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Innlegg av Cilie+2 »

miss-super-freak skrev:Jeg har snakket med han og han snakker om at de ikke har noen problemer med og ha de der... de er vist blitt som interiør ell noe... skjønner meg ikke så mye på sånt jeg men... har liksom aldri opplevd noe jeg kan med sikkerhet si er overnaturlig... men er det sånn at man kan knytte et bånd til disse "åndene"? eller føle at man har det.. siden de på død og liv ikke vil fjerne de?
Det de mener er sikkert fordi de har blitt så vant til å ha dem der så de plager dem ikke. Folk er forskjellig, og opplever ting forskjellig:)Noe som kunne ha vært svært plagsomt for en person,trenger ikke være plagsomt for èn annen.
:)
Antall ord: 136
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

Cilie+2 skrev:
miss-super-freak skrev:Jeg har snakket med han og han snakker om at de ikke har noen problemer med og ha de der... de er vist blitt som interiør ell noe... skjønner meg ikke så mye på sånt jeg men... har liksom aldri opplevd noe jeg kan med sikkerhet si er overnaturlig... men er det sånn at man kan knytte et bånd til disse "åndene"? eller føle at man har det.. siden de på død og liv ikke vil fjerne de?
Det de mener er sikkert fordi de har blitt så vant til å ha dem der så de plager dem ikke. Folk er forskjellig, og opplever ting forskjellig:)Noe som kunne ha vært svært plagsomt for en person,trenger ikke være plagsomt for èn annen.
:)
Ja, det er jo ikke sikkert disse åndene vil "over på den andre sida" enda :P
Antall ord: 154
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Cilie+2 skrev:
miss-super-freak skrev:Jeg har snakket med han og han snakker om at de ikke har noen problemer med og ha de der... de er vist blitt som interiør ell noe... skjønner meg ikke så mye på sånt jeg men... har liksom aldri opplevd noe jeg kan med sikkerhet si er overnaturlig... men er det sånn at man kan knytte et bånd til disse "åndene"? eller føle at man har det.. siden de på død og liv ikke vil fjerne de?
Det de mener er sikkert fordi de har blitt så vant til å ha dem der så de plager dem ikke. Folk er forskjellig, og opplever ting forskjellig:)Noe som kunne ha vært svært plagsomt for en person,trenger ikke være plagsomt for èn annen.
:)
Kan være gamle familiemedlemmer som går igje, som hjelpere og passer på, og mange synes dette er helt okey, men jeg mener nå at alle bør komme seg over. Mange vet ikke at de er døde og tror fortsatt de er der "i live" og noen vet vil jo kanskje ikke over til den andre siden.
Men hvis familien ikke føler det er problematisk å ha dem der så må de jo såklart kunne være der, selv om jeg ville ha fjerna all form for aktivitet i mitt hjem!
Antall ord: 234
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links